بهترین کرم برای سیاهی دور چشم (معرفی بهترین ها)

بهترین کرم برای سیاهی دور چشم

تیرگی هایی که دور چشم افراد به مرور زمان ایجاد می شوند. علت های ایجاد تیرگی دور چشم متعدد می باشند و بر خلاف تصور مردم تنها خستگی دلیل ایجاد سیاهی دور چشم نمی باشد. در برخی موارد نازکی و ضعیف بودن پوست دور چشم همچنین ژنتیک باعث تیرگی های دور چشم می شود. از این رو پیشنهاد می شود برای از بین بردن تیرگی های دور چشم از کرم هایی استفاده شود که برای رفع این مشکل ساخته شده اند. اما سوال این است بهترین کرم برای سیاهی دور چشم کدام است که در ادامه با آنها اشنا خواهید شد.

فاکتورهای مهم انتخاب بهترین کرم برای سیاهی دور چشم

همانطور که می دانید پوست اطراف چشم در افراد بسیار نازک و ظریف می باشد. این بخش از صورت می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد در نتیجه زیبایی و سلامت خود را از دست بدهد. انتخاب یک کرم مناسب برای رفع تیرگی و چین چروک دور چشم باعث می شود این بخش از پوست صرت شما بدون اینکه تحریک شود یا دچار آسیب دیدگی کردد سلامت خود را بازیابد. مهمترین ویژگی بهترین کرم برای سیاهی دور چشم قابلیت آبرسانی آن است که در ایجاد جوانسازی و رفع تیرگی های اطراف چشم تاثیر بسزایی دارد. وجود رطوبت بالا در ترکیبات این نوع کرم ها باعث می شود که علاوه بر سیاهی و تیرگی، چروک های قابل مشاهده در دور چشم ها به میزان زیادی کاهش پیدا کنند.

کرم های مخصوص سیاهی دور چشم در نمونه های مختلفی تولید شده اند که هر کدام دارای عملکرد متفاوتی می باشند. استفاده از این محصولات باعث می شود که خستگی و تیرگی دور چشم ها به مقدار زیادی کاهش پیدا کنند. برخی از این کرم ها حاوی ترکیبات و عصاره های گیاهی هستند که به تقویت و جوانسازی پوست دور چشم به میزان زیادی کمک کند.

معرفی انواع کرم برای از بین بردن سیاهی و گودی دور چشم

ژل کرم الاروا ضد تیرگی و ضد چروک دور چشم

ژل کرم دور چشم الاروا یک محصول بسیار قوی است که استفاده از آن باعث می شود تیرگی ها و پف زیر چشم به میزان زیادی کاهش پیدا کند. این کرم دارای بافت بسیار سبک می باشد که همین ویژگی باعث شده که از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد. این ژل کرم دور چشم حاوی موادی نظیر شی باتر است که باعث می شود پوست دور چشم به شکل عمیق آبرسانی شود و در برابر عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار باشد. وجود روغن آرگان در این کرم علاوه بر تغذیه اطراف دور چشم از خاصیت ضد چروک نیز برخوردار است.

یکی دیگر از ترکیبات موثر در این ژل کرم کافئین می باشد که باعث می شود حلقه های سیاه و تیرگی های دور چشم به میزان زیادی کاهش پیدا کند. این محصول از قابلیت ضد چروک قدرتمندی برخوردار است مصرف آن خطوط دور چشم را به میزان زیادی کاهش می دهد. این قابلیت به دلیل وجود ماتریکسیل 3000 می باشد.

ویژگی های ژل کرم دور چشم الاروا

آنتی اکسیدان موجود در این ژل کرم باعث شده که به میزان زیادی در برابر رادیکال های آزاد و تاثیرات اشعه های مضر آفتاب مقاومت زیادی دارد.

این کرم برای افراد پایین 35 سال طراحی شده است.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول از بین برنده پف و کیسه های زیر چشم می باشد.

احیاکننده و بازسازی سلول های دور چشم

کاهش چروک ها و خطوط سطحی و ریز دور چشم

معرفی بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی

یکی از محصولات موثر در رفع تیرگی ها و گودی دور چشم کرم لوک اکتیو ژاک آندرل پاریس می باشد. این کرم به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که دارد به عنوان یکی از گزینه های بهترین کرم برای رفع سیاهی دور چشم می باشد. همانطور که می دانید پوست نواحی دور چشم بسیار ظریف و حساس می باشد بنابراین نسبت به سایر نقاط بدن نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. عواملی مانند خستگی، افزایش سن، کمبود رطوبت در ناحیه دور چشم باعث می شود که گودی، چروک و پف زیر چشم ایجاد گردد.

کرم لوک اکتیو ژاک آندرل پاریس دارای یک فرمول کاملا جدید می باشد. وجود موادی مانند جینگو بیلوبا در این محصول خونرسانی به اطراف چشم را ساده می کند.

کافئین یکی دیگر از مواد موثر در این کرم می باشد که به دلیل قابلیت های ضد التهابی، خواص آنتی اکسیدانی که دارد موجب از بین رفتن تیرگی های دور چشم می شود. کلاژن موجود در این محصول علاوه بر کاهش چروک باعث می شود که پوست اطراف چشم از خاصیت ارتجاعی برخوردار شده و در نتیجه از پیری زودرس جلوگیری می شود.

برخورداری از ترکیباتی مانند ویتامین E و یک نوع پروتئین هیدرولیز شده به نام اوپین باعث شده که نواحی اطراف دور چشم به میزان زیادی بازسازی شود.

استفاده از این محصول باعث می شود تاثیرات مثبت زیادی را بر روی پوست های حساس مشاهده کنید. قابلیت رطوبت رسانی عمیق به لایه های پوست دور چشم موجب می شود که با تقویت روند آب رسانی کمبود آب پوست از بین برود و پس از یک مدت پوست دور چشم شما صاف و نرم شود. وجود کلاژن و پروتئین در کرم دور چشم لوک اکتیو ژاک آندرل پاریس به بازسازی و حفظ جوانی پوست کمک زیادی می کند. از دیگر ویژگی های این کرم می توانیم به کاهش و جلوگیری از ایجاد چروک های مرئی در دور چشم اشاره کنیم. استفاده از این محصول باعث می شود طراوت و شادابی پوست شما به میزان زیادی حفظ شود.

کرم لوک اکتیو ژاک آندرل پاریس

مواد موثر در کرم دور چشم لوک اکتیو ژاک آندرل پاریس

همانطور که قبلا اشاره کردیم این محصول به عنوان یکی از بهترین کرم برای سیاهی دور چشم شناخته می شود. وجود ترکیباتی مانند پروتئین هیدرولیزه شده ی لوپین موجب می شود که قابلیت ارتجاعی پوست نواحی چشم افزایش پیدا کند و به تحریک کلاژن سازی کمک کند. این امر باعث می شود سطح رطوبت دور چشم شما افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از مواد تاثیرگذار در ترکیب این محصول عصاره ی تخم یونجه می باشد. این ماده حاوی ویتامین های ب، ث، ای می باشد. این ماده با استفاده از آبرسانی به کاهش التهاب دور چشم کمک زیادی می کند.

وجود عصاره جینکوبیلوبا در این کرم دور چشم گردش خون در دور چشم افزایش پیدا کرده و تغذیه این نواحی به درستی انجام بگیرد. وجود قابلیت آنتی اکسیدانی در این ماده به رفع خستگی و التهاب دور چشم کمک زیادی می کند.

بیو پپیتد موجود در این محصول عملکردی مانند کلاژن دارد که با هیدارته کردن پوست قابلیت ارتجاعی آن را به میزان زیادی افزایش می دهد. وجود این ماده در رفع پیری و جوانسازی پوست بسیار موثر می باشد.

آشنایی با بهترین کرم دور چشم برای ۳۵ سال

همانطور که می دانید چروک های دور چشم با نازک شدن پوست در اطراف چشم شروع می شود. این چروک ها در سنین مختلف متفاوت هستند. 35 سالگی یکی از بهترین مواقع است که افراد مصرف کرم دور چشم را برای کاهش و جلوگیری از ایجاد خطوط و تیرگی دور چشم را آغاز کنند. بهترین کرم برای سیاهی دور چشم مخصوص افراد 35 ساله کدام محصول است. برای انتخاب بهتر می توانید در این زمینه از خانه دارو مشاوره بگیرید.

یکی از محصولات پیشنهادی برای افراد رنج سنی 35 سال کرم دور چشم سه کاره مای می باشد. این محصول دارای قدرت استحکام بخشی بالایی می باشد و همین امر موجب می شود که به آبرسانی و رفع چین و چروک دور چشم ها کمک زیادی کند. نکته ی دیگری که در مورد این کرم دور چشم وجود دارد محافظت از پوست لطیف و حساس دور چشم در مقابل عوامل زیانبار محیطی می باشد.

کرم دور چشم سه کاره ی مای به عنوان یکی از بهترین کرم سیاهی برای دور چشم از قابلیت تحریک کلاژن برخوردار است. این خاصیت باعث می شود که الاستیسیته افزایش پیدا کرده و پوست اطراف چشم قوام پیدا کند. بهبود جریان خون در اطراف چشم موجب می شود پوست اطاف چشم شما نرم و مرطوب شود. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول این است که به شکل همزمان سه ویژگی ضد چروک، ضد پف و رفع تیرگی را دارد.

مواد تاثیرگذار در کرم دور چشم سه کاره مای

یکی از مواد موثر در این محصول سینکل می باشد که به عنوان یک ترکیب تخصصی شناخته می شود. این ماده امکان تولید کلاژن در پوست انسان را تقلید می کند که همین امر باعث می شود رطوبت به لایه های زیرین پوست دور چشم نفوذ کند. وجود سینگل در ساختار این کرم دور چشم باعث شده به میزان زیادی چروک های دور چشم حذف شود. علاوه بر این باعث سفت شدن و نرم کنندگی در اطراف چشم شما خواهد شد.

کمپلکس MDI یک ترکیب دریایی ارزشمند است که از تخریب کلاژن جلوگیری می کند. این ویژگی باعث می شود تا علایم پیری زودرس در پوست دور چشم افراد کنترل شود. بر اساس پژوهش ها ثابت شده است که استفاده از کمپلکس MDI باعث می شود که عملکرد حفاظتی در پوست بهبود پیدا کند و گشاد شدن عروق خونی نیز پیشگیری شود که در انتها باعث می گردد حلقه های تیره دور چشم به میزان زیادی کاهش پیدا کنند. وجود این ماده به کاهش آلرژی و تحریکات پوستی نیز کمک زیادی می کند.

ویتامین A یکی دیگر از مواد موثر تشکیل دهند در این محصول است که باعث شده تبدیل به بهارین کرم سیاهی دور چشم برای افراد 35 ساله شود. مهمترین ویژگی این ماده ارتقاء و بازسازی سلول ها می باشد که از نازک شدن پوست پیشگیری کرده و لتعث افزایش انعطاف پذیذی نیز می شود.

ویتامین E موجود در این محصول از قابلیت آنتی اکسیدانی برخوردار است و مانع تخریب سلول های پوستی می شود همچنین تاثیر زیادی بر کاهش پیری پوست دارد. استفاده از روغت جوجوبای در کنار ویتامین E به ایجاد رطوبت طبیعی در پوست دور چشم کمک زیادی می کند. علاوه بر تاثیرات ضد باکتریایی و ضد التهابی این ماده قدرت نفوذ پذیری جوجوبای به لایه های زیرین پوست باعث می شود مواد دیگر را به همراه خود به درون لایه های زیرین پوست ببرد.

ویژگی های کرم 3 کاره دور چشم مای

دارای ترکیبات فوق العاده مانند سینکل و جوجوبای به همراه ترکیبات دریایی

مرطوب کنندگی بسیار قدرتمند در پیرامون چشم

کمک به از بین بردن چین و چروک های دور چشم

قابلیت رفع تیرگی و پف زیر چشم ها

آیا می دانید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال چیست

یکی از گزینه های بهترین کرم برای سیاهی دور چشم ژل کرم پریم با قابلیت سفت کنندگی بالا می باشد. افراد می توانند با مصرف این محصول به راحتی تیرگی های دور چشم خود را به سادگی رفع کنند. افرادی که تمایل دارند به سرعت نتیجه استفاده از این محصول را مشاهده کنند می توانند در روز دو بار از این محصول استفاده کنند. مهمترین ویژگی این ژل کرم برخورداری از ترکیبات فوق العاده مانند ویتامین ث و عصاره های گیاهی می باشد که به روشن سازی پوست دور چشم کمک می کند. علاوه بر این قابلیت سفت کنندگی فوری در دور چشم ها باعث می شود که از ایجاد افتادگی در پلک بالایی افراد جلوگیری کند. افرادی که تمایل دارند یک ژل سفت کننده ی فوری دور چشم را داشته باشند می توانند این محصول را امتحان کنند. یکی از ترکیبات منحصر به فرد در این ژل کرم آلوی کاکادو می باشد که در ادامه به بررسی خواص آن خواهیم پرداخت.

خواص آلوی کاکادو برای دور چشم

آلوی کاکادو یک میوه است که بومی کشور استرالیا می باشد. این میوه به رنگ سبز ملایم می باشد. این میوه ی فوق العاده سرشار از املاح معدنی، مئاد مغذی ، ویتامین و فیبر می باشد. میزان بالای ویتامین ث در این میوه باعث شده که از قابلیت آنتی اکسیدانی برخوردار باشد. وجود آنتی اکسیدان باعث می شود به دفع رادیکال های آزاد از نواحی مختلف پوست کمک کند. این میوه به افزایش سیستم دفاعی بدن کمک می کند. وجود ویتامین ث بالا در این میوه موجب کلاژن سازی و کاهش لک و تغییرات رنگ در پوست دور چشم افراد می گردد. وجود این ماده در ترکیبات ژل کرم دور چشم پریم موجب شده که قابیلیت جوانسازی داشته و به کاهش چین و چروک در اطراف چشم کمک زیادی کند. وجود مواد مغذی در این میوه باعث جلوگیری از پیری زودرس در نواحی چشم می شود.

ویژگی های ژل کرم دور چشم پریم

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در این محصول جلوگیری از افتادگی پلک ها می باشد.

از بین برنده ی قدرتمند تیرگی دور چشم ها

حاوی ویتامین ث

دارای ترکیبات گیاهیب منحصر به فرد

کاهش پف اطراف چشم

قابلیت سفت کنندگی فوری در اطراف چشم

سخن پایانی

بهترین کرم برای سیاهی دور چشم چیست؟ برای پاسخ به این سوال لازم است که با افراد متحصص و حرفه ای در این زمینه مشورت کنید. خانه دارو به عنوان یک داروخانه آنلاین به شما این امکان را می دهد که پیش از انتخاب بهترین کرم سیاهی دور چشم مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهد. فراموش نکنید که بهترین کرم برای سیاهی دور چشم باید متناسب با نیازهای شما باشد و در کنار کلاژن سازی از رطوبت بالایی نیز برخوردار باشد.

استفاده از بهترین کرم برای سیاهی دور چشم باید به عنوان روتین پوستی شما باشد. رفع سیاهی و پف دور چشم باعث می شود چهره ی شما جوانتر و زیباتر به چشم بیاید برای تهیه بهترین گزینه ها با قیمت مناسب به خانه دارو مراجعه کنید.

سیاهی دور چشم بر اثر چه مواردی به وجود می آید؟

همانطور که می دانید وجود حلقه های سیاه در دور چشم ها دلایل مختلفی مانند خستگی، بی خوابی، عوامل ژنتیکی، کم خونی و کمبود مواد معدنی می باشد. مصرف کردم رفع سیاهی دور چشم باعث می شود که تاثیر این موارد به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

برای از بین بردن سیاهی دور چشم باید چه ترفندهایی را در پیش بگیریم؟

یکی از ساده ترین و کم خطر ترین روش های درمانی برای از بین بردن تیرگی های دور چشم استفاده از کرم ها و ژل های مخصوص رفع تیرگی می باشد. در کنار آن افراد باید از خواب کافی، مصرف آب به میزان لازم استفاده از کمپرس سرد نیز استفاده کنند.

بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم کدام است؟

انتخاب بهترین کرم برای رفع سیاهی دور چشم بستگی به وضعیت و علت ایجاد این مشکل دارد. افراد با مراجعه به متخصص و تشخیص علت ایجاد تیرگی می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در برخی موارد مشکل چندان حاد نیست می توانید با مراجعه به داروخانه ها و مشاوره گرفتن از افراد متخصص کرم مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

آیا برای از بین بردن سیاهی دور چشم ها درمان قطعی وجود دارد؟

در صورتی که سیاهی دور چشم شما جنبه ی ژنتیکی داشته باشد از بین بردن آن به شکل دائمی و قطعی امکان پذیر نمی باشد.اما ایجاد تیرگی زیر چشم که عوامل بیرونی دارند را می توانید با مصرف کرم های رفع سیاهی  رفع کنید. افرادی که دارای مشکل ژنتیک هم هستند می توانند با استفاده از این کرم ها به تدریج از میزان تیرگی دور چشم ها کم کنند.