بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب

بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب

بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب کدام است؟ موهای چرب و نازک می تواند ترکیبی چالش برانگیز برای مدیریت باشد. بسیاری از شامپوهای موجود در بازار می توانند روغن طبیعی مو را از بین ببرند یا آن را سنگین کنند و ظاهری سفت و بی روح به موها ببخشند. با انتخاب شامپوی مناسب، می توانید ظاهری متعادل و سالم برای موهای خود داشته باشید.

هنگامی که به دنبال بهترین شامپو برای موهای نازک چرب هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا می خواهید شامپویی پیدا کنید که مخصوص موهای چرب باشد. این شامپوها به گونه ای طراحی شده اند که چربی اضافی مو را بدون از بین بردن چربی طبیعی مو از بین ببرند. در مرحله دوم، شما می خواهید شامپویی پیدا کنید که برای موهای نازک به اندازه کافی ملایم باشد. شامپوهای تند می توانند به موهای نازک آسیب برسانند و منجر به شکستگی و شکافتن انتهای موها شوند.

پس از تحقیق و آزمایش شامپوهای مختلف، محصولات برتری را که می توانند به شما در دستیابی به موهایی سالم و حجیم دار کنند، شناسایی کرده ایم. خانه دارو در این  مقاله به بررسی عمیق هر محصول پرداخته و ویژگی های منحصر به فرد آن ها را برجسته کرده است. چه موهای نازک و چرب داشته باشید و چه موهای نازک، ما شامپوهایی به شما معرفی می کنیم که می تواند برای شما مفید باشد.

معرفی بهترین شامپوهای حجم دهنده برای موهای چرب

انتخاب بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب باعث می شود، بتوانید مقدار چربی موهای خود را کنترل کرده و موهای زیبایی داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم.

یکی از بهترین شامپو برای موهای چرب و نازک شامپو حجم دهنده فولیکا می باشد. ساختار این محصول بر پایه کمپلکس حجم دهنده و حالت دهنده پلی کواترنیوم می باشد، وجود عصاره بومادران، پروتئین ابریشم و پرو ویتامین B۵ از دیگر ویژگی های این محصول است. وجود متریال تاثیرگذار و حالت دهنده موجود در این شامپو وقابلیت حجم دهنده گی  با اتصال به ساقه مو از قسمت رویش آن، باعث می شود موهای چرب و نازک بتواانند حجم و ساختار طبیعی خود را حفظ کنند ، علاوه بر این موهای نازک و کم حجم ظاهری ضخیم تر پیدا نموده و امکان حالت پذیری موها برای مدت طولانی تری حفظ می گردد.

ویژگی شامپو حجم دهنده فولیکا

جلوگیری از شکنندگی آن ها و استحکام تارهای مو

افزایش حجم تارهای مو و ضخیم تر شدن ظاهری

با جلوگیری از خشکی موها از تخریب لایه خارجی آن محافظت می کند.

طراحی شده برای موهای نازک و کم حجم و بسیار ضعیف

قابلیت حالت دهندگی مناسب موها برای مدت طولانی

تقویت  کننده کراتینه مو و ضخیم تر شدن موها

قابلیت تقویت و تامین رطوبت مورد نیاز مو

بهترین شامپو حجم دهنده ایرانی

یکی دیگر از گزینه ها برای بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب شامپو تقویت کننده موی چرب درمالیفت می باشد. در حقیقت این شامپو به عنوان بهترین شامپو حجم دهنده ایرانی نیز شناخته می شود. مهمترین ویژگی این محصول فاقد سولفات بودن آن می باشد. این محصول حاوی جدیدترین ترکیبات موثر در درمان ریزش مو است. شامپو تقویت کننده و حجم دهنده موی چرب درمالیفت مناسب افرادی طراحی شده  که دارای موهای چربی هستند همانطور که می دانید این افراد معمولا در خطر ریزش مو قرار دارند.  استفاده از این محصول باعث رشد فولیکول های ضعیف موهای سر و تقویت آن ها می شود که همین امر از پیری و سفید شدن موها نیز جلوگیری خواهد کرد. از قابلیت های دیگر شامپوی درمالیفت باید به قابلیت کاهش دادن ترشحات غدد چربی پوست سر اشاره کنیم که در جلوگیری از ایجاد بوی نامناسب پوست سر بسیار موثر می باشد. شامپو تقویت کننده موی چرب درمالیفت بدون سولفات، نمک و پارابن می باشد این شامپو را مناسب مصرف برای آقایان و بانوان طراحی کرده اند.

در واقع سبوم ترشح شده از غدد سباسه باعث نرمی موها و پوست سر باشد اما همین امر باعث تجمع چربی ها و جذب غبار، دوده، می گردد، در کنار آن  باعث می شود سلول های مرده و سایر آلودگی های محیطی بر روی موها و پوست سر باقی بمانند. در گذشته بیشتر شامپوها دارای سولفات بودند که از طرف پوست جذب شده و باعث عوارض ناخواسته می شدند البته شامپوهای حاوی سولفات هنوز هم وجود دارند، اما امروزه با وجود نسل جدیدی از شامپوها نظیر شامپو تقویت کننده موی چرب درمالیفت که فاقد سولفات هستند. افراد می توانند با خیال راحت از مزایای این شامپو برخوردار شوند. مصرف این این شامپو موجب می شود علاوه بر بی خطر بودن، اثرات ترمیم کنندگی بهتری را تجربه کنید. از دیگر عوامل زیانبار در شامپوها که می توانیم به آن ها اشاره کنیم وجود پارابن ها و نمک می باشد که منجر به ایجاد صدمات جدی به تار مو و پوست سر می شوند. شامپو ضد شوره درمالیفت نه تنها بدون مواد شوینده سولفاته ، نمک و پارابن هستند ، بلکه از پایه ای از اسید های آمینه ضروری مورد نیاز موها برخوردار هستند علاوه بر این از خاصیت منحصر به فرد ضد پیری و جلوگیری از سفید شدن موها نیز برخوردار می باشند.

بهترین شامپو ضخیم کننده مو ایرانی

ویژگی های شامپو تقویت کننده موی چرب درمالیفت به عنوان بهترین شامپو ضخیم کننده مو ایرانی به شرح زیر است

می تواند به رفع ریزش مو با علل مختلف اندروژنتیک و غیر اندروژنتیک کمک کند.

قابلبت کاهش دهندگی ترشحات غدد چربی پوست سر

کمک به تقویت رشد فولیکول های ضعیف موهای سر

قابلیت جلوگیری از پیری و سفید شدن موهای سر

پیشگیری از ایجاد بوی نامناسب در پوست سر

بدون سولفات ، نمک ، پارابنمی باشد.

متناسب برای مصرف بانوان و آقایان

بهترین شامپو حجم دهنده مو چیست؟

یکی دیگر از بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب، شامپو موی چرب لافارر ۲۵۰ میلی لیتر می باشد. این نوع از شامپو موی چرب لافارر دارای ترکیبات گیاهی مفید می باشد ، وجود ویتامین های محلول در آب و ریز مکمل های کمیاب معدنی CA ،FE ،MN ،MG و ZN باعث شده که احتیاج تغذیه ای پوست و موهای چرب را برطرف گردد. شامپو موی چرب لافارر به عنوان افزایش دهنده ی گردش خون موضعی در سر می باشد این امر به تغذیه بهتر فولیکول های مو کمک می کند. مصرف این شامپو باعث تغذیه و محافظت کننده ی مو در برابرعوامل مخرب محیطی و شیمیایی می باشد. علاوه بر این با ایجاد حس لطافت و افزایش خاصیت الاستیسیته ی مو به مصرف کنندگان حس مطلوبی می دهد.

قیمت شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو

خانه دارو قصد دارد در این مبحث به بررسی قیمت شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو بپردازد. همانطور که می دانید یکی از مواردی که در هنگام انتخاب بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب مطرح می شود قیمت این محصولات می باشد. جالب است بدانید عامل اصلی که بر قیمت محصولات مو تأثیر می گذارد، مواد تشکیل دهنده آنها است. به طور معمول، محصولات ارزان‌تر به صورت انبوه تولید می‌شوند و احتمالاً حاوی مواد شوینده و مواد شیمیایی خشن‌تر هستند. مواد شیمیایی مانند پارابن می تواند باعث ناراحتی و تحریک پوست شما شود. علاوه بر این، آنها اغلب می توانند روغن طبیعی موهای شما را از بین ببرند. آنها ممکن است توهم موهای سالمی را ایجاد کنند، اما لزوماً سلامت کلی آنها را بهبود نمی بخشند. با این حال، بهترین محصولات مو برای سلامت موهای شما مفید است. به همین دلیل است که بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب، نرم کننده های ما فاقد پارابن و حاوی رایحه عاری از فتالات هستند تا بهترین تجربه مراقبت از مو را به شما ارائه دهند.

ویژگی بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب چیست؟

هیچ چیز خسته کننده تر از بیدار شدن با موهای چرب پس از شستن آنها در روز قبل نیست. همانطور که قبلاً می دانید، طبیعی است که پوست سر شما چربی تولید کند، اما تولید بیش از حد روغن می تواند موهای شما را چرب به نظر برساند. مدیریت موهای چرب آزاردهنده است و باعث می شود اعتماد به نفس کمتری داشته باشید. اگر این شما هستید، وقت آن است که از یک شامپوی مخصوص موهای چرب استفاده کنید. همانطور که می دانید روغن طبیعی روی پوست سر شما سبوم نام دارد. این روغن در فولیکول های مو تولید می شود و به منظور حفظ رطوبت در پوست سر است. سبوم زیاد باعث می شود موهای شما چرب به نظر برسد، حتی اگر اخیراً آنها را شسته باشید. اما خوشبختانه خانه دارو با ارائه ی بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب فرمول خاص برای موهای چرب و شامپوهایی برای پوست سر چرب وجود دارد مشکل شما را حل کرده است.

موهای چرب باعث می شود که نسبت به ظاهر موهایتان احساس خوبی نداشته باشید. وجود موهای چرب می تواند نتیجه عوامل مختلفی باشد. بهترین راه برای مبارزه با آن این است که بفهمید چه چیزی باعث تولید چربی اضافی روی پوست سر شما می شود. این می تواند شامل آزمون و خطا باشد. با این حال، برخی از مواد و محصولات به تعادل تولید سبوم پوست سر شما کمک می کنند.

چگونه یک شامپو خوب برای موهای چرب و نازک انتخاب کنیم؟

نکته ی مهمی که بیشتر افراد مطرح می کنند نحوه انتخاب بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب می باشد. در اینجا قصد داریم راهنمای انتخاب این نوع شامپو را برای افراد دارای موهای چرب بیان کنیم.

کلید مبارزه با موهای چرب یک شامپوی مناسب و با کیفیت است. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد در بازار، چگونه می توانید بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب را پیدا کنید؟

فرمول ملایم، بدون سولفات و سیلیکون: شامپوهایی که با سیلیکون ها و سولفات ها فرموله شده اند، ممکن است بیشتر از اینکه به شما کمک کنند، به موهای شما آسیب می رساند. با گذشت زمان، استفاده از محصولات حاوی سیلیکون و سولفات می تواند در موهای شما تجمع ایجاد کند. تجمع آن چیزی است که باعث می شود موها چربی اضافی تولید کنند. هنگام انتخاب شامپو برای موهای چرب، از افزودنی ها صرف نظر کنید و فرمول ملایم تری را انتخاب کنید.

ارگانیک و وگان: بهترین شامپوها برای موهای چرب طبیعی هستند، زیرا تحریک اضافی ایجاد نمی کنند و به طور بالقوه منجر به زخم شدن پوست سر می شوند. یک شامپو برای موهای چرب باید از مواد با کیفیت بالا، ارگانیک و وگان تهیه شود. با محصولات طبیعی تایید شده که پوست سر را تحریک نمی کنند و موها را برای تولید روغن بیشتر اذیت نمی کنند، کار را شستشوی مو را ساده کنید.

ترکیبات فعالی که پوست سر و تولید سبوم را متعادل می کنند: بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب باید برای موهای شما مفید باشد، نه علیه شما. به ترکیبات فعال موجود در شامپوی پوست سر چرب خود نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که آنها برای متعادل کردن سطح pH پوست سر برای تولید سبوم سالم کار می کنند.

بهترین مواد تشکیل دهنده شامپو برای موهای چرب و نازک

در هنگام انتخاب بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب باید ترکیبات این محصولات را مورد بررسی قرار دهید.

روغن رزماری ارگانیک: این ماده دارای خواصی است که به تسکین خارش، توقف تولید چربی اضافی و کاهش التهاب اطراف فولیکول های مو کمک می کند. قبلاً روغن رزماری را مستقیماً روی موهایم مالیده بودم، اما داشتن آن به عنوان یک عنصر کلیدی در شامپوهای حجم دهنده ی موهای چرب می باشد. ثابت شده است که روغن رزماری در تحریک رشد مو نیز موثر است.

ماریس سال: این نمک طبیعی از دریای مرده دارای اثر پاک کنندگی ملایمی است که برای پاکسازی پوست سر عالی است. این یک عنصر کلیدی در شامپو برای موهای چرب است. این نمک دریایی غنی از مواد معدنی به طور سنتی به عنوان درمان برای بیماری های مختلف پوست استفاده می شود.

عصاره ارگانیک کلودبری: کلودبری میوه ای شبیه به شاه توت است و فواید مرطوب کنندگی و تسکین دهنده ای برای پوست سر و مو دارد. عصاره کلودبری همچنین منبع قوی آنتی اکسیدان های محافظ مانند ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E است. در شامپوی مخصوص موهای چرب، این ماده باعث متعادل شدن و تغذیه پوست سر می شود.

آلوئه ورا ارگانیک: معمولا بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای چرب حاوی عصاره آلوئه ورا می باشد. این ماده سرشار از آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، مواد مغذی و ویتامین ها است که به رطوبت و مواد مغذی اجازه می دهد تا عمیقاً به ساقه مو نفوذ کند. در شامپو موهای چرب، آلوئه ورا به عنوان یک ماده مرطوب کننده ملایم عمل می کند که باعث تحریک یا تجمع چربی نمی شود.

عصاره آلی بلوبری: یکی از بهترین منابع ترکیبات آنتی اکسیدانی است که برای مبارزه با رادیکال های آزاد و افزایش گردش خون عمل می کند. ترکیبات سرشار از آنتی اکسیدان برای محافظت از پوست سر مفید هستند، بنابراین هنگام جستجوی شامپو و نرم کننده برای موهای چرب، مراقب عصاره آلی زغال اخته باشید.

بلغور جو دوسر کلوئیدی: این ماده مرطوب کننده، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موها را تقویت می کند تا از شکستن آن جلوگیری کند. یک عنصر کلیدی در اسکراب سم زدایی اسکالپ دیلایت، به مبارزه با تولید بیش از حد چربی پوست سر کمک می کند و آن را به یک عنصر برجسته در شامپو مخصوص پوست سر چرب تبدیل می کند.

سخن پایانی

خانه دارو برای آگاهی بیشتر افراد از ویژگی های بهترین شامپو حجم دهنده برای موهای به معرفی محصولات و ترکیباتی که در این محصولات وجود دارد پرداخته است. می توانید برای خرید این محصولات به این داروخانه مراجعه کرده و پس از توضیح شرایط و نوع موهای خود از مشاوره لازم برخوردار شده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین شامپوی حجم دهنده موهای چرب چه ویژگی دارند؟

باید شامپوهای حرفه ای فوق العاده ای را پیدا کنید که برای درمان مشکلات موهای چرب طراحی شده اند. این شامپوها با کاهش پوسته پوسته شدن و خارش، پوست سر شما را دوباره متعادل می کنند. این شامپوها موهای شما را براق و سالم نگه می دارند و پوست سرتان را ملایم و تمیز نگه می دارند.

اگر موهای چرب دارید، شامپویی را انتخاب کنید مهم است. این شامپو باید بتواند به طور موثر چربی اضافی سر را بدون از بین بردن رطوبت طبیعی موهایتان پاک کند. باید به دنبال شامپوهایی باشید که به طور خاص برای موهای چرب ساخته شده اند و حاوی موادی مانند اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای یا فندق هستند که به دلیل توانایی پاکسازی پوست سر و کنترل تولید سبوم شناخته شده اند. از مصرف شامپوهایی که بیش از حد مرطوب کننده هستند یا حاوی روغن های سنگین هستند خودداری کنید، زیرا می توانند مشکل موهای چرب را تشدید کنند.

ترکیبات شامپوهای حجم دهند موی چرب مناسب چیست؟

ترکیباتی که شامپوها را برای شستن موهای چرب منحصر به فرد می کند این است که تمیز کردن عمیق تری را برای از بین بردن چربی ایجاد می کنند و همچنین از خشک شدن مو پوست سر جلوگیری می کنند. بهترین گزینه برای شما بستگی به نوع مو و بودجه شما دارد.

در حالی که ترکیبات فوق‌العاده مرطوب‌کننده برای شامپوهای موهای مجعد عالی هستند، این فرمول‌های سنگین می‌توانند تارهای موی چرب را را سست و ضعیف کنند. در عوض، یک فرمول سبک را انتخاب کنید که خیلی غنی نیست، اما همچنان آبرسانی می کند. بسیاری از مردم شامپوهای بدون سولفات را دوست دارند، اما سولفات ها برای از بین بردن چربی فراوان روی پوست سر و مو بسیار عالی هستند.