بهترین تقویت کننده مژه و ابرو چیست؟

بهترین تقویت کننده مژه و ابرو

امروزه همه خانم ها در هر رده سنی که قرار گرفته باشند، به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند و تلاش می کنند تا از بهترین تقویت کننده مژه و ابرو استفاده کنند. قطعا استفاده از این محصولات آن هم از بهترین نوعش، تاثیر فوق العاده ای در افزایش زیبایی چهره آن ها خواهد داشت. در سال های اخیر، مشاهده کرده ایم بسیاری از خانم هایی که از اکستنشن مژه و ابرو استفاده می کنند، پس از مدتی پشیمان می شوند و اقرار می کنند که نه تنها به زیبایی آن ها افزوده نشده؛ بلکه حتی زیبایی هم که داشتند به وسیله عوارض اکستنشی که انجام داده اند، از بین رفته است. به همین دلیل، خانم‌ هایی که طرفدار زیبایی طبیعی هستند به جای این روش ‌ها، به سراغ استفاده از بهترین تقویت کننده مژه و ابرو می روند. همان گونه که اطلاع دارید برندهای داخلی و خارجی مختلفی، اقدام به تولید این محصولات کرده‌ اند و بیشتر خانم ها در زمان خرید، نمی توانند گزینه مناسب را انتخاب کنند. به همین منظور تصمیم داریم در این نگارش، 4 مورد از بهترین تقویت کننده های مژه و ابرو را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس، برای آن که انتخاب راحت تر و آگاهانه تری داشته باشید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

ویژگی‌ های بهترین تقویت مژه چیست؟

اگر تصمیم به خرید یک تقویت کننده مژه و ابرو داشته باشید، این سوال برایتان مطرح می شود که بهترین تقویت مژه چیست و در زمان خرید این محصولات، باید چه المان هایی را در نظر قرار دهیم. در حقیقت یک تقویت کننده مرغوب، باید شامل ترکیب ‌های قوی نظیر: ویتامین ‌ها، پیپتید، اسیدهای آمینه و بیوتین باش؛. زیرا این ترکیبات، سبب تحریک فولیکول ‌های مو شده و مواد مغذی مورد نیاز را برای ضخیم شدن، بلندتر شدن و رشد آن ها، تامین خواهند کرد. جدای از این موارد، پیشنهاد می‌ کنیم در این حوزه از محصولاتی استفاده کنید که ترکیباتی نظیر: هورمون‌های پروژسترون و استروژن یا ماینوکسیدیل نداشته باشند؛ چرا که این مواد، سبب وابستگی دارویی شده و در شرایطی که شما مصرف آن را قطع نمایید، اثرات آن ها به سرعت از بین خواهند رفت. جدای از موارد ذکر شده، شما باید با نحوه استفاده از آن ها هم آشنایی داشته باشید و دوره درمان آن را، به صورت کامل اجرا نمایید تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید.

معرفی بهترین تقویت کننده مژه

در بخش قبل با ویژگی های بهترین تقویت کننده مژه آشنا شدید، حالا نوبت به معرفی محصولات با کیفیت از برندهای منتخب ایرانی می‌رسد که در متن ذیل، به معرفی آن‌ ها خواهیم پرداخت:

محلول تقویت مژه سریتا

این محلول برای انواع پوست مناسب است و درمان آن، در بالا بردن استحکام و ضخامت مژه می باشد.

بررسی محلول تقویت مژه سریتا

استفاده از این محلول تقویت کننده مژه سریتا، سبب می گردد تا ضخامت مژه های شما بیشتر شود. این محلول از ترکیبات موثری نظیر: نیاسینامید، عصاره شبدر قرمز، ویتامین E و پانتنول ساخته شده است. این ترکیبات، باعث تحریک رشد مجدد مژه های ریخته شده و تقویت فولیکول‌ های مژه می شوند. فرمولاسیون این محلول تقویت کننده الاستیسیته مژه ‌ها را افزایش می ‌دهد به همین جهت، موجب از ریزش و خرد شدن مژه‌ ها ممانعت می‌ کند. خصوصیت محلول تقویت مژه سریتا عبارتند از:

  • تقویت کننده فولیکول‌ های مژه
  • بالا بردن استحکام و ضخامت مژه
  • بازسازی و ترمیم کننده مژه ‌های آسیب دیده
  • افزایش دهنده الاستیسیته مژه ‌ها
  • افزایش دهنده رشد مژه ‌های ریخته شده
  • فاقد تست حیوانی

محلول تقویت کننده مژه 7 میلی لیتر سریتا

محلول تقویت کننده مژه سریتا 7 میلی لیتر، به صورت اختصاصی برای کمک به رشد مژه‌ ها فرموله شده است. در حالت کلی، این محلول تقویت کننده مژه در افزایش استحکام، رشد و ضخامت مژه ‌ها تاثیر بسزایی دارد. بی شک داشتن مژه ‌هایی حجیم، بلند و پرپشت در زیبایی چهره خانم ها نقش کلیدی خواهد داشت. ویژگی های محلول تقویت کننده مژه سریتا عبارتند از:

  • تحریک رشد مجدد تارهای مژه و بزرگ شدن فولیکول‌ های مژه
  • غنی از ویتامین‌ های تقویت‌کننده مژه و پپتیدها
  • رطوبت‌ رسانی مناسب و افزایش الاستیسیته مژه ‌ها
  • پیشگیری از ریزش مژه ‌ها و سفید شدن مژه ‌ها
  • بازسازی و ترمیم مژه‌ های آسیب‌ دیده
  • افزایش استحکام، رشد و ضخامت مژه‌ ها
  • دارای اثرات آنتی اکسیدانی
  • تقویت فولیکول و تارهای مژه
  • ضد التهاب و ضد خارش

مواد موثره محلول تقویت کننده مژه سریتا 7 میلی لیتر

تقویت کننده مژه سریتا 7 میلی لیتر، سرشار از مواد و ترکیبات موثری است که با واکنش بر روی سلول ‌های فولیکولی مژه، موجب رویش مجدد مژه ‌ها می شود. تعدادی از این ترکیبات عبارتند از:

بیوتینیل تری پپتید

افزایش سنتز پروتئین‌های ماتریکس فولیکولی همچون: کلاژن IV و لامینین-5 که موجب افزایش اتصالات درمی و اپیدرمی شده و ماحصل آن، افزایش استقامت مژه ‌ها و جلوگیری از ریزش آن ها است. همچنین، تحریک تکثیر کراتینوسیت های فولیکول مژه که منجر به افزایش سرعت رشد مژه می شود.

بیماتوپراست

تخصصی‌ترین ترکیب شناخته شده در جهان برای مژه، بیماتوپراست است. این ماده، باعث افزایش زمان فاز رشد مژه (آناژن) و کاهش زمان فاز ریزش مژه (تلوژن) می‌شود و بر روی رشد مژه‌ ها، تاثیر بسزایی می‌گذارد. بیماتوپراست با واکنش بر روی سلول ‌های فولیکولی مژه سبب افزایش ضخامت، طول و حجیم شدن مژه ها می‌ شود. وظیفه دیگر بیماتوپراست، التیام رنگ و سیاه شدن مژه ‌ها است که به وسیله تاثیر بر رنگدانه ‌های ملانین این امر امکان پذیر می شود.

پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)

تکثیر انرژی ‌زایی برای فولیکول مژه توسط کوآنزیم A، افزایش الاستیسیته مژه ها و جلوگیری از خشکی آن ها با بهبود سدهای اپیدرمی و افت مقدار تبخیر آب سطحی، نقش کلیدی در تحریک رشد کراتینوسیت ‌ها و همچنین، بازسازی و ترمیم مژه ‌های آسیب ‌دیده دارد و در نهایت، موجب افزایش رشد و نوسازی مژه ها می شود.

عصاره شبدر قرمز

مواد موثره این عصاره، سبب تقویت فولیکول و تارهای مژه بر اثر افزایش خون رسانی، آنتی اکسیدان قوی و ممانعت از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد به مژه خواهد شد. در نهایت، عصاره شبدر قرمز در جلوگیری از آسیب های وارد شده به ملانوسیت ها، پیشگیری از ریزش مژه ها بر اثر رادیکال های آزاد و پیشگیری از سفید شدن مژه ها بر اثر رادیکال های آزاد موثر است.

نیاسین آمید (ویتامین B3)

ثابت شدن سدهای دفاعی پوست پلک به جهت اسیدهای چرب آزاد (افزایش لیپوژنز اپیدرمی) و افزایش سنتز سرامیدها در غشای شاخی، مهار استرس اکسیداتیو با افزایش سنتز پروتئین های آنتی اکسیدانی (سوپراکسیددیسموتاز، گلوتاتیون پراکسیداز، کاتالاز) و جلوگیری از ریزش مو با مهار مدیاتورهای التهابی می شود.

خانه دارو، یکی از مراکزی است که محلول تقویت کننده مژه سریتای اصل را در اختیار بانوان قرار می دهد. شما می توانید برای سفارش، از طریق وب سایت این مرکز اقدامات لازم را انجام دهید.

بهترین تقویت کننده ابرو چیست؟

در خرید بهترین تقویت کننده ابرو همانند مژه این سوالات برای ما مطرح می شود که بهترین بهترین تقویت کننده ابرو چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ ابرو، یکی از مهم ترین نواحی صورت است که قسمتی از زیباییتان را به آن مدیون هستید. همان طور که می دانید حالت ابروها، می تواند چهره شما را تغییر دهد. در نتیجه، باید تلاش کنید بهترین ابروها را داشته باشید؛ اما برخی از افراد به صورت ارثی، دارای ابروهای کم پشتی هستند و برخی دیگر بنا به دلایل متعددی ابروهایشان شروع به ریزش می کند. چه راهکاری برای تقویت و پرپشت شدن ابروها وجود دارد؟ در متن ذیل، به شرح بهترین راه های تقویت ابرو می پردازیم و در ادامه مطلب ویژگی های بهترین تقویت کننده ابرو را مشخص می کنیم.

راه های تقویت ابرو

آیا می دانید از چه راه هایی می توانیم ابروهایی پر پشت و زیبا داشته باشیم؟ شیوه های پرپشت شدن ابرو بسیار متنوع هستند. در متن ذیل، تعدادی از آن ها را معرفی کرده ایم:

پرهیز از آرایش ابرو

به هیچ عنوان از سایه، ریمل و مداد ابرو برای آرایش ابروهای خود استفاده نکنید و در صورت استفاده، حتما در شب و یا موقع خواب، آن را از روی صورت پاک کرده و اجازه دهید ابروهایتان نفس بکشد؛ چرا که اگر شما این مواد را از روی ابرو پاک نکنید، ساقه موی ابرو آسیب دیده و شروع به ریزش می کند. اگر هم برای ابرو از لوازم آرایشی به صورت روزانه استفاده می کنید، سعی کنید از نمایندگی های معتبر و برندهای معروف و اورجینال خرید خود را انجام دهید.

وازلین

یکی از محصولاتی که بسیار برای ابرو و رشد مجدد آن جواب می دهد و در کل جهان هم تایید شده، وازلین است. شما باید هر شب مقداری وازلین را روی ابروی خود بزنید و بعد از آن، با برس ابرو آن را شانه نمایید تا به صورت کامل به ریشه مو برسد. احتمال دارد این درمان سریع پاسخ ندهد در نتیجه، باید با صبر و حوصله دوره درمان آن را کامل نمایید.

استفاده از مولتی ویتامین

یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب می شود ابروها ریزش کنند، کمبود ویتامین در بدن است. اگر شما ویتامین های بدن را تکمیل نمایید هیچگاه، دچار کمبود مواد مغذی در بدن نمی شوید و در نتیجه ابروهایتان ریزش پیدا نمی کند.

ویژگی های بهترین تقویت کننده ابرو

شما برای تهیه بهترین تقویت کننده ابرو باید دقت لازم را به خرج دهید. ویژگی های بهترین تقویت کننده ابرو عبارتند از:

ضد حساسیت

این محصول باید برای کلیه پوست ها مفید و قابل استفاده باشد به عبارتی، در این تقویت کننده از ماده ای استفاده نشده باشد که در برخی پوست ها باعث حساسیت و آلرژی شود.

اورجینال و اصل

تقویت ابرو یک روش درمانی است در نتیجه، برای روش درمان یا پیشگیری از ریزش آن شما باید از جنس اصل استفاده کنید؛ چرا که اجناس فیک، بیشتر موجب ریزش ابرو می شوند و نتیجه عکس می دهند.

قیمت مناسب

دوره درمان ریزش ابرو اغلب یک دوره 3 تا 6 ماه است پس، باید از محصولی استفاده کنید که جدای از اصل بودن، قیمت مناسبی هم داشته باشد تا بتوانید دوره خود را کامل کنید و جلوی ریزش ابروی خود را بگیرید.

جلوگیری از ریزش ابرو

بهترین تقویت کننده ابرو، تقویت کننده ای است که از ریزش ابرو جلوگیری کند و این اتفاق را زمانی شما متوجه می شوید که بعد از چند بار استفاده، ریزش ابروهایتان کم و متوقف شده است.

دارای مواد اولیه گیاهی

مواد اولیه محصول تقویت کننده ابرو، باید گیاهی باشد و از مواد شیمیایی برای درمان استفاده نشده باشد؛ چرا که مواد شیمیایی، سبب ایجاد حساسیت می شوند و به پوست ضرر می رسانند.

خانه دارو، می تواند شما را در انتخاب داروی تقویت ابرو و مژه همراهی نماید. شما می توانید از طریق شماره های ذکر شده در وب سایت با آن ارتباط بگیرید و بهترین تقویت کننده مژه و ابرو را خریداری نمایید.

معرفی بهترین تقویت کننده مژه

برند سریتا، یکی از برندهای معروف در ایران است که شما می توانید محصولات آن را از خانه دارو تهیه نمایید. در متن ذیل، دو مورد از بهترین تقویت کننده های مژه سریتا را بررسی می کنیم:

سرم احیا ابرو سریتا

این سرم برای انواع مو مناسب است و در مان آن در تقویت و پرپشت کردن ابروها می باشد.

بررسی سرم احیا ابرو سریتا

این سرم احیا کننده، دارای ترکیبات تخصصی به منظور تقویت و پرپشت کردن ابرو است. فرمولاسیون این سرم سبب افزایش ضخامت، استحکام و رویش مجدد ابروها می گردد. یکی از مهم ترین علت های ریزش ابرو، خشکی و شکنندگی آن است به همین علت، این سرم احیا کننده با رطوبت رسانی از این موضوع جلوگیری می کند. افرادی که ابروهای تیغ زده، تاتو شده و رنگ شده دارند به آسانی، می توانند از این محصول استفاده کنند. ویژگی های سرم احیا ابرو سریتا عبارتند از:

  • جلوگیری از ریزش ابرو
  • محرک رشد مجدد ابرو
  • افزایش استحکام تارهای ابرو
  • افزایش تراکم و ضخامت ابرو
  • قابل مصرف جهت ابروهای تیغ زده و تاتو شده
  • فاقد تست حیوانی

کرم تقویت کننده ابرو 20 گرم سریتا

کرم تقویت کننده ابرو سریتا 20 گرم، محصولی گیاهی است که با استفاده از مواد موثره گیاهانی چون: عصاره گزنه، عصاره رزماری، عصاره بابونه، عصاره نعناع فلفلی، عصاره مریم گلی به همراه ویتامین های B5 و B6 از ریزش ابرو جلوگیری کرده و موجب ضخیم تر شدن، تقویت موهای ابرو و تحریک رویش مجدد آن ها می شوند. از مشخصات این محصول، فرم کرمی شکل آن است که هم مدت زمان بیشتری بر روی ابروها می ماند و هم به آسانی می توان آن را، بر روی ابروها ماساژ داد. هنگامی که پوست تمیز و منافذ آن از ناخالصی ها بسته نباشد، ترکیبات این کرم به خوبی به لایه های پوست وارد شده و بسیار موثر عمل می کنند. این کرم تقویت کننده، حاوی اسیدهای گیاهی است که موجب پاک سازی فضای اطراف موهای ابرو شده و به همین علت، مواد موثره آن به راحتی و سریع به پوست وارد می شود. خواص آنتی اکسیدانی موجود در کرم تقویت کننده سریتا، تاثیر جانبی ناشی از ترکیبات مضر را به حداقل رسانده و جدای از حذف اثر عوامل مضر، اثربخشی ترکیبات دیگر موجود در فرمولاسیون را افزایش می دهد.

کرم گیاهی تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سریتا 20 گرم، سبب تقویت فولیکول های مو ابرو گردیده و بهترین شرایط را، برای رشد موهای جدید در ناحیه ابرو مهیا می کند. فرایند برداشتن و یا تیغ زدن ابرو برای طولانی مدت به دلیل آسیب هایی که به شکل فیزیکی به پوست در این ناحیه وارد می کند، سبب التهاب موضعی شده که آسیب دیدگی پوست و ابرو، چروک شدن، پیر شدن و تیره شدن سریع تر پوست در ناحیه ابرو را به همراه دارد. این کرم گیاهی با خاصیت ضد پیری و ضد التهابی خود که ناشی از تغذیه کننده پوست و ترکیبات آنتی اکسیدان است این عوارض را به تاخیر می اندازد. موارد مصرف کرم تقویت کننده ابرو سریتا عبارتند از:

  • تقویت ابروهای رنگ شده
  • محرک رویش و رشد مجدد ابرو
  • جلوگیری از ریزش ابرو
  • افزایش ماندگاری رنگ ابرو

ویژگی های کرم تقویت کننده ابرو سریتا

کرم تقویت کننده ابرو سریتا 20 گرم ویژگی های منحصر به فردی دارد که در متن ذیل به آن ها اشاره شده است:

  • مناسب برای ابروهای رنگ شده، تاتو شده و تیغ زده و ابروهای برداشته شده
  • برای ماساژ بسیار آسان به جهت داشتن فرم کرمی شکل و افزایش تحریک رویش ابرو
  • بهره گیری از مواد اولیه آزمون شده توسط متخصصین پوست و مو
  • رویش مجدد، ضخیم کننده و قوی کننده موهای ابرو
  • جلوگیری از ریزش ابرو به جهت مهار آنزیم 5-آلفا-ردوکتاز
  • بهبود تغذیه فولیکول های ابرو و افزایش خون رسانی
  • عدم پایه الکلی و فاقد ایجاد خشکی در ناحیه ابرو
  • آزمون شده برای حداقل شدن احتمال بروز آلرژی
  • جلوگیری از ریزش ابرو و تقویت آن
  • افزایش ضخامت ابرو و تقویت آن
  • مورد استفاده جهت آقایان و خانم ها

خانه دارو در خدمت شما عزیزان است تا با ارائه بهترین تقویت کننده مژه و ابرو، رضایت شما عزیزان را به دست آورد. شما با خرید از این مرکز، به راحتی می توانید دوره استفاده از بهترین تقویت کننده مژه و ابرو را کامل نموده و بهترین نتیجه را از استفاده آن به دست آورید.

بهترین راه برای جلوگیری از ریزش مژه و ابرو چیست؟

استفاده از بهترین تقویت کننده مژه و ابرو، بهترین راهکار برای جلوگیری از این موضوع است؛ زیرا روش های دیگر همانند اکستنشن عوارض بی شماری را دارند.

ویژگی های بهترین تقویت کننده مژه چیست؟

محصولی که دارای ترکیب ‌های قوی نظیر: ویتامین ‌ها، پیپتید، اسیدهای آمینه و بیوتین و ترکیباتی نظیر: هورمون‌های پروژسترون و استروژن یا ماینوکسیدیل را نداشته باشد، بهترین محصول است.

بهترین تقویت کننده های مژه چه محصولاتی هستند؟

محصولاتی نظیر: محلول تقویت کننده مژه 7 میلی لیتر سریتا و محلول تقویت مژه سریتا از بهترین تقویت کننده هایی هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

ویژگی های بهترین تقویت کننده ابرو چیست؟

محصولی که ضد حساسیت، دارای مواد اولیه گیاهی، دارای قیمتی مناسب و خاصیت تقویت و رشد مجدد موهای ریخته شده ابرو داشته باشد، به عنوان بهترین تقویت کننده ابرو شناخته می شود.

بهترین تقویت کننده های ابرو کدامند؟

کرم تقویت کننده ابرو 20 گرم سریتا و سرم احیا ابرو سریتا، بهترین تقویت کننده های ابرو به حساب می آیند.