بهترین مارک کرم شب و روز چیست؟

بهترین مارک کرم شب و روز

ممکن است شما هم با این سوال مواجه شده باشید، که بهترین مارک کرم شب و روز چیست؟ پیش از هر چیز باید بدانیم هر کدام از این کرم ها چه ویژگی هایی دارند، با چه هدفی استفاده می شوند. معمولا از کرم هاز روز برای روتین های پوستی و مراقبت از آن در طول روز استفاده می کنند. کرم های روز عملکرد محافظتی دارند، از پوست افراد در برابر تابش اشعه های خورشید، گرد و غبار و آلودگی های محیطی محافظت می کنند. بافت کرم های روز سبک است از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند. استفاده از کرم های روز به افراد اجازه می دهند، که علاوه بر اینکه یک آرایش صاف و بی نقص داشته باشند، در طول روز پوست آن ها نیز از تغذیه ی مناسبی برخوردار باشد.

در ادامه بهترین مارک کرم شب و روز باید بگوییم که کرم های روز حاوی spf هستند، اما برخی از برندها spf لازم را ندارند، باید در کنار آن از ضد آفتاب هم استفاده کنید. کرم های روز معمولا از قدرت آبرسانی بالایی برخوردار هستند، از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند. بافت این کرم ها سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، برای پوست های آسیب دیده خاصیت ترمیم کنندگی دارد. کرم های روز از تاثیر رادیکال های آزاد بر پوست جلوگیری می کنند.

کرم شب با کرم های روز متفاوت است و از ساختار متفاوتی برخوردار است. این محصول همانطور که از نام آن مشخص است در شب ها استفاده می شود. کرم های شب معمولا از لحاظ ساختاری دارای بافت غلیظ تری هستند. استفاده از این محصولات باعث می شود، در طول شب و در هنگام خواب فرایند آبرسانی به پوست انجام بگیرد. استفاده از این کرم ها باعث می شود که ترمیم سازی پوست در طول شب انجام بگیرد. بنابراین کرم های مخصوص شب حاوی مواد ضد پیری مانند رتینول هستند، که استفاده از آن باعث جوانسازی پوست می شود. وجود ماده ی قوی مانند رتینول موجب می شود که خطوط چین و چروک بر روی پوست افراد کاهش پیدا کند. مصرف این کرم ها باعث می شود که پوست افراد از استحکام زیادی برخوردار شود.

بهترین برند کرم شب و روز

یکی از نمونه های بهترین کرم شب روشن کننده کرم شب پریم می باشد. این کرم شب به صورت کاملا طبیعی ساخته شده است. این محصول حاوی مواد مغذی با فرمولاسیونی بسیار قوی می باشد، که امکان رطوبت رسانی بسیار عمیق در طول شب را فراهم می کند. استفاده از این کرم شب باعث می شود که فرایند بازسازی پوست به خوبی انجام بگیرد. همین امر موجب استحکام سازی پوست و کاهش چین و چروک پوست شده و در کنار انعطاف پذیری بالا شادابی و طراوت پوست را افزایش می دهد.

استفاده از کرم شب پریم موجب ترشح هورمون های تاثیرگذار می شود که در طول شب سلول های پوست را نوسازی می کند. استفاده از این کرم در طول شب موجب می شود سلول های پوست به شکل طبیعی بازسازی و ترمیم شوند. از سوی دیگر عوامل مختلفی مانند افزایش سن، استعمال سیگار، در معرض آفتاب قرار گرفتن، آلودگی محیط اطراف، موارد ژنتیکی و وراثتی موجب می شوند که پوست حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد، به مرور زمان دچار افتادگی و خشکی شود. با توجه به اینکه پوست در هنگام شب مقدار رطوبت زیادی از طریق تنفس و تعریق شبانه از دست می دهد می توانید با استفاده از کرم شب پریم به عنوان بهترین کرم شب کلاژن ساز از هیدراته شدن بیش از اندازه ی پوست که موجب چین چروک و پیری زودرس می شود جلوگیری کنید. فراموش نکنید که بهترین زمان برای ترمیم و بازسازی پوست شب ها در هنگام استراحت و آرامش می باشد.

ترکیبات کرم شب پریم

کرم شب پریم به عنوان بهترین مارک کرم شب و روز دارای ترکیبات فوق العاده ای می باشد، یکی از این مواد عصاره ی آنتارکتیسین می باشد که از خواص فوق العاده ای برخوردار می باشد. مهمترین خواص این متریال جلوگیری از خشکی پوست حتی در دمای بسیار پایین می باشد. وجود این ماده در بافت کرم شب باعث افزایش استحکام و الاستیسیته پوست می شود. وجود این ماده جوانسازی، افزایش شادابی و عملکرد ضد چروک می باشد. استفاده از شی باتر در این محصول باعث افزایش رطوبت رسانی و آبرسانی پوست می شود. این محصول باعث نرم کنندگی و نوسازی پوست می شود. علاوه بر خاصیت ارتجاعی از تاثیر رادیکال های آزاد بر روی پوست جلوگیری می کند.

استفاده از روغن ماکادمیا باعث قابلیت های مختلف ضد التهابی، مرطوب کنندگی قدرتمند، ترمیم کننده و کاهش دهنده ی تحریکات پوستی و از بین برنده ی زخم های کوچک می باشد. عصاره ی رزماری موجود در این کرم شب باعث می شود از قابلیت آنتی اکسیدانی قدرتمند برخوردار بوده و همین امر باعث می شود پوست افراد در برابر رادیکال های آزاد مقاومت بالایی داشته باشد.

ویژگی های کرم شب پریم

  • قابلیت تقویت کننده ی بسیار قوی که باعث افزایش استحکام ساختار سلولی پوست صورتو انعطاف پذیری آن می شود.
  • استفاده از این کرم شب به ترمیم کنندگی و کاهش رد زخم های کوچک و تحریک های پوستی کمک می کند.
  • مصرف ای کرم در طول شب با حفظ رطوبت پوست باعث نرمی پوست شده و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می کند.
  • کرم شب پریم باعث شادابی و طراوت، جوانسازی پوست می شود.
  • دارای قابلیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی

بهترین کرم شب ضد لک

کرم شب آردن حاوی Q10 می باشد که به عنوان یکی از بهترین مارک کرم شب و روز شناخته می شود. همانطور که می دانید با افزایش سن انسان روند پیری پوست که شامل تغییرات در توازن میان آب و چربی پوست، تخریب و تحلیل فیبرهای کلاژن همچنین کاهش قدرت ترمیم کنندگی پوست می باشد، کاهش پیدا می کند. وجود این تغییرات باعث می شود، عوارض مختلفی مانند ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست در افراد بروز کند. استفاده از کرم شب آردن به دلیل وجود Q10 در ساختار آن موجب می شود از دفع آب جلوگیری شود.

وجود عصاره ی آووکادو به عنوان یک ماده ی مغذی و مرطوب کننده با قدرت آبرسانی فوق العاده می باشد. قدرت آبرسانی بالا در این کرم شب باعث می شود که رطوبت پوست افزایش یافته و این امر به انعطاف پذیری بالای پوست کمک زیادی می کند. رطوبت بالای پوست باعث می شود از آسیب دیدگی پوست جلوگیری شود. استفاده از کرم آردن باعث می شود که پوست شما بازسازی و ترمیم شده و چین و چروک های آن به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

ویژگی های کرم شب آردن

  • استفاده از کرم آردن باعث تامین رطوبت مورد نیاز در پوست افراد می شود.
  • مصرف مداوم این کرم علاوه بر ترمیم و بازسازی پوست موجب کاهش چروک های پوستی می شود.
  • با استفاده از کرم شب آردن می توانید به میزان زیادی آثار خستگی را از صورت خود بزدایید.

بهترین کرم روز چیست

یکی از بهترین مارک کرم روز و شب، برند کرم ژاک آندرل پاریس می باشد. این کرم روز فوق العاده دارای ترکیبات منحصر به فرد و ساختار، بافت ملایمی می باشد. استفاده از این کرم باعث می شود که علاوه بر رطوبت رسانی فوری و بالا تاثیرات محافظتی  قدرتمندی برای پوست صورت در طول روز فراهم می آورد. استفاده از این محصول فوق العاده باعث می شود که از بروز چین چروک بر روی پوست صورت جلوگیری شود. می توانید از این کرم روز به عنوان یکی از محصولات مراقبتی روزانه بسیار قوی با قابلیت رطوبت رسانی فوق العاده، جوانسازی پوست جلوگیری از پیری زودرس در پوست افراد می باشد. استفاده از این کرم باعث می شود که از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت شود.

این کرم به دلیل وجود تیتانیوم دی اکساید در ساختار آن در برابر اشعه ی ماوراء بنفش آفتاب مانند یک فیلتر عمل می کند. وجود ویتامینE به عنوان آنتی اکسیدان قوی موجب حذف رادیکال های آزاد می باشد. این حالت فیلتر مانند باعث پیشگیری از ایجاد چروک و پیری زودرس بر روی پوست می باشد. یکی از مهمترین مزیت های کرم روز ژاک آندرل پاریس آبرسانی بسیار سریع به لایه‌های اپیدرمی پوست و هیدراته شدن فوری آن می شود که به دلیل وجود هیدروکسیل اتیل اور در ترکیبات این کرم روز می باشد. علاوه بر این استفاده از آمونیوم لاکتات به عنوان یک مرطوب کننده ی قوی به درمان خارش و خشکی پوست کمک زیادی می کند.

همانطور که می دانید روغن بادام شیرین به عنوان یکی از بهترین تسکین دهنده های پوستی و یک عامل رطوبت زا و آبرسان طبیعی می باشد. استفاده از روغن بادام شیرین در ترکیبات کرم ژاک آندرل پوست باعث بازسازی پوست می شود. استفاده از این کرم روز فوق العاده باعث می شود که پوست افراد در مقابل اشعه های مضر و خطرناک نور خورشید از مقاومت زیادی برخوردار شوند. وجود کنسانتره ی فعال ویتامین E در این محصول موجب تحریک سلول های پوستی می شود، این تحریکات پوستی موجب تولید کلاژن و جلوگیری از بروز چین چروک در پوست افراد می شود.

بهترین کرم روز چیست

خصوصیات و مزایای کرم ژاک آندرل پاریس

  • این محصول فوق العاده به عنوان یک مرطوب کننده ی فوق العاده قوی شناخته می شود، که با وجود محتویاتی مانند آمونیوم لاکتات و هیدروکسی اتیل اوره از آبرسانی بسیار قوی برخوردار می باشد.
  • وجود ویتامین E و روغن بادام شیرین باعث پیشگیری از چین و چروک
  • استفاده از تیتانیوم دی اکساید باعث محافظت از پوست شما در مقابل اشعه UV در طول روز می باشد.
  • قابلیت مرطوب کنندگی و پیشگیری از چین و چروک
  • وجود آمنتی رادیکال و آنتی اکسیدان در ساختار کرم روز
  • تقویت کننده ی پوست و مغذی

قیمت کرم روز و شب

قیمت کرم روز و شب به عوامل مختلفی نظیر برند، ایرانی و خارجی بودن آن و حجم آن بستگی دارد. خرید از مراکز معتبر باعث می شود تا بتوانید قیمت های واقعی را تجربه کنید. در صورتی که از مراکز غیر معتبر خرید کنید ممکن است یک محصول بی کیفیت با قیمت بالا را خریداری کنید. همواره این سوال وجود دارد که کرم روز ایرانی خریداری کنیم یا خارجی؟ معمولا کرم های روز ایرانی و خارجی از لحاظ ساختار و عملکرد یک فرایند درمانی را طی می کنند. اما خارجی یا ایرانی بودن این محصولات بر قیمت آن ها تاثیر زیادی می گذارد. مهمترین موضوع در هنگام خرید کرم شب و روز این است، که محصولی را متناسب با نوع پوست و نیاز خود خریداری کنید.

آیا می‌توان از کرم شب، در روز استفاده کرد؟

در ادامه بحث بهترین مارک کرم شب و روز این پرسش پیش می آید آیا می توانیم از کرم شب در طول روز استفاده کنیم؟ با توجه به ترکیبات خاص کرم های شب استفاده از آن در روز بی تاثیر می باشد. با توجه به استفاده از رتینول در ساختار کرم های شب استفاده از آن در طول روز باعث می شود که پوست افراد به دلیل عدم وجود مواد محافظت کننده در برابر نور خورشید آسیب پذیر کند. استفاده از کرم شب در طول روز باعث می شود که افراد بر روی پوست صورت خود احساس سردی و سنگینی داشته باشد. استفاده از کرم شب باعث می شود که آرایش جذب صورت فرد نشود و احساس تازگی و طراوت را از پوست بگیرد.

فواید استفاده از کرم روز چیست؟

در ادامه بحث بهترین مارک کرم شب و روز باید به این موضوع توجه کنید که استفاده از کرم روز در روتین پوستی باعث می شود که پوست شاداب تری داشته باشید. معمولا از کرم روز پس از فرایند دوش گرفتن استفاده می کنند.

  • اولین مزیت استفاده از کرم روز آبرسانی به پوست در طول روز می باشد.
  • مصرف این محصول باعث می شود که پوست شما نرم و لطیف باشد.
  • کرم روز به ترمیم پوست کمک زیادی می کند.
  • استفاده از کرم روز موجب افزایش گردش خون در بافت های صورت می شود.
  • با استفاده از این کرم می توانید آرایش خود را طبیعی جلوه دهید.
  • با استفاده از کرم روز می توانید از پوست خود در برابر آسیب های ناشی از نور آفتاب جلوگیری کنید.
  • کرم های روز به دلیل قدرت آبرسانی بالا با خشکی پوست مقابله می کند.

مزایای استفاده از بهترین کرم شب

استفاده از بهترین کرم شب ضد لک باعث می شود تا پوست شما در هنگام خواب به شکل مناسب تغذیه و آبرسانی شود. با توجه به اینکه فرایند ترمیم پوست در شب انجام می گیرد، استفاده از کرم شب موجب می شود که آسیب های پوستی به مرور زمان از بین برود. در ادامه به مهمترین فواید کرم شب اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از کرم شب باعث آبرسانی و افزایش رطوبت پوست می شود.
  • پوست شما با استفاده از این محصول حالت نرم و لطیفی به خود می گیرد.
  • استفاده از کرم شب موجب افزایش سنتز کلاژن می گردد.
  • با کمک کرم شب می توانید خشکی و دهیدراته شده پوست را به میزان زیادی کاهش دهید.
  • مصرف مداوم این محصول باعث جلوگیری از چین چروک پوستی می شود.

معمولا در کرم های شب از ترکیبات کلاژن ساز استفاده می کنند. این امر موجب می شود تا در صیح دیگر محصولات مراقبتی پوست و مواد آرایشی به راحتی جذب پوست شما شوند.

سخن پایانی

نکته مهمی که در رابطه با بهترین کرم روز و شب وجود دارد این است، که این محصولات را از کجا خریداری کنید. سعی کنید محصولات مراقبتی پوست را از اماکن معتبر نظیر خانه ی دارو خریداری نمایید. خانه دارو به عنوان یکی از مراکز تخصصی شما را در هنگام خرید محصولات مراقبتی پوست یاری خواهد کرد. می توانید ابتدا با کارشناسان خانه دارو مشورت کنید پس از تعیین نوع پوست بهترین محصولات مطابق با نوع پوست خود انتخاب نمایید.

سوالات متداول

کرم شب چه فرقی با مرطوب کننده دارد ؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کرم شب همان فرایندی را برای شما انجام می دهد اما این تصور اشتباه است. زیرا کرم شب فرایند رطوبت سازی را با شدت بیشتری را انجام می دهد. تفاوت کرم شب با کرم مرطوب کننده در این است که قوام کرم شب بیشتر است و می تواند پوست را در طول شب هیدراته نگه دارد. کرم های شب دارای خاصیت های ضد پیری هستند. با توجه به اینکه قدرت جذب پوست در شب 15 درصد بیشتر است. استفاده از این محصول بسیار تاثیرگذار می باشد.

طریقه ی مصرف کرم روز و شب چگونه است؟

پیش از اینکه کرم روز و شب را استفاده کنید، لازم است که پوست خود را پاکسازی نمایید و آن را از آلودگی ها پاک کنید. بنابراین لازم است که از شوینده های متناسب با پوست خود استفاده کنید. پس از استفاده از شوینده باید پوست خود را خشک کرده سپس کرم روز یا شب را به مقدار مورد نیاز به صورت خود بمالید. پس از استفاده از کرم روز می توانید به راحتی آرایش روزانه ی خود را انجام دهید.

آیا می شود از کرم روز و شب به جای همدیگر استفاده کرد؟

در پاسخ باید بگوییم خیر. استفاده از هر کدام از این محصولات مراقبتی پوست بابد در زمان مناسب خود انجام بگیرد وگرنه باعث آسیب های پوستی خواهد شد. هر کدام از این محصولات ویژگی خاص خود را دارند.