بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس

ضد آفتاب به عنوان یکی از محصولات ضروری در سبد مراقبت های پوستی به شمار می رود. در هنگام انتخاب ضد آفتاب لازم است، در ابتدای امر نوع پوست خود را مشخص کنید. در صورتی که شما دارای پوست خشک و حساسی هستید، ماندگاری ضد آفتاب بر روی پوست شما کمتر از سایر انواع پوست می باشد. بنابراین این سوال پیش خواهد آمد که بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس چیست؟ ضد آفتاب انتخاب شده برای پوست های خشک و حساس باید دارای ویژگی های خاصی باشند، تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از پوست شما در برابر اشعه ی آفتاب محافظت کنند. در ادامه قصد داریم به نکات مهمی درباره انتخاب بهترین ضد آفتاب برای پوست های خشک و حساس بپردازیم.

نکات مهم برای انتخاب بهترین ضد آفتاب برای پوست های خشک و حساس

افرادی که دارای پوست های خشک و حساس می باشند، باید از کرم های ضد آفتابی استفاده کنند که از قدرت محافظت بالایی برخوردار باشد. این مدل ضد آفتاب ها می توانند از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB آفتاب محافظت نمایند. بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس نمونه هایی است، که ترکیبات درون آن ها با ضد آفتاب های معمولی متفاوت می باشد. معمولا در ضد آفتاب های مخصوص برای پوست های خشک از امولسیون های مرطوب کننده ای استفاده می کنند که از پوست در برابر خشکی محافظت می کند. این مواد شامل روغن های گیاهی یا کره ی میوه ها هستند، که ممترین ویژگی آه ها فاقد رایحه بودن آن ها می باشد.

استعمال کرم های ضد آفتاب برای پوست های خشک باعث نرمی پوست و جلوگیری از چین و چروک می گردد. معمولا ترکیبات این ضد آفتاب ها شامل پپتیدها، سرامید مفید می باشند. ترکیبات دیگری در مانند هیالورونیک اسید در ضد آفتاب ها موجب می شود که از دهیدراته شدن و خشکی پوست جلوگیری شود. با توجه به اینکه پوست های خشک و حساس فاقد چربی می باشند، بنابراین بهترین انتخاب برای این نوع پوست ها ضد آفتاب های ملایم است که ترکیبات آن فاقد مواد حساسیت زا می باشد. این مواد شامل انواع اسانس مرکبات، عطر، روغن های گیاهی می باشند. در صورتی که ضد آفتاب مورد نظر حاوی ترکیبات محرک باشند باعث خشکی، التهاب و قرمز شدن پوست می شوند.

در هنگام خرید ضد آفتاب های مناسب پوست خشک و حساس باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید که این فاکتورها شامل موارد زیر است.

  • ضد حساسیت
  • دارای بافتی سبک با جذب سریع
  • دارای مرطوب کننده ی قوی
  • مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب

 

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و حساس

استفاده از کرم های ضد آفتاب ایرانی به دلیل آشنایی با نوع پوست افراد از مزایای زیادی برخوردار است. برخی از برندهای داخلی وجود دارند، که عملکرد آن ها مانند برندهای خارجی می باشد.

کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن مناسب پوست های خشک و حساس

یکی از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس ضد آفتاب آردن است، که به دلیل ترکیبات فوق العاده ی آن به عنوان یک رطوبت ساز قوی نیز شناخته می شود. این محصول را برای افرادی پیشنهاد می کنند که دارای پوست های خشک هستند. این ضد آفتاب دارای ساختاری سبک و زود جذب می باشد. این ضد آفتاب قابلیت دفع آلودگی های محیط و رادیکال های آزاد را دارد، همین امر باعث می شود که از پوست در برابر اشعه های مضر نور آفتاب محافظت نماید.

ضد آفتاب آردن آتوپیا به صورت بی رنگ است، بنابراین قابلیت استفاده برای دیگر نقاط بدن را دارد. این ضد آفتاب در برابر تعریق و شستشو مقاوم می باشد، به همین دلیل باعث افزایش لطافت و شادابی پوست می شود. این ضد آفتاب حاوی روغن دانه ی انگور و ژل آلوئه ورا می باشد، که آبرسانی به پوست را افزایش داده و همین امر موجب لطافت پوست می گردد. بهتر است برای جذب بهتر ضد آفتاب در حدود نیم ساعت قبل از بیرون رفتن آن را به پوست خود بمالید. نکته ی دیگر اینکه هر دو ساعت یکبار باید آن را تجدید نمایید.

وجود آلوئه ورا در ترکیبات این محصول موجب شده است، که از خواص ضد سوختگی برخوردار باشد و اثرات آفتاب سوختگی را کاهش دهد. استفاده از ژل آلوئه ورا علاوه بر افزایش آبرسانی و رطوبت بالا به درمان ترک های پوستی، خشکی زیاد پوست کمک می کند. یکی دیگر از فواید استفاده از آلوئه ورا در این محصول جوانسازی پوست می باشد. با از بین بردن سلول های مرده پوست باعث جوانسازی و از بین رفتن چین و چروک های پوست صورت می شود. این ضد آفتاب حاوی ویتامین E می باشد به همین دلیل از خاصیت الاسیتسیته برخوردار می باشد. وجود آلوئه ورا در ترکیبات این ضد آفتاب باعث ترمیم پوست  می شود.

ویژگی های ضد آفتاب آتوپیا آردن

  • محافظت بسیار قدرتمند در برابر اشعه های مضر آفتاب
  • ضد آلودگی های محیطی و ضد رادیکال های آزاد
  • مناسب برای افراد دارای پوست های بسیار خشک و حساس
  • در برابر شستشو تعریق از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است.
  • مصرف آن موجب طراوت و شادابی پوست می شود.
  • از قابلیت پخش و جذب آسان برخوردار است.
  • ساختار بسیار سبک و متناسب برای پوست صورت و بدن
  • فاقد رنگ

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک

برندهای زیادی در سراسر دنیا به تولید کرم های ضد آفتاب می پردازند. هر کدام از این محصولات بر اساس ترکیباتی که در آن ها به کار رفته از قابلیت های زیادی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم.

کرم ضد آفتاب پیکسل مخصوص پوست های خشک و حساس

اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس هستید، که به شکل کامل از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کند، می توانید ضد آفتاب پیکسل را انتخاب کنید. این ضد آفتاب بر پایه ی آب ساخته شده است، به همین دلیل از بافت سبکی برخوردار بوده و خیلی سریع جذب پوست می شود. افرادی که پوست آن ها علاوه بر خشکی از حساسیت بالایی برخوردار است و نسبت به محصولات ضد آفتاب واکنش نشان می دهد می توانند از این محصول استفاده کنند.

ضد آفتاب پیکسل مناسب پوست های خشک و حساس بوده و خشکی پوست، حساسیت، آسیب های پوستی، پیری و …. جلوگیری می کند. این محصول حاوی ویتامین E و هیالورونیک اسید می باشد که علاوه بر شفافیت باعث نرمی پوست می شود. به حدی که پس از استفاده از این محصول فرد به شکل چشمگیری آبرسانی و رطوبت را در پوست خود احساس می کند. یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب ضد آفتاب میزان SPF می باشد. در صورتی که SPF محصول زیر 30 باشد نباید آن را انتخاب کنید.

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک

خصوصیات ضد آفتاب پیکسل برای پوست های خشک و حساس

  • افرادی که دارای پوست های خشک و حساس هستند، می توانند این محصول را انتخاب کنند.
  • محافظت بسیار بالا در برابر تابش نور آفتاب
  • آبرسانی قوی که باعث نرم کنندگی پوست می شود.
  • فاقد رنگ
  • قابلیت جذب سریع
  • فرمولاسیون سبک
  • کرم ضد آفتاب رنگی آردن SPF60 مناسب پوست های خشک و حساس فاقد جاذب های شیمیایی

یکی از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس ضد آفتاب رنگی آردن می باشد. این محصول از قابلیت قدرت نگهداری بسیار بالا می باشد. این محصول فاقد جاذب های شیمیایی بوده به همین دلیل برای پوست های حساس و تحریک شده پیشنهاد می شود. با توجه به قدرت بالای این محصول می توانید از آن برای درمان لیزر، آفتاب سوختگی، درم ابریژن، پیلینگ شیمیایی، در تمام طول موج‌های پرتوهای ماورای بنفش تاثیرگذار می باشد. فرمولاسیون این محصول دارای بازتابنده های طبیعی و معدنی است، که پرتوهای خطرناک نور خورشید را منعکس می کند. این ترکیبات شامل موادی مانند زینک اکساید، تیتانیوم دی اکساید می باشد.

فرایند ترکیب این محصولات به صورت دانه بندی بسیار زیر، خلوص بالا و کیفیت بسیار زیاد انجام گرفته است. این قابلیت ها موجب شده تا پس از استفاده از آن بر روی پوست از ایجاد ظاهر نامناسب و تشکیل لایه ی سفید رنگ بر روی پوست جلوگیری شود. این ضد آفتاب بر اثر شستشو با آب معمولی یا در هنگام انجام فعالیت های ورزشی از روی پوست پاک نمی شود.

ترکیبات موثر در کرم ضد آفتاب رنگی آردن SPF60 مناسب پوست های خشک و حساس

کرم ضد آفتاب رنگی آردن در کنار ترکیبات فعال و فیلترهای معدنی که دارد از پوست افراد دارای پوست حساس و خشک محافظت می کند. این محصول از ویتامین ها و عصاره های تاثیرگذار تشکیل شده است، که در زیبایی و سلامت پوست بسیار موثر می باشد.

  • ویتامین C : ویتامین ث به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود، این ماده با افزایش و تقویت الاستین و سنتز کلاژن موجب افزایش انعطاف پذیری و مقاومت پوست افراد می شود. وجود این ماده در ضد آفتاب رنگی آردن باعث از بین رفتن چین و چروک های پوستی می شود.
  • یک دیگر از مواد تاثیر گذار در این محصول عصاره ی جوجوبای می باشد، که با توجه به افزایش الاستیسیته باعث انعطاف پذیری بافت های پوست می شود. این امر تاثیر زیادی در کاهش چین و چروک پوستی دارد.
  • استفاده از عصاره ی رزماری به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالا موجب می شود التهابات ناشی از قرارگیری افراد در برابر نور خورشید به میزان زیادی کاهش پیدا کند.
  • برای آزاد سازی و خنثی سازی رادیکال های آزاد و ممانعت از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست از ویتامین E استفاده شده است.
  • استفاده از عصاره ی شیرین بیان باعث شده که ضد آفتاب آردن رنگی از قابلیت التیام دهندگی و روشن کننده، مرطوب کننده و ضد التهاب برخوردار باشد.
  • ویژگی های ضد آفتاب رنگی آردن فاقد جاذب های شیمیایی
  • این محصول از قدرت بالایی در برابر اشعه های مضر نور خورشید برخوردار است.
  • افرادی که پوست آن ها به دلیل انجام لیزر درمانی، درم ابریژن، پیلینگ شیمیایی و …. دچار خشکی و حساسیت شده می توانند از این محصول استفاده کنند.
  • این ضد آفتاب دارای رنگدانه هایی است که بافت کرم را به شکل هماهنگ با رنگ طبیعی پوست هماهنگ می کند.
  • یکی دیگر از ویژگی های این محصول استفاده از بازتاب دهنده های طبیعی و معدنی در برابر نور آفتاب می باشد.
  • مصرف این محصول می تواند عملکرد و تشکیل رادیکال های آزاد را خنثی سازی کند.
  • در برابر تعریق و شستشو از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • در برابر نور از پایداری قبل قبولی برخوردار می باشد.

ضد آفتاب درماتیپیک برای پوست های خشک و حساس

یک نمونه دیگر از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس ضد آفتاب درماتیپیک می باشد.این محصول دارای یک ترکیب بی نظیر آنتی اکسیدانی می باشد، که تاثیرات ناشی از اشعه UV به DNA را به میزان زیادی کاهش می دهد. ساختار این ضد آفتاب بر اساس تازه ترین فیلترهای نوآورانه کاملا طبیعی ساخته شده که باعث می شود محافظت گسترده ای از صورت و گردن افراد می شود. استفاده از کرم ضد آفتاب درماتیپیک موجب می شود که از سایر علائم پیری، ایجاد خشکی پوست و خطوط ریز جلوگیری شود. می توانید از این ضد آفتاب بدون مشاهده ی هیچ نوع عامل آزار دهنده بر روی صورت استفاده نمایید. نکته ی دیگر اینکه محصول مورد نظر قابل استفاده در طول روز برای همه ی افراد می باشد.

ویژگی های ضد آفتاب درماتیپیک

  • با استفاده از این ضد آفتاب می توانید به میزان زیادی از ایجاد علایم پیری، خطوط ریز و خشکی پوست جلوگیری کنید.
  • قابلیت ایجاد محافظت گسترده از صورت و گردن افراد
  • پیشگیری از تاثیر اشعه های مضر خورشید نظیر یو وی
  • بی رنگ
  • مناسب پوست های خشک

ضد آفتاب برای پوست خشک اویدرم

کرم ضد آفتاب اویدرم متناسب برای پوست های خشک و حساس تولید شده است. این محصول از فیلترهای فیزیکی یو وی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های ضد آفتاب اویدرم این است به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر در آن از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می کند. استفاده از کرم ضد آفتاب اویدرم موجب می شود که پوست افراد در مقابل طیف وسیعی از اشعه های مضر خورشید محافظت شود. این ضد آفتاب حاوی ترکیبات تاثیر گذار با فناوری جدید می باشد، که مصرف آن باعث شده که از ایجاد چروک های پوستی که حاصل تابش اشعه های مرئی مادون قرمز و دیگر اشعه هایی که باعث آسیب می گردند جلوگیری کند.

اگر به دنبال یک محصول بسیار کاربردی هستید که از پوست شما در برابر تاثیرات خطرناک و جبران ناپذیر خورشید جلوگیری کند، می توانید از ضد آفتاب اویدرم به عنوان بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس استفاده کنید. این محصول متناسب با پوست های خشک و حساس ساخته شده و می تواند از پوست شما در برابر مشکلاتی که ممکن است با در معرض آفتاب قرار گرفتن به وجود بیاید جلوگیری کند. این کرم ضد آفتاب دارای SPF50  می باشد که در کنار کاهش اثرات خطرناک اشعه ی ماورا بنفش بر روی پوست، از بروز مشکلاتی مانند لک شدن، تیرگی، قرمزی، ایجاد حساسیت و پیری پوست جلوگیری می کند.

نور طبیعی خورشید برای بدن مزایای قابل مشاهده ای دارد. نکته ی قابل توجه اینکه پیش از اینکه در معرض آفتاب قرار گرفتن از کرم های ضد آفتاب متناسب با پوست خود استفاده کنید. این کرم ضد آفتاب در سه رنگ متفاوت تولید شده است که افراد می توانند متناسب با رنگ پوست خود ضد آفتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

ویژگی های ضد آفتاب اویدرم برای پوست های خشک و حساس

  • این محصول از پوست افراد به صورت 360 درجه در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند.
  • برخورداری از SPF50 عدم وجود فیلترهای شیمیایی در ساختار آن
  • نگهداری قوی آنتی اکسیدانی
  • قابلیت مرطوب کنندگی و آبرسانی قدرتمند

انتخاب ضد آفتاب مناسب برای پوست های خشک و حساس

ایجاد حساسیت در پوست به عنوان یک امر طبیعی به شمار می رود و دلایل مختلفی دارد. پوست حساس همانطور که از نام آن مشخص می باشد، نسبت به دیگر انواع پوست مستعد واکنش های پوستی می باشد. پوست های خشک و حساس معمولا سریعتر از دیگر انواع پوستی تحریک شده و دچار آسیب دیدگی می شود. بنابراین انتخاب ضد آفتاب مناسب برای این نوع پوست امری دشوار و حساس می باشد. همانطور که می دانید قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید باعث می شود که حساسیت های پوستی تشدید شده بنابراین مهم است که انتخاب کرم ضد آفتاب متناسب با این نوع پوستی با دقت زیادی انجام شود.

کرم های ضد آفتاب ها باید از ترکیباتی مانند آبرسان و مرطوب کننده ها برخوردار باشند. این محصولات باید از قابلیت ضد التهابی برخوردار باشند.

سخن پایانی

نکته ی بسیار مهم در هنگام انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد، این است که با استفاده از مشاوره های تخصصی انجام بگیرد. در صورتی که محصول نامناسبی انتخاب کنید ممکن است دچار مشکلات پوستی شوید. با مراجعه به مراکز معتبر تخصصی محصولات آرایشی بهداشتی را خریداری کنید. یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده انواع محصولات آرایشی بهداشتی و بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و حساس خانه دارو است. افراد می توانند پیش از انتخاب محصولات مختلف از مشاوره ی تخصصی با کارشناسان این مرکز بهره مند شده و بهترین محصولات را متناسب با پوست خود انتخاب نمایید و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید.