بهترین روغن برنزه کننده چیست؟

بهترین روغن برنزه کننده

بهترین روغن برنزه کننده چیست؟ چه کاربردی دارد؟ روغن‌های برنزه کننده محصولات آرایشی پیشرفته‌ای هستند که برای دستیابی به آن درخشش طبیعی  برنزه استفاده می‌شوند. این روغن ها فقط برای تسریع فرآیند برنزه شدن نیستند. آنها یک محصول مراقبتی  پوست جامع شناخته می شوند. روغن های برنزه کننده با عث درخشندگی پوست افراد می شوند و قابلیت جذب نور خورشید و تشدید اثرات آن را دارند..

روغن‌های برنزه ‌کننده در سال‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده‌اند، امروزه افراد بیشتری وجود دارند که به دنبال رسیدن به پوست برنزه هستند. نکته مهمی که در مورد برنزه کردن وجود دارد این است افرادی که پوست روشن دارند، باید روغن برنزه کننده مناسبی را انتخاب کنند. با توجه به اینکه پوست روشن بیشتر مستعد سوختن و آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش است، بنابراین لازم است روغن برنزه کننده ای که محافظت کافی را ایجاد می کند  انتخاب کنید. این روغن ها باید در عین حال این امکان را به وجود بیاورند که پوست برنزه ای با ظاهر طبیعی داشته باشند. خانه دارو قصد دارد در ادامه به معرفی بهترین روغن برنزه کننده بپردازند.

ویژگی های بهترین روغن برنزه کننده چیست؟

برای انتخاب بهترین روغن برنزه کننده لازم است مواردی را رعایت کنید، تا بهترین نتیجه را داشته باشید. وقتی نوبت به انتخاب بهترین روغن برنزه کننده برای پوست روشن می رسد، باید چند فاکتور مهم را در نظر گرفت. اول از همه، شما باید روغن برنزه کننده با درجه SPF بالا را انتخاب کنید تا از پوست خود در برابر اشعه های مضر UV محافظت کنید. علاوه بر این، باید به دنبال روغن برنزه کننده ای باشید که سبک و بدون چربی باشد، چون منافذ شما را مسدود نمی کند یا اثری چسبنده روی پوست شما باقی نمی گذارد.

در ادامه بهترین روغن برنزه کننده باید بگوییم بسیاری از مردم نمی توانند تابستان خود را بدون برنزه شدن تصور کنند. با این حال، برنزه شدن طبیعی همیشه به صورتی که شما می خواهید اتفاق نمی افتد. علاوه بر این، همیشه به این توجه داشته باشید که خطر افراط در معرض آفتاب قرار گرفتن و آفتاب سوختگی به جای برنزه شدن وجود دارد. بنابراین، برای برنزه شدن یکنواخت و محافظت از پوست در برابر اثرات مضر اشعه خورشید، باید از محصولات ویژه برنزه کننده استفاده کنید.

همانطور که می دانید برنزه کردن به صورت طبیعی برای سلامتی مفید است زیرا قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث تولید ویتامین D می شود که نقش مهمی در هموستاز کلسیم دارد و بنابراین برای سلامت استخوان ها، موها و ناخن های شما مفید است. علاوه بر این، پوست برنزه صاف تر و محکم تر به نظر می رسد و جذابیت آن را بیشتر می کند.

با این حال، اگر در برنزه کردن زیاده روی کنید، برای شما بیشتر ضرر خواهد داشت. فراموش نکنید که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش بدون استفاده از محصولات محافظت کننده مانند روغن های برنزه کننده ممکن است منجر به پیری زودرس پوست (به اصطلاح پیری نور)، کم آبی، از دست دادن قابلیت ارتجاعی و استحکام و افزایش خطر تومورهای بدخیم شود.

به همین دلیل است که باید زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کنید و از بهترین روغن برنزه کننده استفاده کنید که از پوست شما در برابر اثرات مضر اشعه خورشید محافظت می کند این محصولات همچنین به برنزه شدن یکنواخت پوست شما کمک می کند. روغن‌های برنزه کننده طبیعی پوشش دهنده های خوبی هستند، زیرا دارای فیلترهای طبیعی محافظت در برابر آفتاب (SPF) هستند که آسیب اشعه ماوراء بنفش به اپیدرم را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند و در عین حال از پوست نیز مراقبت می‌کنند.

بهترین لوسیون برای افتاب گرفتن

برای انتخاب بهترین روغن برنزه کننده لازم است به مراکز معتبر فروش محصولات آرایشی بهداشتی مراجعه کنید، براساس پوست ود محصول مناسب را انتخاب کنید. یکی از بهترین لوسیون برای افتاب گرفتن در این زمینه روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل مناسب انواع پوست ۲۵۰ میلی لیتر می باشذ.

همانطور که می دانید امروزه با توجه به علاقه افراد برای داشتن پوستی برنزه با تولید محصولات برنزه کننده، به این نیاز افراد پاسخ داده شده است.زمانی که پوست سریع برنزه شود، به کاهش مشکلات پوستی که در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب (پیری زودرس، شل شدن و چروک شدن پوست، آفتاب سوختگی و …) کمک زیادی خواهد کرد، این ویژگی از مزیت استفاده از محصولات برنزه کننده می باشد. روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل به عنوان بهترین روغن برنزه کننده علاوه بر اینکه پس از استفاده به سرعت، پوست شما را برنزه می کند، دارای ترکیبات ویژه ای می باشد که سرشار از ویتامین است. در کنار این باید بدانید ایبن روغن دارای عوامل ضد آفتاب SPF ۶ می باشد که از پوست افراد دربرابر اشعه های آفتاب نگهداری کند.

ترکیبات اصلی روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل

عصاره هویج:

روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل  به عنوان بهترین روغن برنزه کننده دارای ویژگی های خاصی است. یکی  از ویژگی های آن وجود عصاره هویج و ویتامین های موجود در آن می باشد. همانطور که می دانید هویج سرشار از ویتامین A ،B ،C ،D و E  می باشد. به همین علت است که از عصاره هویج برای تغذیه پوست در ترکیب تعداد زیادی از محصولات مراقبتی پوست استفاده می کند.

روغن های بادام:

یکی دیگر از مواد تاثیرگذار در این محصول روغن بادام می باشد که سرشار از ویتامین E، به همراه اسیدهای چرب اشباع نشده، می باشد علاوه بر این دارای مواد غنی شده ی دیگر مانند پروتئین، پتاسیم و روی است. اروغن  بادام دارای خواص بی شماری می باشد.وجود خاصیت آنتی اکسیدانی ویتامین E موجود در روغن بادام  که باعث می شود تا افراد پوستی سالم و شفاف داشته باشند

روغن نارگیل:

روغن نارگیل یکی دیگر از ترکیبات موجود در این روغن برنزه کننده می باشد. این روغن به علت خواص درمانی و تاثیرات ویژه که دارد، از گذشته تا کنون  در ترکیب محصولات پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. روغن  نارگیل از خواص رطوبت رسانی، ضد پیری، پاک کنندگی پوست و همچنین التیام بخشی و تسکین دهندگ التهابات پوست  برخوردار می باشد.

ویتامین A ،C ،E

وجود این ویتامین ها در محصولات برنزه کنند برای سلامت و زیبایی پوست بسیار ضروری بوده و در ابیشترمحصولات مراقبتی دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای  مشترک این ویتامین ها قابلیت آنتی اکسیدانی آنها می باشد که باعث می شود از پوست در مقابل رادیکال های آزاد که اصلی ترین عامل ایجاد چین و چروک شناخته می شونذ محافظت می کند. همچنین قابلیت کلاژن سازی این ویتامین ها نیز به اثبات رسیده است که از پیری پوست جلوگیری می کنند.

ویژگی های روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل

به برنزه شدن پوست در کوتاه ترین زمان بدون بر جای گذاشتن حس ناخوشایند چربی روی پوست کمک ریادی می کند.

نگهداری از پوست در مقابل اشعه UV و پیری زودرس پوست

دارای عصاره هویج ، روغن بادام و نارگیل

قابلیت آنتی اکسیدان و ضد التهاب پوست

حاوی ویتامین A ،C ،E

مناسب برای صورت و بدن

روغن برنزه کننده سی گل

یکی از بهترین روغن برنزه کننده برای پوست روغن برنزه کننده سی گل می باشد. این روغن ها توسط برند سی گل در نمونه های مختلفی ارائه شده است. یکی از بهترین محصولات سی گل در این زمینه روغن برنزه کننده اکلیلی و ویتامینه سی گل مناسب انواع پوست 250 میلی لیتر می باشد.

برخی از افراد برای ایجاد تنوع، دوست دارند که در یک برهه ی زمانی پوست خود را برنزه کنند. به همین علت از روش های گوناگون برای برنزه کردن پوست، استفاده می کنند. یکی از بهترین و سریعترین شیوه ها برای رسیدن به برنزه شدن، استفاده از محصولات برنزه کننده برای صورت و بدن می باشد. روغن برنزه کننده اکلیلی و ویتامینه سی گل یکی از محصولات فوق العاده است که به برنزه شدن پوست در کمترین زمان ممکن بدون اینکه چربی اضافه ای بر روی پوست ایجاد کند، کمک می نمایند. از مهمترین مزیت های این محصول قابلیت استفاده از آن برای تمام بدن می باشد. این محصول از ترکیبات ویژه و سرشار از ویتامین برخوردار می باشد. از دیگر امتیازات ویژه ی این محصول وجود روغن بادام، عصاره هویج و ویتامین E در آن می باشد که ترکیبی ایده آلی را برای حفظ سلامت و زیبایی پوست افراد به وجود آورده است.افراد باید پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب، روغن را بر روی تمام نقاط بدن خود بمالند و سپس آن را به دقت ماساژ دهند، این محصول دارای دانه های طلایی یا اکلیلی است که بعد از قرار گرفتن بر روی پوست، باعث درخشش و جلوه خاصی بر رویپوست افراد می شود.

مواد اصلی تشکیل دهنده روغن برنزه کننده اکلیلی و ویتامینه سی گل:

عصاره هویج

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول این است که حاوی عصاره هویج می باشد، وجود ویتامین های مختلف در این ماده باعث تقویت پوست می شوذ. همانطور که می دانید هویج دارای ویتامین های A ،B ،C ،D و E می باشد. فراموش نکنید  که کمتر گیاهی وجود دارد که به صورت طبیعی دارای این تنوع ویتامین ها به صورت یکجا باشد؛ به همین علت از عصاره هویج برای تغذیه کردن پوست در بیشتر محصولات مراقبتی و بهداشتی استفاده می گردد. در کنار این،هویج دارای مقادیر قابل توجهی استروژن گیاهی می باشد ، که باعث شده است این ریشه مغذی را در شمار ارزشمند ترین گیاهان خوراکی قرار داده بدهند.

روغن بادام

یکی دیگر از ترکیبات تاثیرگذار که بهترین روغن برنزه کننده وجود داردروغن بادام می باشد. این روغن سرشار از ویتامین E، اسیدهای چرب اشباع نشده می باشد، علاوه بر این دارایپروتئین، پتاسیم و روی می باشد که به سلامت پوست کمک زیادی می کند. این روغن از خاصیت بسیار زیادی برخورداراست به ویژه قابلیت آنتی اکسیدانی ویتامین E موجود در آن که موجب می شود تا افراد از پوستی سالم و شفاف برخوردار باشند.

ویتامین E

مهمترین ویژگی ویتامین برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی قدرتمند می باشد که از صدمات ناشی از رادیکال های آزاد که موجب ایجاد چین و چروک و لکه های پیری  بر روی پوست می شوند، جلوگیری می کند. ویتامین E قابلیت تولید کلاژن در پوست را به میزان زیادی افزایش می دهد.

ویژگی های روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل

ویژگی های روغن برنزه کننده اکلیلی و ویتامینه سی گل

  در کوتاه ترین زمان به برنزه شدن پوست کمک می کند ، بدون بر جای گذاشتن حس ناخوشایند چربی روی پوست فرایند برنزه شدن را انجام می دهد.

محافظت از پوست در مقابل اشعه UV و پیری زودرس پوست

 دارای ترکیبات فوق العاده نظیر روغن بادام،عصاره هویج، روغن نارگیل و ویتامین E

با رنگدانه های اکلیلی طلایی به درخشندگی پوست کمک زیادی می کنند.

 قابلیت آنتی اکسیدان و ضد التهاب پوست که مانع از ایجاد چین چروک می شود.

مناسب صورت و بدن

برای برنزه شدن پوست چه کنیم

خانه دارو قصد دارد در این جا برخی از فاکتورهای برنزه شدن را برای شما برشمارد اگر برای برنزه شدن پوست چه کنیم سوال شما هم است با ما همراه باشید. بسیاری از مردم دوست دارند ظاهر پوست خود را برنزه کنند، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید خطرات مختلفی از جمله سرطان پوست را به همراه دارد.

حتی هنگام استفاده از ضد آفتاب، آفتاب گرفتن در فضای باز بدون خطر نیست. اگر به برنزه کردن علاقه دارید، می توانید با برنزه کردن سریعتر زیر نور خورشید، به وسیله بهترین روغن برنزه کننده خطرات آن را کاهش دهید. این به شما کمک می کند از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش جلوگیری کنید و خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهید.

در اینجا چند نکته برای برنزه شدن سریعتر و برخی اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید را می آوریم.

از کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید. همیشه از ضدآفتابی با طیف وسیع محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش حداقل SPF 30 استفاده کنید. هرگز از روغن برنزه کننده ای که حاوی ضد آفتاب نیست استفاده نکنید. حتماً 20 دقیقه پیش از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. SPF 30 به اندازه کافی قوی است که اشعه های UVA و UVB را مسدود کند، اما نه آنقدر قوی که برنزه نشوید. بدن خود را حداقل با یک اونس کامل کرم ضد آفتاب بپوشانید.

مرتباً موقعیت خود را در زیر آفتاب تغییر دهید. این به شما کمک می کند تا از سوختن یک قسمت از بدن خود جلوگیری کنید.

غذاهای حاوی بتاکاروتن بخورید. غذاهایی مانند هویج، سیب زمینی شیرین و کلم پیچ می توانند به شما کمک کنند که بدون سوختگی برنزه شوید. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، اما برخی مطالعات نشان می‌دهند که بتاکاروتن می‌تواند به کاهش حساسیت به نور خورشید در افراد مبتلا به بیماری‌های حساس به نور کمک کند. می توانید روغن های برنطه کننده ی حاوی این ماده را استفاده کنید.

سعی کنید از روغن های برنزه کننده ای با SPF طبیعی استفاده کنید. در حالی که اینها نباید جایگزین ضدآفتاب معمولی شما شوند، روغن های برنزه کننده حاوی آووکادو، نارگیل، تمشک و هویج را می توانند علاوه بر اضافی آبرسانی و محافظت از SPF از پوست شما کمک کنند.

زمان برنزه شدن خود را هوشمندانه انتخاب کنید. اگر هدف شما برنزه کردن سریع است، خورشید معمولا بین ظهر تا 3 بعد از ظهر قوی ترین است. البته به خاطر داشته باشید که در حالی که خورشید در این مدت در قوی ترین حالت خود قرار دارد، به دلیل قدرت اشعه ها بیشترین آسیب را وارد می کند و به احتمال زیاد خطر ابتلا به سرطان پوست را به دلیل این قرار گرفتن در معرض افزایش می دهد. اگر پوست بسیار روشنی دارید، بهتر است صبح یا بعد از ساعت 3 بعد از ظهر برنزه کنید. برای جلوگیری از سوختن و بالا بردن سرعت برنزه شدن حتما روغن برنزه کننده استفاده کنید.

قبل از برنزه شدن پوست خود را آماده کنید. آماده کردن پوست قبل از رفتن به بیرون از منزل می تواند به ماندگاری بیشتر برنزه شدن شما کمک کند. سعی کنید قبل از برنزه کردن پوست خود را لایه برداری کنید. احتمال پوسته پوسته شدن پوستی که لایه برداری نشده است بیشتر است. استفاده از ژل آلوئه ورا بعد از برنزه کردن نیز ممکن است به ماندگاری بیشتر برنزه شدن شما کمک کند.

سخن پایانی

در اینجا سعی کردیم چند نمونه از بهترین روغن برنزه کننده را به شما معرفی کنیم. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند، که از آفتاب سوختگی پوست شما جلوگیری می کنند. برای خرید این محصولات و دریافت مشاوره می توانید به خانه دارو مراجعه کنید. این داروخانه معتبر می تواند بر اساس نوع و شرایط پوست شما بهترین محصولات را برای برنزه کردن به شما پیشنهاد دهد.