بهترین شامپو برای ریزش موهای چرب (معرفی چند تا از بهترین ها)

بهترین شامپو برای ریزش موهای چرب

در این مقاله با بهترین شامپو برای ریزش موهای چرب آشنا خواهید شد.موهای چرب یکی از پردردسرترین مدل موها برای افراد به شمار می رود. این مدل مو بیش از دیگر انواع مدل های مو چربی تولید می کند. البته توجه داشته باشید که مقداری چربی برای موها طبیعی است، اما این میزان زمانی بیشتر می شود که

  • موهای خود را بیش از حد بشوید.
  • زمانی که به پاکیزگی و نظافت موها به اندازه ی کافی دقت نکنید.
  • استفاده از محصولاتی که برای نوع موهای شما مناسب نیستند
  • ژنتیک

تمام شامپو با هدف پاکسازی چربی از پوست سر و موهای افراد ساخته شده است. برخی از شامپو ها حاوی مواد روشن کننده هستندکه ادعا می شود که چربی را حل می کنند. این بدان معناست که این محصولات مراقبت از مو یک قدم فراتر از پاکسازی اساسی فولیکول مو و پوست سر رفته است. در واقع هدف از ساخت این شامپوها حل کردن چربی اضافه از روی موها و پاک کردن پوست سر افراد می باشد. بیشتر افراد این تجربه را دارند که مدت کوتاهی پس از شستشوی موها دوباره با چربی زیادی در ناحیه کف سر مواجه می شوند. یکی از راهکارها برای کنترل کردن موهای چرب استفاده از محصولات مراقبتی می باشد. خانه دارو به عنوان یک تیم متخصص و حرفه ای می تواند شما در انتخاب این محصولات راهنمایی کند.

بهترین گزینه ی شامپو برای موهای چرب و نازک و کم پشت چیست

همانطور که می دانید موهای چرب و نازک نیاز به مراقبت بیشتری دارند. بنابراین باید از یک شامپوی مناسب جهت جلوگیری از ریزش مو استفاده کنند.

معرفی شامپو تقویت کننده مو و ضد شوره چرب آلوپینکس

درمانی: این شامپو علاوه بر خاصیت تقویت کنندگی، از بروز شوره های چرب نیز جلوگیری می کند. ترکیبات شامپوی تقویت کننده مو و ضد شوره چرب آلوپینکس به شکلی است که علاوه بر جلوگیری از ریزش موها باعث تقویت ریشه ها و ساقه ی موها نیز می شود. همانطور که قبلا اشاره کردیم این شامپو دارای فرمول منحصر به فردی بوده که حاوی متریال های فعال شده ای نظیر زینک PCA، کافئین، نیاسینامید می باشد. وجود این ترکیبات باعث می شود که جریان خون پیرامون مویرگ ها فولیکول ها را کنترل کرده و باعث تنظیم ترشحات چربی در پوست سر می شود.

استفاده از این آنزیم باعث مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز می گردد وجود این ترکیبات موجب پیشگیری از فعالیت هورمون تسترون می شود این عملکرد موجب می شود از ریزش موها جلوگیری شده و موهای از دست رفته مجددا رشد نمایند.

ویژگی های محصول

جلوگیری از ریزش مو

تقویت ریشه و ساقه موها

پیشگیری از عود مجدد شوره

تنظیم ترشح چربی پوست سر

بهترین شامپو برای موهای چرب و خارش

در برخی موارد افرادی که دارای موهای چرب هستند ممکن است به عارضه ی خارش دچار شوند. یکی از پیشنهاداتی که برای این افراد وجود دارد استفاده از شامپوی ضد خارش برای موهای چرب برند نوپریت می باشد. یکی از ویژگی های مهم این شامپو این است که فاقد SLS و SLES می باشد این ویژگی باعث درمان شوره سر و پوست ریزی می باشد. استفاده از این شامپو باعث تسهیل پذیری در امر شانه زدن می شود. استفاده از این شامپو باعث تثبیت رنگ و از بین بردن شوره های مقاوم در سر افراد می شود. شامپوی ضد خارش برای موهای چرب حاوی ترکیبات خاصی است که این ترکیبات شامل عصاره بابونه، گیاه دانه قلب وآلانتویین، پیروکتون اولامین، عصاره چای سبز، عصاره گزنه می باشد.

خانه دارو به عنوان یک مرکز تخصصی ادعا می کند که این محصول به عنوان یکی از جدیدترین و ایمن ترن نوع شامپوهای ضد خارش و ضد شوره سر به شمار می رود. دلیل این امر نیز استفاده از پیروکتون اولامین در ترکیب این محصول می باشد. از دیگر ویژگی های این شامپو استفاده از عصاره های گیاهی ارزشمند به همراه شوینده های ملایم می باشد. علاوه بر این شامپو نوپریت ضد خارش برای موهای چرب دارای ترکیبات نرم کنندع و مرطوب کننده فرموله شده ای می باشد.

نکته ی بسیار مهمی که در ارتباط با این محصول وجود دارد استفاده از آن بدون هیچگونه محدودیتی است. یعنی افراد می توانند با هر سن و سال وهر شرایطی مانند بارداری و شیردهی از این شامپو استفاده کنند. علاوه بر این استفاده از این شامپو باعث کنترل سبوم نیز می شود که دلیل آن وجود کمپلکس فیتو درمینا اس و عصاره‌های گیاهی در ترکیبات شامپو می باشد.

بهترین شامپو برای موهای چرب مردانه

خانه دارو به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه ارائه ی محصولات بهداشتی و آرایشی به شما توصیه می کند در هنگام خرید شامپوهای مخصوص مردانه برای موهای چرب حتما به برچسب این محصولات دقت کنید.

شامپو فولیکا Fulica موهای چرب یک محصول مناسب برای آقایان می باشد. علاوه بر شستشوی مناسب این شامپو باعث می شود موهای آسیب دیده در آقابیان ترمیم پیدا کند. وجود ماده ی آنتی سبورئیک بسیار قدرتمند در این محصول باعث جلوگیری از ترشحات اضافی در پوست سر افراد می شود. استفاده از این شامپو شما را در برابر طیف وسیعی از باکتری ها، قارچ ها و پیشگیری از رشد میکروارگانیزم هایی که بر روی سطح پوست وجود دارند موثر است.

خواص ضد شوره و ضد باکتریایی که در این شامپو وجود دارد باعث می شود که شوره سر نیز از بین برود. ترکیبات به کار رفته در شامپو فولیکا باعث شده که محصول مورد نظر از خواص ضد التهابی بالایی برخوردار بوده و تحمل پذیری بالایی داشته باشد این امر موجب می شود که استفاده از آن در طولانی مدت از ایجاد شوره ی سر جلوگیری کند.

افرادی که دارای موهای چرب و آسیب دیده هستند می توانند از این شامپو استفاده کنند. علاوه بر این شامپوی فولیکا خاصیت درمانی هم دارد.

ویژگی های محصول:

ضد قارچ و باکتری

ضد شوره

ضد التهاب قوی

تقویت کننده کراتین مو

شامپو هرلاس استاپ اس وی آی مناسب موهای چرب آقایان 200 میلی لیتر

شامپو هرلاس استاپ اس وی آی حاوی عصاره ی سابال و کافئین می باشد. استفاده از این شامپو باعث جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد موها می شود. مهمترین ویژگی این شامپو کنترل چربی موی سر می باشد. این امر باعث می شود که خون رسانی به پوست سر افراد افزایش پیدا کند که همین امر در رویش مجدد موها تاثیر بسزایی دارد. برای مشاهده ی تاثیر این شامپو در موهای آقایان لازم است سه بار در هفته مورد استفاده قرار بگیرد.

خصوصیات مهم شامپو هرلاس استاپ اس وی آی

افزایش استحکام مو

کنترل ریزش مو

تحریک رشد مو

ترمیم و حالت‌دهنده موهای آسیب‌دیده

افزایش خون‌رسانی به پوست سر

حاوی کافئین و عصاره سابال

تنظیم چربی پوست سر

بهترین شامپو برای موهای چرب زنانه

یکی از محصولات مناسب برای درمانی موهای چرب زنانه شامپو داو می باشد. این شامپو از خواص درمانی برخوردار است و قابلیت پاک کنندگی عمیق و از بین بردن چربی موی سر در بانوان را دارد. شامپو داو مدل Purifying بر اساس تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت آن به کار گرفته شده است امکان ترمیم موهای آسیب دیده را دارد. همچنین می تواند از موها در برابر آسیب های بیرونی محافظت کند. این شامپو فاقد پاربن بوده از این رو به سلامت موهای چرب کمک زیادی می کند. از مهمترین ویژگی های این شامپو می توانیم به

پاک کننده عمیق مو

ترمیم کننده مو

محافظت از مو در برابر عوامل محیطی

فاقد پارابن اشاره کنیم.

درباره شامپو گزنه ایروکس مناسب موهای چرب و معمولی ۲۰۰ گرم

معمولا خانم ها به دنبال یک شامپوی ملایم هستند. شامپو گزنه ایروکس مخصوص موهای چرب از ترکیبات ملایمی برخوردار می باشد. این شامپو به دلیل وجود ترکیبات فوق العاده در فرمول خود از قدرت شویندگی بسیار بالایی برخوردار است. وجود موادی مانند سورفکتانت های آنیونی و آمفوتری به کنترل چربی پوست سر کمک زیادی می کند. علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا به دلیل وجود موادی مانند ترکیب آمونیوم آلکیل اترسولفات نیز سورفاکتانت که دارای خواص آمفوتری و پایه ی آنیونی است به مرطوب کنندگی و نرم کنندگی موها کمک زیادی می کند.

شامپو گزنه ایروکس حاوی ترکیبات بسیار عالی نظیر پروپیلن گلیکـول و آلانتویین، گلیسرین، د- پانتنول، ویتامینE می باشد که موجب می شود موهای شما پس از شستشو نرم و مرطوب باشد و از شر التهاب و خارش هم خلاص شوید. استفاده از عصاره ی گزنه در این شامپو نقش بسیار زیادی در کاهش ریزش مو ها دارد. مهمترین ویژگی عصاره ی گزنه کنترل چربی سر و محرک رشد مو می باشد. وجود عصاره ی گزنه در ترکیب شامپو ایروکس موجب بهبود گردش خون و تحریک پیاز موها و رشد آن ها می گردد. همچنین با مصرف این شامپو می توانید به میزان زیادی چربی پوست و موی سر را کنترل کنید. وجود ترکیبات نرم گننده ی گیاهی ،حجم دهنده مو و ویتامین های E و B۵ به همراه پلیمرهای مرطوب کننده باعث می شود که از گره خوردن موها پس از شستشو جلوگیری شده و به حفظ درخشندگی و شادابی مو کمک زیادی کند.

ویژگی های شامپو گزنه ایروکس برای خانم هایی با موهای چرب

افزایش درخشندگی موها به همراه قابلیت های نرم کنندگی و حالت دهندگی

محرک رشد مو و جلوگیری از ریزش

مناسب موهای چرب و معمولی

کنترل کننده چربی پوست سر

جلوگیری از ریزش مو

حاوی پلی کواترنیوم ۱۰، روغن جوجوبا، عصاره بید کانادایی و ویتامین های E و B۵

دارای ترکیبات عصاره های گیاهی با قابلیت های التیام بخشی و ضد التهابی

شامپو مخصوص موهای چرب آدرا مدل Richness

شامپو مخصوص موهای چرب آدرا مدل Richness حاوی عصاره فلفل است که علاوه بر کنترل چربی به حجم دهندگی موها نیز کمک می کند. این شامپو به عنوان یک محصول تخصصی برای موهای چرب شناخته می شود. مهمترین ویژگی این محصول رضایت 70 درصدی افراد از مصرف آن می باشد. وجود عصاره ی فلفل در ترکیبات این شامپو باعث براق شدن موها و تسریع جریان خون در اطراف موهای سر می شود.

مواد به کار رفته کمکی در شامپو آدرا شامل عصاره فلفل و گلیسیرین ،اسید چرب نارگیل است که به عنوان  حجم دهند قوی مو عمل می کند. این شامپو حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، آهن و ویتامین‌های C و K. است که در کنار ترکیبات گیاهی و ویتامین‌ها برای سلامت پوست و مو به ویژه از بین بردن شوره سر بسیار تاثیرگذار است.

خواص درمانی :

تنظیم ترشح غدد سبوم مو با عث کاهش چربی سر می شود.

ایجاد موهایی خوش حالت با ظاهری حجیم و درخشندگی بالا

ترکیبات این شامپو محتوی عصاره فلفل جهت افزایش سرعت گردش خون که موجب تقویت فولیکول های مو می شود

تامین رطوبت مورد نیاز موی سر

ویژگی های شامپو آدرا

ایجاد ظاهــری درخشان

تقویت فولیکول مو

تامین رطوبت مورد نیاز موی سر

کاهش چربی

تنظیم ترشح غدد سبوم مو

افزایش ضخامت موهای نازک و ضعیف

خانه دارو به عنوان یکی از مراکز ارائه ی محصولات آرایشی و بهداشتی همواره بهترین عملکرد را داشته است و محصولات با کیفیت داخلی و خارجی را برای مصرف مراجعه کنندگان ارائه می کند.

شامپو وچه حاوی سیستین و ویتامین B6 تقویت کننده مو مناسب برای موهای چرب 250 میلی لیتر

این شامپو وچه حاوی سیستین و ویتامین B6 توسط برند وچه تولید شده است. مهمترین ویژگی این شامپو قابلیت تقویت کنندگی آن است که به دلیل ترکیبات منحصر به فردی است که درون آن به کار رفته است. این شامپو حاوی سیستئین و ویتامین B۶ می باشد وجود این مواد در کنار هم باعث می شود که ریزش موها به حد زیادی کاهش پیدا کند همچنین به رشد دوباره ی موها کمک زیادی خواهد کرد. این محصول می تواند با استفاده از ترکیبات که حاوی ویتامین ب 5 و بیوتین می باشد به سلامت و تقویت فولیکول های مو کمک زیادی کند. استفاده از این شامپو علاوه بر کنترل موهای چرب از آن  در مقابل تاثیرات منفی نور خورشید محافظت می کند. این قابلیت محافظت کنندگی به دلیل وجود ویتامین‌های E، A، B۵ است که در ترکیبات این شامپو وجود دارد. این شامپو در کنار سیستن حاوی کافئین نیز می باشد با وجود این مواد یک محصول مناسب برای افزایش اکسیژن رسانی و گردش خون در موها می شود.

خصوصیات شامپو تقویت کننده مو وچه

کنترل چربی کف سر

مناسب موی چرب

تقویت فولیکول‌ها

بدون دایمتیکون، گلوتن و پروپیلن گلیکول، سیلیکون، پارابن

در برابر اثرات مضر نور خورشید به عنوان آبرسان و محافظ قوی از موها عمل می کند.

کمک به رویش مجدد موها و کاهش ریز موها

بالا رفتن روند گردش خون و اکسیژن رسانی به مو

بهترین گزینه شامپو برای موهای چرب و شوره دار

بیشتر افرادی که دارای موهای چرب هستند همواره از وجود شوره شکایت دارند. خانه دارو با ارائه ی بهترین مشاوره را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.

شامپو مناسب موهای چرب سریتا 200 میلی لیتر ضد شوره

شامپوی ضد شوره ی سریتا مناسب برای موهای چرب یک نمونه ی بسیار مناسب برای کنترل شوره ی سر می باشد. این شامپو در تست های بالینی عملکرد مناسبی از خود نشان داده است. استفاده از این شامپو باعث می شود که پوست سر افراد از شر شوره ها خلاص شده و به حالت عادی بازگردد. در صورت استفاده ی مداوم از این شامپو تاثیرات آن را بر روی کاهش شوزه سر مشاهده خواهید کرد. این شامپو حاوی ترکیبات فوق العاده ای است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

یکی از این مواد تاثیرگذار کلیمبازول می باشد که از شکل گیری شوره های سر جلوگیری می کند. این مواد با تولید پروتئین در لایه های بیرونی سر اقدام به این فرایند می کند. ماده ی دیگری که در ترکیبات شامپو سریتا ضد شوره برای موهای چرب وجود دارد عصاره ی بید یا گیاه اپیلو بیوم آنگوستی فولیوم می باشد. معمولا در علم داروسازی این گیاه را با عنوان بید کانادایی می شناسند. وجود این ترکیبات باعث شده که محصول مورد نظر از خواص ترمیم کنندگی و التیام بخشی بالایی برخوردار باشد. این ماده از قابلیت ضد قارچی برخوردار است و نقش تاثیرگذاری در کاهش ریزش موها دارد.

ویژگی های شامپو سریتا مناسب موهای چرب ضد شوره

مهار قارچ عامل شوره

حاوی عصاره بید

رفع التهاب

فاقد پارابن

دارای ترکیباتی پروبیوتیکی به منظور تنظیم PH و بازسازی پوست سر

پوست سر را از پوسته و ورقه‌های چرب پاکسازی می کند.

دارای پروبیوتیک، زینک اومادین و کلیمبازول

تنظیم چربی پوست سر و رفع خارش

شامپو جی اویدرم ضد شوره سیکلوزینک مناسب موهای چرب ۲۵۰ میلی لیتر

یکی دیگر از محصولات خارجی در خانه دارو که به سلامت موهای چرب کمک می کند شامپو ضد شوره سیکلوزینک جی اویدرم مناسب موهای چرب می باشد. ابن محصول دارای ترکیبات فوق العاده ای است. وجود عصاره های گیاهی به همراه موادی نظیر پیروکتون اولامین، زینک پی سی‌ای، سیکلوپیروکس، زینک پیریتیون باعث می شود افراد پس از مصرف استفاده این شامپو موهای خوش حالتی خواهند داشت. به دلیل کنترل ترشحات غدد چربی در پ.ست سر استفاده از این شامپو نیاز به شستشوهای مکرر را از بین می برد.

ویژگی های شامپو سیکلوزینک جی اویدرم برای موهای چرب

ترمیم‌کننده و حالت‌دهنده موها

مخصوص موهای چرب

PH ۵,۵

 به عنوان تنظیم‌کننده PH وکاهش دهنده ترشحات غدد چربی پوست سر

ضد خارش، ضدالتهاب و تحریک پوست سر

بازگشت رطوبت موی سر به حالت طبیعی

مؤثر در رفع شوره‌های شدید و مقاوم

ضد خارش، التهاب و قرمزی پوست

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم محافظت از موهای چرب به دلیل ویژگی های خاص این مدل مو از حساسیت های بالایی برخوردار است. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که در مراقبت از موهای چرب خود به مشکل برخورده اید می توانید با کارشناسان خانه دارو مشورت کنید و بهترین شامپو برای ریزش موهای چرب را خریداری نمایید.