بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

نرم کننده ها محصولات بهداشتی و آرایشی هستند، که امروزه استفاده از آن ها برای تقویت موها بسیار رایج شده است. اما همیشه این سوال وجود دارد، که بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز چیست؟ این نرم کننده ها مهمترین ویژگی که دارند این استکه در کنار نرم کردن موها از رطوبت بالایی نیز برخوردار هستند. نکته ی مهمی که در مورد موهای خشک و وز شده وجود دارد این است، که این نوع موها با کمبود رطوبت مواجه هستند، همین امر ممکن است باعث شود که موهای شما دچار موخوره شود.

در حالت کلی باید به این موضوع اشاره کنیم که بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز به سه دسته تقسیم می شوند. نرم کننده های مو که در حمام مورد استفاده قرار می گیرند، روغن های مو اسپری ها هر کدام از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند. افراد می توانند بنابر نیاز خود از هر کدام نرم کننده که برای موهای آن ها مناسب تر است استفاده کنند. برخی از افراد نیز می توانند از یک یا چند محصول به صورت همزمان استفاده کنند. اما نکته ی اصلی اینکه نرم کننده مخصوص موهای وز و خشک باید دارای ویژگی هایی باشد، که این ویژگی ها شامل موارد زیر است.

  • رطوبت رسانی بسیار قوی و بالا
  • قابلیت ترمیم و درخشندگی موها
  • باز کردن و کاهش گره و وز موها

از تشدید خشکی موها جلوگیری می کند.

نرم کننده های مناسب این نوع مو باید از درصد بالای رطوبت رسانی برخوردار باشند. در صورتی کهرساقه های موهای شما آسیب دیده و بسیار نازک می باشد، می توانید از نرم کننده هایی استفاده کنید، که از قابلیت حجم دهندگی برخوردار هستند.

مزایای استفاده از بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

همانطور که می دانید شستشوی موها با شامپو در زمان حمام کردن باعث می شود که علاوه بر آلودگی ها، چربی، سلول های مرده نیز از روی سطح موها کنار بروند. به همین دلیل پس از حمام کردن موها آسیب پذیر تر شده و می توانند تحت تاثیر آلودگی و اشعه های فرابنفش قرار بگیرند. بنابراین بهتر است افراد از یک ماده ی دیگر استفاده کنند تا بتوانند مقاومت موها را در برابر آسیب دیدگی ها افزایش دهند. نرم کننده ها دقیقا محصولاتی هستند، که در این موقعیت به آن ها نیاز دارید. با توجه به ساختار و ترکیبات خاصی که در نرم کننده ها وجود دارد، یکی از این مواد خاص کوتیکول ها هستند، که باعث سلامت و تقویت موها می شوند. استفاده از نرم کننده ها موجب می شود، که موهای شما کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرد. یکی از مهمترین فواید بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز قابلیت نرم کنندگی موها می باشد.

این محصولات دارای خاصیت های ویژه ای مانند

  • پیشگیری از ایجاد موخوره در موها
  • به عنوان محرک رشد مو شناخته می شوند.
  • خنثی کننده ی الکتریسیته ساکن در موها
  • افزایش و حفظ رطوبت در موها
  • قابلیت حالت پذیری موها
  • از گره خوردن موها جلوگیری می کند. در صورت وجود گره آن ها را باز می کند.
  • خاصیت قلیایی مو را از بین می برد.
  • از موهای شما در برابر اشعه های مضر و خطرناک آفتاب محافظت می کند.
  • ترمیم و بازسازی موها

فرمولاسیون نرم کننده ها به گونه ای است که مانند یک عایق عمل می کنند، در برابر اشعه ی خورشید از موها محافظت می نمایند. یکی دیگر از قابلیت های نرم کننده های مخصوص موهای خشک و ور این است که با آبرسانی به ساقه های مو باعث رطوبت در آن می شوند و فرایند شانه زدن را برای شما بسار دلپذیر می کنند. استفاده ی مداوم از این محصئلات باعث تقویت موهای شما می شود. در ادامه قصد داریم به معرفی این محصولات بپردازیم.

مزایای استفاده از بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

معرفی بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

خانه دارو به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه ارائه ی محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از محصولات قدرتمند در زمینه نرم کننده ی مناسب موهای خشک و وز بپردازیم.

نرم کننده ی مخصوص موهای خشک، وز و آسیب دیده فولیکا

یکی از بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز نرم کننده موی فولیکا می باشد. عوامل مختلفی مانند استفاده ی طولانی مدت از سشوار و براشینگ، همچنین آسیب های محیطی مانند آلودگی ها، در معرض نور آفتاب و اشعه ی فرابنفش قرار گرفتن، استفاده از دکلره و فر کردن موها، عوارض ناشی از تماس با نمک دریا و کلر موجود در آب استخرها موجب می شود، که موهای افراد به صورت خشک و وز شده در بیاید. معمولا در این موقعیت موها درخشندگی خود را از دست داده حالتی خشن و زبر می گیرند. موهای آسیب دیده بسیار مستعد درگیر شدن با موخوره هستند.

استفاده از نرم کننده ی موی فولیکا باعث می شود بتوانید جلوی آسیب های جدی که ممکن است به موهای شما بزند را بگیرید. در ترکیبات این نرم کننده از مواد تاثیرگذاری مانند کراتین، شیر جو دوسر و لیسیتن به همراه مواد نرم کننده استفاده شده است. استفاده از این محصول باعث می شود که موهای شما علاوه بر نرمی خوش حالتی درخشندگی خود را بازیابد. می توانید با استفاده از نرم کننده ی فولیکا از موهای خود در برابر آسیب دیدگی و خشکی موها محافظت کنید.

ویژگی های نرم کننده موهای خشک و وز فولیکا

وجود شیر جو دوسر در این محصول به عنوان بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز یک ترکیب فوق العاده به وجود آورده است. وجود شیر جو د. سر باعث می شود که از پیچ خوردگی و وز شدن موها جلوگیری شود. جو دو سر دارای بالاترین فیبر در میان غلات می باشد. از آن جا که گلوتن موجود در برخی غلات باعث سفیدی و ریزش موها می شود، جو دوسر فاقد گلوتن می باشد. این ماده دارای مقدار زیادی ویتامینب است که در سلامت موها تاثیر زیادی دارد.

وجود عصاره ی شی باتر در این محصول موجب می شود، که ساقه های مو ترمیم شده و از آن ها در برابر شرایط نامطلوب محیطی محافظت به عمل آید. استفاده از کراتین باعث می شود که موهای آسیب دیده در ناحیه ی ساقه ترمیم و بازسازی شوند.

ویژگی های نرم کننده موی فولیکا

  • ایجاد حس شادابی، ترمی به همراه درخشندگی بالا در موها
  • از ایجاد پیچ خوردگی و مو خوره جلوگیری می کند.
  • برای موهای خشک و آسیب دیده پیشنهاد می شود.
  • تقویت کننده قوی موی سر و آبرسان قدرتمند
  • تقویت کننده ی ساقه ی مو
  • حالت دهنده ی فوق العاده برای موهای سر

لوسیون نرم کننده دیپ سنس سی گل مخصوص موهای خشک و وز

یکی دیگر از نمونه های بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز لوسیون نرم کننده موی دیپ سنس سی گل می باشد. در صورتی که موهای شما به هر دلیلی آسیب دیده است و احساس خشکی بیش از حد و وز کردگی را در موهای خود دارید. می توانید پس از شستشوی موهایتان از این لوسیون استفاده کنید. در این نرم کننده از ترکیبات نرم کننده ی فوق العاده مانند روغن های هانی ساکل، آملا و مالوا استفاده شده است. این نرم کننده ها از قابلیت آبرسانی بسیار بالایی برخوردار هستند، که این فرایند را با استفاده از ورود به فلیکول ها و سلول های مو انجام می دهند. وجود ترکیبات بسیار قوی در این نرم کننده علاوه به آبرسانی و نرم کنندگی بسیار عمیقی که برای افراد به جای می گذارد. باعث ترمیم ساقه های موهای آسیب دیده نیز می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول وجود روغت آملا در ترکیب آن می باشد. روغن آملا از یک درخت با عنوان انگور فرنگی هندی به دست می آید. این ماده دارای مقادیر بسیار زیاد فنولیک، ویتامین و تان می باشد. همین امر موجب می شود که تاثیر شگفت انگیزی بر روی سلامت موها بر جای بگذارد. وجود این روغن در لوسیون نرم کننده موی سی گل باعث می شود، که علاوه بر رشد و استحکام موها از ایجاد شوره ی سر نیز جلوگیری شود. استفاده ی مداوم از این محصول باعث می شود که موهای شما از درخشندگی بسیار زیادی برخوردار شوند.

لوسیون نرم کننده دیپ سنس سی گل مخصوص موهای خشک و وز

ویژگی های لوسیون نرم کننده دیپ سنس سی گل

با استفاده از این محصول می توانید از ایجاد موخوره و الکتریسیته ساکن در موها و گره خوردگی جلوگیری کنید.

  • وجود ترکیبات قوی مانند عصاره‌های مالوا و هانی ساکل، روغن آمل
  • نرم کنندگی طولانی مدت به همراه ماندگاری بسیار عمیق
  • درخشندگی بسیار زیاد و آبرسانی قوی
  • مخصوص موهای خشک و وز کرده

نرم کننده مو اویدرای اویدرم مخصوص موهای خشک  و وز کرده (آسیب دیده)

انتخاب نرم کننده مو اویدرای اویدرم به عنوان بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز مزایای زیادی برای شما به دنبال دارد. می توانید این محصول را پس از شستشوی موها با شامپوی مناسب استفاده کنید. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که با مشکل آسیب دیدگی، خشکی موها روبرو هستید می توانید از این محصول استفاده کنید. در برخی موارد افراد علی الخصوص بانوان به دلیل افزایش سن، استفاده ی بیش از حد از وسایل حرارتی مانند اتوی مو و سشوار دچار خشکی  و وز شدگی بیش از حد موها می شوند. این مشکل می تواند بر اثر استفاده از رنگ و دکلره نیز اتفاق بیفتد. در هنگام بروز این مشکلات می توانید از نرم کننده اویدرای اویدرم استفاده کنید.

یکی از ترکیبات بسیار موثر در این نرم کننده وجود پروتئین گندم می باشد. وجود این ماده در ساختار نرم کننده اویدرای اویدرم باعث می شود که پس از مصرف موهای افراد از شانه پذیری و انعطاف بالایی برخوردار باشد. علاوه بر تقویت و ترمیم موها مصرف این نرم کننده از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.

 

خواص پروتئین گندم موجود در نرم کننده اویدرای اویدرم

همانطور که قبلا اشاره کردیم این محصول یکی از بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز می باشد. وجود پروتئین گندم در این محصول شده که محصول مورد نظر سرشار از ویتامین های E و C، اسیدههای چرب ضروری به همراه ویتامین های گروه ب می باشد. وجود این ماده باعث می شود که سلامت موهای مصرف کنندگان تضمین شده و مشکلات موهای آن ها از بین برود. پروتئین هیدرولیز شده ی گندم امکان نفوذ عمیق در بافت موها را دارد. افرادی که موهای آن ها بر اثر استفاده ی مداوم از اتوی مو، رنگ، دکلره، سشوار، بابلیس و ….. آسیب دیده است، می توانند با استفاده از محصول فلیکول های موی خود را تقویت نمایند. وجود ماده ی ارزشمند پروتئین گندم در این نرم کننده باعث تغذیه موهای شما و شادابی و سلامت آن می باشد. امروزه از پروتئین هیدرولیز شده ی گندم در محصولات مراقبتی زیادی استفاده می شود. ویتامین های موجود در این محصول باعث می شود تا افراد موهای خوش فرم و خوش حالتی داشته باشند.

ویژگی های نرم کننده اویدرای اویدرم

  • استفاده از این محصول باعث می شود رطوبت موی شما در مدت زمان طولانی حفظ شود.
  • با استفاده از این محصول رطوبت موها به حالت طبیعی برمی گردد.
  • می توانید این محصول را برای موهای خشک و آسیب دیده مصرف کنید.
  • حالت پذیری و بهبود شانه پذیری در موها
  • ترمیم کننده و تقویت کننده قوی موها
  • پیشگیری از ایجاد موخوره در موها
  • حاوی پروتئین هیدرولیزه گندم

نرم کننده موی شون مناسب موهای خشک حاوی عصاره انار

اگر به دنبال بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز با یک فرمول فوق العاده و منحصر به فرد می گردید، می توانید از نرم کننده موی شون حاوی عصاره انار استفاده کنید. این محصول توسط یکی از بهترین لابراتوارهای دنیا ساخته شده است. استفاده از این محصول باعث سلامت موها و لطافت زیاد آن ها می شود. یکی از تاثیرگذارترین عصاره های گیاهی که به حذف رادیکال های آزاد کمک می کند، عصاره ی انار می باشد، که در این محصول وجود دارد. وجود این عصاره ی قدرتمند در بافت نرم کننده ی شون باعث می شود از سفیدی و پیری زودرس موها جلوگیری شود.

افرادی که دارای موهای آسیب دیده و کدر هستند، می توانند با استفاده از نرم کننده ی انار شون به شکل کاملا عمیق موها را مرطوب و درخشنده کند. می توانید از این محصول برای احیای موهایی استفاده کنید که بر اثر استفاده از رنگ آسیب دیده و وز شده است. عصاره ی انار موجود در این نرم کننده حاوی ویتامین های C وb5  می باشد. این محصول دارای ترکیبات قوی آنتی اکسیدان و تانین، پلی فنول ها می باشند، که باعث محافظت از موها، درخشندگی، رطوبت رسانی به موها می شود. استفاده از این نرم کننده باعث شد که موهای شما در برابر آلاینده ها مقاوم باشد.

ویژگی های نرم کننده انار شون

  • این نرم کننده مناسب موهای آسیب دیده می باشد. موهایی که بر اثر رنگ کردن، دکلره و … آسیب می بینند.
  • محافظت از عوامل آسیب رسان محیطی، دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی
  • وجود مواد مغذی و حیات بخش باعث درخشندگی و رطوبت بالای موها می شود.
  • از بین بردن گره در موها
  • به عنوان متعادل کننده ی پی اچ در موها
  • دارای رایحه ی خوشبو کننده ی انار

نکات مهم برای استفاده از نرم کننده ها

  • اولین و مهمترین نکته ای که برای استفاده از نرم کننده ها مهم است، این است که نرم کننده ی مورد نظر با موهای شما سازگار باشد.
  • افرادی که موهای آن ها بر اثر آسیب های مختلف دچار وز شدگی و نازک شدن موهای آن ها شده است، می توانند از نرم کننده هایی استفاده کنند که باعث حجم دهندگی موهای آن ها شود.
  • افرادی که به ورزش هایی مانند شنا می پردازند، می توانند از نرم کننده هایی استفاده کنند که در برابر آب مقاومت بالایی داشته باشند.
  • در هنگام استفاده از نرم کننده های مخصوص موهای خشک و وز کرده باید از شانه هایی با دانه درشت برای شانه زدن موها استفاده کنند.
  • مراقبت از موها در هنگام استفاده از نرم کننده ها الزامی است. لازم است در هنگام استفاده از محصولات مراقبتی مو، مواظب چربی کف سرتان باشید.
  • برای دریافت نتایج بهتر اجازه دهید نرم کننده مدت زمان بیشتری بر روی موهای شما بماند.

سخن پایانی

انتخاب بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز لازم است از مکان های معتبر خرید انجام دهید. خرید محصولات مراقبتی برای موها باید از مشاوره ی تخصصی بهره بگیرید. یکی مراکز معتبر ارائه کننده ی محصولات تخصصی مراقبت از پوست، مو و زیبایی خانه دارو می باشد می توانید پیش از خرید این محصولات از مشاوره لازم برخوردار شوید.