بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب را بشناسید

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

بیشتر افرادی که دارای پوست های چرب هستند به دلیل بافت خاص پوست خود همیشه این سوال را دارند که بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب چیست؟ برخی از افراد دارای پوست های چرب نیز ضد آفتاب مصرف نمی کنند. آن ها معتقد هستند که مصرف کرم های ضد آفتاب باعث می شود پوست آن ها بیش از گذشته چرب شود.

البته باید بگوییم که این یک تصور کاملا اشتباه می باشد. همه افراد با هر نوع پوست برای نگهداری پوست خود در برابر نور آفتاب باید از ضد آفتاب مناسب استفاده کنند. در ادامه قصد داریم ویژگی های بهترین ضد آفتاب برای پوست های چرب را مورد بررسی قرار دهیم. خانه دارو ارائه کننده انواع ضد آفتاب های تخصصی می باشد.

بهترین ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب با منافذ باز

جالب است بدانید افرادی که داری پوست های چرب با منافذ باز هستند بیشتر از سایر افراد در معرض آسیب دیدگی از نور آفتاب قرار می گیرند. حال این سوال پیش می آید از چه نوع ضد آفتابی برای این شکل پوست استفاده کنیم.

کرم ضد آفتاب SPF35 رنگی فاقد چربی سان سیف

یکی از انواع بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب مدل فاقد چربی می باشد. مهم ترین ویژگی این ضد آفتاب قابلیت آنتی باکتریال برخوردار است. این ویژگی موجب می شود که میگروارگانیسم ها بر روی پوست افراد رشد نکنند. استفاده از این ضد آفتاب بر روی پوست موجب می شود که پوست شما در برابر ابتلا به جوش مقاوم شوند. این محصول حاوی بازتابنده های فیزیکی می باشد. ترکیبات موجود در این کرم شامل پرتوهای جاذب فرابنفش، اکسید تیتانیوم می باشد که باعث می شود در برابر اشعه های مضر یو وی بی و یو وی آی یک فاکتور حفاظتی ایجاد شود.

ضد آفتاب SPF۳۵ سان سیف دارای بافت رنگی است و Oil Free می باشد. این محصول دارای ترکیبات تاثیرگذار غیرکومدن زا می باشد. مهمترین ویژگی این کرم ضد آفتاب سازگاری بالای آن با پوست می باشد. استفاده از این کرم موجب کاهش Hypoallergenic یا حساسیت می گردد.

این ضد آفتاب ظاهر براق پوست را کنترل کرده و وجود سبورگولاتور و مات کنندگی ترشح سبوم باعث می شود پوست شما حالت طبیعی به خود بگیرد. وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی باعث می شود آلودگی های پوست به میزان زیادی از بین برود. استفاده این ضد آفتاب در برابر تعریق و شستشو از مقاومت بالایی برخوردار است.

بررسی مزایای کرم ضد آفتاب SPF35 رنگی بدون چربی برند سان سیف

این کرم ضد آفتاب بدون ایجاد چربی بر روی پوست، باعث یکدست شدن پوست با رنگ طبیعی می باشد.

با استفاده از آن می توانید برای مدت زمان طولانی تری پوست خود را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کنید.

مقاومت بسیار زیاد در برابر شستشو و تعریق، مقاومت بسیار زیاد در برابر آلودگی های هوا

افراد دارای پوستی با منافذ باز دارای جوش و آکنه می توانند از این ضد آفتاب استفاده کنند.

برطرف کننده ی جوش های پوست صورت

ایجاد پوست زیبا و یکنواخت بدون نیاز به کرم پودر

بهترین و مناسب ترین ضد آفتاب برای پوست های چرب و جوش دار چیست

ضد آفتاب فاقد چربی پریم رنگی SPF60 مخصوص پوست های چرب و دارای جوش

یکی دیگر از نمونه های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ضد آفتاب رنگی فاقد چربی پریم SPF۶۰ فاقد چربی می باشد. این محصول دارای بافت ابریشمی و سبک می باشد. مهمترین ویژگی این محصول مقاومت در برابر اشعه های زیان بار آفتاب می باشد. این محصول دارای فیلترهایی است که از پوست افراد در مقابل اشعه های مختلف UVB،UVA، IR محافظت می کند. علاوه بر این از تاثیرگذاری طولانی مدتی برخوردار می باشد. این ضد آفتاب به دلیل وجود ترکیباتی نظیر Dermapur HP و کمپلکس AC.NET می باشد که باعث می شود از قابلیت آنتی باکتریال و کنترل ترشح پوست برخوردار است که منجر به کنترل جوش و آکنه می شود.

اگر به دنبال یک محصول با عملکرد چندگانه هستید که دارای پوشش طبیعی می باشد. این ضد آفتاب را می توانید در سه رنگ متنوع ارائه شده است. در کنار قابلیت نگهداری بسیار بالا در برابر آفتاب به کاهش چربی ها و براقیت روی پوست شما کمک زیادی می کند. با استفاده از این کرم می توانید لک های سطحی موجود بر روی پوست خود را پوشش دهید.

بافت این ضد آفتاب فاقد چربی و رنگی می باشد بر پایه ی جدیدترین متدهای روز بوده و از قابلیت محافظت کنندگی برخوردار می باشد. با استفاده از این محصول می توانید سبوم روی پوست را کنترل نمایید. وجود قابلیت نگهدارنده ی این محصول در برابر تابش مضر آفتاب باعث می شود که میزان ترشحات چربی بر روی پوست کنترل شده و ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری می کند.

ضد آفتاب رنگی پرایم SPF۶۰ به عنوان بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب می باشد. این ضد آفتاب دارای عملکردی چند منظوره است. امکان کاهش چربی توسط این کرم از نظر کلینیکی نیز ثابت شده است. این ضد آفتاب دارای ساختار گیاهی می باشد که حاوی از گیاه اسپیره کوهی غنی شده با اسیدهای فنولیک می باشد. از دیگر ترکیبات این محصول می توانیم به گیاه Dermapur HP در این کرم ضد آفتاب اشاره کنیم.

این ضد آفتاب پریم دارای خاصیت آنتی باکتریال و خواص ضد التهابی می باشد. این ترکیب ویژه از فواید بی نظیری برخوردار است که شامل:

تشدید فرایند آنتی باکتریال برای پوست

جلوگیری از رشد باکتری ها بر روی پوست افراد

کنترل میزان ترشح چربی ها بر روی پوست

ویژگی های ضد آفتاب رنگی فاقد چربی پریم SPF۶۰

قابلیت پوشش دهی لک های سطحی پوست با استفاده از قابلیت های رنگی در سه مدل بژ، روشن، بژ طبیعی را دارد.

کنترل آنزیم های محرک عده های چربی در پوست و کاهش براقیت پوست

دارای قابلیت های آنتی باکتریال و ضد التهابی

مخصوص پوست های مستعد آکنه و چرب

فاقد چربی و کومدن زایی

ااز بین بردن براقیت پوست

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و حساس

کرم ضد آفتاب مینرال الارو SPF30 مناسب پوست های چرب و حساس

این کرم ضد آفتاب دارای فیلترهای صد در صد طبیعی فیزیکی می باشد. افرادی که دارای پوست های چرب و حساس هستند می توانند از این ضد آفتاب استفاده کنند. افرادی که دارای پوست های حساس هستند اغلب به ترکیبات شیمیایی که در ضد آفتاب ها است واکنش نشان می دهند. ساختار این ضد آفتاب به گونه ای است که کودکان و خانم های باردار هم از آن استفاده کنند.

می توانید از این ضد آفتاب در زمینه های درمانی هم استفاده کنید. افرادی که درمان های پوستی مانند پیلینگ های شیمیایی، لیزر، میکرودرم، درمان آکنه و …. انجام داده اند می توانند از این ضد آفتاب استفاده کنند.

ضد آفتاب الارو به عنوان یکی از انواع بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب دارای ویژگی های زیادی مانند مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو می باشد. در صورتی که قصد دارید به مکان هایی سفر کنید که امکان تجدید ضد آفتاب را ندارید این محصول یک گزینه مناسب می باشد.

وجود زینک اکساید در این ضد آفتاب باعث شده که یک محصول ترمیم کننده ی فوق العاده باشد. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های ضد آفتاب مینرال الارو وجود فیلترهای فیزیکی در این محصول می باشد. وجود فیلترهای زینک اکساید، تیتانیوم دی اکساید مسئولیت نگهداری از پوست را در برابر آفتاب بر عهده دارند. ممکن است بسیاری از افراد به این مشکل اشاره کنند که وجود تیتانیوم و زینک اکساید در این ضد آفتاب باعث ماسیدگی بر روی پوست خواهد شد. در پاسخ باید بگوییم وجود ترکیبات نرم و سیلکونی در این محصول باعث شده که بافتی سبک، نرم و مخملی داشته باشد. در این مدل از ضد آفتاب مینرال از تالک به میزان کمی استفاده شده است.

این ضد آفتاب به صورت هایپو آلرژیک می باشد و بدون پارابن و اسانس می باشد. به همین دلیل افراد حساس می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و مختلط

معرفی فلوئید ضد آفتاب SPF50 اریکه مخصوص پوست چرب و مختلط 50 میلی لیتر

یکی دیگر از گزینه ها برای انتخاب بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب فلوئید ضد آفتاب SPF۵۰ اریکه یک محصول بسیار با کیفیت برای پوست های چرب و مختلط می باشد. مهمترین ویژگی این ضد آفتاب ساختار سبک و قدرت جذب بالای آن می باشد. با استفاده از این ضد آفتاب می توانید بیشترین محافظت از پوست را در برابر آفتاب داشته باشید. ساختار این محصول به گونه ای است که از تحریک پوست در برابر بیماری ها جلوگیری می کند.

می توانید با این محصول بیشترین میزان محافظت از پوست را در برابر تابش آفتاب داشته باشید. اگر به دنبال یک محصول با قابلیت های ترمیم کنندگی و ضد جوش هستید می توانید این محصول را انتخاب نمایید.

خصوصیات فلوئید ضد آفتاب SPF۵۰ اریکه برای  پوست های چرب و مختلط

کنترل کننده ی ترشح چربی های پوست

دارای ساختار هایپوآلرژیک و غیرکمودوژنیک می باشد.

مقتوم در برابر تعریق و شستشو و دارای قابلیت ضد چروک

جلوگیری از براق شدن و دارای خاصیت مات کنندگی

آشنایی با ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب با منافذ باز

ضد آفتاب بدون چربی هایلی مدل پروتکتیو نئودرم ⁺SPF50 مناسب برای انواع پوست های مختلط و چرب ۵۰ میلی لیتر

معمولا افراد دارای پوست های چرب اغلب از باز بودن منافذ پوست و براق بودن شکایت دارند. یکی از برندهای ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلط و چرب هایلی پروتکتیو نئودرم می باشد. این محصول دارای فیلترهای قدرتمند و ضد اشعه های UVA و UVB یا ماوراء بنفش می باشد. وجود سبوماین مورد در این ضد آفتاب باعث بهبود موقعیت فیزیولوژیک در پوست افراد می شود. استفاده از این محصول موجب می شود نمای ظاهری پوست شما بهبود پیدا کند. وجود بیزابولول موجب می شود که سازگاری آن با پوست شما افزایش پیدا کند. این امر موجب شده که کارایی این نوع ضد آفتاب به میزان زیادی افزایش پیدا کند. استفاده مداوم از این محصول باعث التیام پوست افراد می شود.

افرادی که دارای پوست آسیب دیده هستند می توانند از این ضد آفتاب نهایت استفاده را ببرند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول قابلیت پایه ای آن برای آرایش می باشد. نکته ی دیگر اینکه ساختار این ضد آفتاب بدون پارابن و نگهدارنده می باشد. کرم ضد آفتاب فاقد چربی هایلی پروتکتیو نئودرم به عنوان یک گزینه ی غیر فعال تاثیرگذار با قابلیت آنتی باکتریال می باشد. تاثیرات این محصول از لحاظ کلینیکی به اثبات رسیده و باعث می شود که پوست های آسیب دیده تکسین پیدا کنند.

 کرم ضد آفتاب فاقد چربی هایلی پروتکتیو نئودرم چه ویژگی هایی دارد

پیشگیری از لکه های تیره و سرطان های مربوط به پوست و پیشگیری از پیری زودرس

آقایان می توانند از مدل بی رنگ آن استفاده استفاده نمایند.

در برابر اشعه های زیانبار یو وی از قدرت محافظتی بسیار زیادی برخوردار است.

متناسب برای پوست های چرب و مختلط

ساخته شده در دو رنگ بژ و بی رنگ

وجود آلفابیزابول یا خاصیت ضد التهابی

کنترل ترشح چربی های اضافی بر روی پوست

بدون پارابن و مواد نگهدارنده

ترکیبات حاوی سبوماین و گلسیرین

بهترین کرم ضد آفتاب فاقد چربی

کرم ضد آفتاب فاقد چربی لامینین SPF50 مناسب پوست های چرب ۵۰ میلی لیتر

ضد آفتاب بدون چربی لامینین به عنوان یکی از مدل های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب دارای ویژگی فوق العاده ای است که از انعکاس نور ماوراء بنفش خورشید جلوگیری می کند. وجود تیتانیوم اکساید در این محصول باعث می شود که این اکسید فلزی بر روی سطح پوست افراد قرار بگیرد و مدت زیادی جذب نشود. این عملکرد موجب می شود که امواج یو وی ای، یو وی بی به پوست شما آسیب نرساند. معمولا ضد آفتاب های فاقد چربی قدرت زیادی در دفع اشعه ی ماوراء بنفش دارند. در گذشته کرم های ضد آفتاب حاوی مسدود کننده های سفید رنگ و قدیمی بودند که از قابلیت جذاب کمی برخوردار بود. امروزه رفع مشکل جذب آن ها رفع شده اما فرآورده هایی که حاوی تیتانیوم اکساید هستند با استفاده از متدهای روز دنیا ساخته شده اند و تاثیر گذشته را دارند.

خصوصیات مهم کرم ضد آفتاب فاقد چربی لامینین SPF۵۰

بالاترین میزان محافظت از پوست از سطح و عمق در برابر نور خورشید

بدون چربی و بی رنگ

برخورداری از فیلتر برای جلوگیری از اشعه های یو وی ای، یو وی بی

دارای ویتامین ث و ایی

 ضد آفتاب بدون چربی SPF30 مای مخصوص پوست های چرب و مختلط ۵۰ میلی لیتر

یکی دیگر از انتخاب های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب، ضد آفتاب بدون چربی SPF۳۰ مای است که  قابلیت محافظت از پوست را در مقابل اشعه های زیانبار خورشید دارد. این محصول دارای یک بافت سبک می باشد که به سادگی بر روی پوست جذب می شود. همین امر موجب می شود که پس از مصرف ضد آفتاب افراد احساس سنگینی بر روی پوست خود نداشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول وجود پارا آمینو بنزوئیک اسید به همراه پوشش رنگی طبیعی با قدرت جاذب بالا می باشد. استفاده از این ضد آفتاب از لکه های تیره، چین و چروک، پیری زود هنگام جلوگیری می کند.

معمولا ضد آفتاب های فاقد چربی برای افرادی دارای پوست های چرب و مختلط توصیه می شود. مصرف این نوع ضد آفتاب باعث می شود که چربی روی پوست کنترل شده و در طول روز احساس راحتی داشته باشید. برای افزایش کارایی و تاثیرگذاری محصول از ترکیبات مکمل استفاده شده است.

این ضد آفتاب با فاکتور محافظتی 30 درصد می باشد که علاوه بر به کارگیری ترکیبات نگهدارنده پوست در برابر تابش آفتاب از ترکیبات گیاهی نظیر آلوئه ورا و جوجوبای نیز استفاده کرده است. استفاده از این مواد با هدف رطوبت رسانی و پیشگیری از التهابات پوست می باشد.

خصوصیات ضد آفتاب فاقد چربی SPF۳۰ مای

افرادی که از وجود چربی اضافه بر روی پوستخود در طول روز رنج می برند می توانند از ایبن محصول فاقد چربی استفاده کنند.

بافت سبک با قابلیت جذب بالا، به راحتی بر روی پوست افراد جذب می گردد. عدم ایجاد سنگینی و براق شدن پوست

نگهدارنده از پوست در برابر رادیکال های آزاد

عدم وجود پارا آمینو بنزوئیک اسید در ترکیبات ضد آفتاب

بهترین برند ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب SPF 50+ رنگی فاقد چربی 3 در 1 درماگور 40 میلی لیتر

برخی از افراد ترجیح می دهند از کرم های ضد آفتاب های تولید شده توسط برندهای خارجی استفاده کنند. در این جا قصد داریم یک نمونه از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب در برندهای خارجی را به شکل مختصر معرفی کنیم.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی درماگور با فاکتور محافظتی 50 می باشد و دارای سه کارایی می باشد. افرادی که دارای پوستهای چرب و مستعد جوش هستند می توانند از این محصول استفاده کنند. این ضد آفتاب تنها در رنگ بژ وجود دارد و حاوی گلوکنات می باشد. این محصول از خاصیت آنتی باکتریال برخوردار بوده و قابلیت تنظیم چربی بر روی پوست را دارد. برای ایجاد قابلیت ضد التهابی بر روی پوست افراد از Arctium Lappa کمک گرفته شده است.

این ضد آفتاب با ایجاد یک حالت خشک بر روی پوست ایجاد می کند که حس خنکی را بر روی پوست به وجود می آورد. این محصول از قابلیت ضد پیری برخوردار است از پوست شما در برابر پیری زودرس محافظت به عمل می آورد.

سخن پایانی

خرید ضد آفتاب یک امر تخصصی است که باید از مکان های معتبر انجام بگیرد. خانه دارو یکی از مراکز تخصصی ارائه کننده محصولات آرایشی بهداشتی و محافظتی پوست می باشد. می توانید با مزاجعه به خانه دارو علاوه بر مشاوره لازم برای تشخیص نوع پوست محصولات متناسب با پوست خود را خریداری کنید.

خانه دارو ارائه کننده انواع ضد آفتاب متناسب با انواع پوست با قیمت مناسب می باشد.