درمان سریع ترک پا چیست؟

درمان سریع ترک پا

درمان سریع ترک پا چگونه اتفاق می افتد. پاشنه های ترک خورده ممکن است ناخوشایند باشند، اما معمولاً مشکلات جدی ایجاد نمی کنند. گاهی اوقات، پاشنه پاهای شدید ترک خورده ممکن است عفونی شده و منجر به عفونت پوستی به نام سلولیت شود. شقاق پاشنه یا ترک پاشنه زمانی اتفاق می افتد که پوست قسمت پایین پاشنه شما سفت و خشک شود. مهم نیست که علت ترک پاشنه پا چیست، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای درمان آن انجام دهید. همچنین راه‌هایی برای جلوگیری از ترک خوردن پاشنه‌های پا در وهله اول وجود دارد.

هنگامی که پوست اطراف پاشنه شما خشک و ضخیم می شود، می تواند شروعی برای ترک پاشنه باشد. فشار اضافی روی پد چربی پاشنه پا می تواند باعث ایجاد ترک در پوست خشک و ضخیم شود. در حالی که هر کسی ممکن است به شکاف پاشنه پا مبتلا شود، برخی موارد احتمال آن را بیشتر می کند، از جمله:

پوشیدن کفش های پاشنه باز مانند صندل

گرفتن حمام یا دوش آب گرم

استفاده از صابون های خشن

داشتن پوست سرد و خشک

هوای خشک و سرد

ایستادن برای مدت طولانی باعث ترک کف پا می شوند.

برخی از شرایط پزشکی که می تواند منجر به ترک پاشنه پا نیز شود را در ادامه توضیح دهیم که این موارد شامل:

     کم کاری تیروئید، که در آن تیروئید شما به اندازه کافی برخی از هورمون ها را تولید نمی کند

     درماتوز کف پا نوجوانان، یک بیماری پوستی در کودکان خردسال

     سندرم شوگرن، یک بیماری مزمن که بدن شما را از ایجاد رطوبت کافی باز می دارد

     پای ورزشکار، عفونت قارچی

     خار پاشنه، برآمدگی استخوان در پایین پاشنه شما

درمان سریع ترک پاشنه پا چگونه انجام می شود؟

برای درمان سریع ترک پاشنه پا می توانید از محصولاتی که در خانه دارو موجود است استفاده کنیم. یکی از بهترین محصولات برای درمان سریع ترک پا کرم ترمیم کننده ترک پا حاوی عصاره بابونه و آلوئه‌ورا آدرا می باشد. این کرم را می توانید برای انواع پوست استفاده کنید. در ادامه قصد داریم به ویژگی های این محصول اشاره کنیم.

این کرم می تواند علا.ه بر ترمیم کنندگی قوی برای ترک و خشکی قوزک، آرنج و پاشنه پای پا را نیز ترمیم کند.

حاوی عصاره های آلوئه ورا، بابونه و زیتون می باشد که باعث طراوت و شادابی پوست می شود.

قابلیت نرم کنندگی و لطیف کننده پوست پا

امکان ضد عفونی کننده پوست

التیام بخش و ضد خارش

درمان ترک و قارچ بین انگشتان پا

این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی است که مهمترین آن ترمیم کنندگی بسیار قدرتمند می باشد. با استفاده از آن می توانید به لطافت و ضدعفونی پوست پا کمک زیادی کنید. می توانید از آن برای التیام و درمان ترک پا استفاده کنید.

برای ترک پا چه کرمی خوبه

یکی از سوالاتی که در رابطه با درمان سریع ترک پا همواره مطرح می شود، این است برای ترک پا چه کرمی خوبه؟ کرم ترک پا سینره ۶۵ میلی لیتر یکی از نمونه های فوق العاده برای این مشکل می باشد. کرم ترک پا سینره با استفاده از قابلیت ضد التهابی و التیام بخش گیاهانی مانند گل راعی، آلانتوئین و روغن گل رز وحشی توانایی این را دارد که  ترک های پا را به سرعت بهبود ببخشد یکی دیگر از ویژگی های این محصول تکسین درد و سوزش ناشی از این ترک ها می باشد. مواد لایه بردار موجود در این کرم موچب می گردد تا لایه های صدمه دیده پوست به سرعت از پوست جدا شوند و جای خود را به لایه های تازه بدهند و بدین شکل پس از گذشت مدتی ترک ها به سرعت از بین می روند و پوست پا نرمی و لطافت خود را باز می یابد.

این کرم از قابلیت پوشانندگی مناسبی برخوردار است. افراد می توانند با پوشیدن جوراب به راحتی آن را بر روی پای خود حفظ کنند، همچنین می توانید برای مدت زمان طولانیتری  پوست پای خود را نرم و مرطوب نگه دارد. این محصول حاوی مواد مرطوب کننده قدرتمند مانند شی باتر، اسکوالن و روغن زیتون می باشد که باعث می شوند تا رطوبت در لایه شاخی افزایش پیدا کند و از ایجاد ترک در پوست پا جلوگیری شود.

ویژگی های مواد موثر در کرم ترک پا سینره به شرح زیر می باشد:

شی باتر:

شی باتر به عنوان یک  کاهش دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست شناخته می شو. این متریال به علت وجود آنتی اکسیدان در بافت آن، به صورت ضد التهاب، مرطوب کننده عمیق پوست، علاوه براین از قابلیت بازسازی کننده پوست و تحریک کننده تولید کلاژن برخوردار می باشد.

روغن گل همیشه بهار (کالاندولا):

یکی دیگر از ترکیبات موثر در این کرم که باعث درمان سریع ترک پا میشود روغن گل همیشه بهار است. این ماده از خاصیت ضد التهابی، التیام دهنده زخم ها، ضد قارچ و اگزما و رفع کننده خشکی پوست، درمان زخم نوک پستان در شیردهی و ضد آفتاب سوختگی می شناخته می شود.

روغن گل رز وحشی:

از دیگر محتویات موجود در کرم ترک پای سینیره می توانیم به روغن گل رز وحشی  اشاره کنیم. این روغن سرشار از توکوفرول های طبیعی ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری می باشد که موجب ترمیم و نوسازی پوست می شود.

روغن گل راعی:

یکی دیگر از ترکیبات ضد التهاب و التیام بخش در این محصول روغن گل راعی می باشد.

اسکوالن:

اسکوالن مرطوب کننده به عنوان یک مرطوب کننده ی قدرتمند شناخته می شود.

وجود ترکیبات لایه بردار در کرم ترک پا سینره موجب می شود تا لایه های آسیب دیده پوست به سرعت از پوست جدا شوند و جای خود را به لایه های تازه تر بدهند و بدین شکل بعد از مدتی ترک ها به سرعت رفع می شوند و پوست نرمی  پا و لطافت خود را مجددا باز می یابد.

ویژگی های کرم ترک پا سینره

حاوی مواد کراتولیتیک برای از بین بردن سلول های مرده پوست

دارای ترکیبات تاثیرگذار گیاهی با هدف التیام و ترمیم ترک های پا

قابلیت نرمی و لطافت در پوست پا، زانو و آرنج

تاثیرگذاری بسیار زیاد در رفع ترک های پاشنه پا

درمان سریع رفع ترک پا

درمان سریع رفع ترک پا با چه محصولاتی امکانپذیر است؟ محصولات مختلفی به شکل تخصصی در این زمینه وجود دارد، که توسط خانه دارو ارائه شده است، یکی از این محصولات کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس سی گل می باشد، که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس سی گل 75 میلی لیتر

کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس سی گل دارای ترکیبات مغذی، ترمیم کننده و آبرسان می باشد، این قابیلیت ها باعث رفع خشکی و زبری پوست پا می باشد. وجود ترکیبات طبیعی در این محصول نظیر موم زنبور عسل، اسید لاکتیک، اوره، روغن آملا و عصاره میوه‌های استوایی می توانند به سرعت پوست پای ترک خورده را التیام ببخشند. این مصرف این کرم باعث می شود سلول‌های مرده و آسیب‌ دیده پوستتان لایه ‌برداری شوند قابلیت رطوبت رسانی پایدار به صورت عمقی و تغذیه رسانی به پوست پا، موجب نرمی و لطافت آن می‌شود.

علل ایجاد ترک پا

ترک پا به عنوان یکی از مشکلاتی است که احساس ناخوشایندی را برای افراد ایجاد می کند. در بعضی موارد، این امکان وجود دارد  که ترک‌های پاشنه پا بسیار عمیق و حتی دردناک باشند. زمانی پاشنه پا دچار ترک خوردگی می شود  که پوست پیرامون آن خشک و ضخیم گردد و افزایش مقدار فشار بر روی چربی زیر پاشنه موجب شکاف لایه‌های پوست می شود. برخی عوامل از جمله چاقی، پوشیدن کفش‌های بدون پاشنه مانند صندل و داشتن پوست سرد و خشک نیز می‌تواند خطر ابتلا به ترک پاشنه پا را به میزان زیادی افزایش می دهد.

علل ایجاد ترک پا

رفع ترک پا فوری با کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس

با استفاده از کرم پا  به دلیل ترکیباتی که دارد می‌تواند در رفع ترک پا موثر واقع شود. این ترکیبات عبارتند از:

روغن آملا

روغن آمله یا روغن آملا یا آملج یکی از انواع روغن‌های گیاهی است که از خواص بسیار زیادی برای پوست و مو برخوردار است. گیاه آمله که روغن آمله از آن گرفته می‌شود، اغلب در نواحی سیستان و بلوچستان یافت می شود. این ترکیب با افزایش کلاژن سازی موجب  مسدود شدن منافذ باز پوستی می‌شود. حتی برای ترمیم بسیاری از مشکلات پوستی و زخم‌ها نیز ایت ترکیب پیشنهاد می‌شود.

موم زنبور عسل

یکی دیگر از ترکیبات موجود در این محصول موم زنبور عسل حاوی ویتامین A  می باشد که در تولید کلاژن بسیار موثر است. وجود این ماده می‌تواند به مقدار زیادی در کاهش علائم ترک‌خوردگی کمک کند. اموم زنبور عسل خارش و عفونت‌های پوستی را از بین می‌برد و موجب تسکین درد و کاهش التهابات مفاصل می گردد. در کنار خاصیت مرطوب کنندگی موم موجب می‌شود رطوبت در زیر پوست حفظ شده، به این شکل به درمان پوست‌های زبر و پوسته پوسته شدن در سطح بدن کمک زیادی می کند.

ویژگی های کرم ترک پا تروپیکال دیپ سنس سی گل

وجود اسید لاکتیک جهت لایه برداری سلول‌های مرده می شود.

قابلیت استفاده برای نواحی کف پا، زانو و آرنج

امکان ایجاد نرمی، لطافت و بهبود زبری پوست

دارای موم زنبور عسل و روغن آملا

امکان برطرف کردن خشکی، پینه و ترک‌های پا

نرمی و یکدست شدن پوست پا

مرطوب کنندگی پوست پا

بهترین کرم ترک پا

بهترین کرم ترک پا چه ویژگی هایی دارد؟ درمان سریع ترک پا را می توانید می توانید از کرم پا تیوبی رینوتریو حنا و نعنا نئودرم استفاده کنید. این کرم ترک پا از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد. اگر به دنبال یک محصول التیام بخش و تسکین دهنده ای، هستید، این محصول همراه با عوامل بازسازی کننده پوست آرنج، زانو، قوزک و کف پا می باشد، وجود چهار ماده کلیدی “حنا و نعنا، شی باتر و گلیسیرین” در ساختار این محصول، خشکی و ترک پوست را از بین می برد.این کرم ترک پا حاوی عصاره حنا و نعنا می باشد که در کنار تقویت و بازسازی پوست، باعث ایجاد احساس آرامش در پاها می گردد. وجود روغن شی باتر و گلیسیرین موجود در این کرم با رطوبت دهی به پوست موجب نرمی آن می شود و روند بازسازی را تسریع می کنند. همچنین اسید سالیسیلک موجود در این محصول زبری پوست های و ترک خوردگی  کف پا را از بین می برد و از تشکیل مجدد آن ها و یا تشکیل پینه جلوگیری می کند. بهره گیری از موم زنبور عسل در کرم پا نئودرم قابلیت پوشانندگی بالایی را ایجاد می کند که این قابلیت موجب پایداری آب پوست می شود و در انتها از ایجاد خشکی پوست کف پا جلوگیری می کند.

ویژگیهای محصول

امکان بازسازی، ترمیم و تقویت پوست کف پا را به وجود می آورد.

با قابلیت جذب بسیار بالا از طریق پوست

پیشگیری از ایجاد دوباره آن ها و تشکیل پینه

امکان حفظ رطوبت پوست

برطرف کردن خشکی های آرنج، زانو، قوزک و پاشنه پا

درمان ترک انگشت پا

در ادامه درمان سریع ترک پا قصد داریم به بررسی درمان ترک انگشت پا بپردازیم. در ادامه یکی از محصولات فوق العاده در این زمینه را معرفی کنیم.

ژل مرطوب کننده قوی اوره 30 درصد ثمین 30 میلی لیتر

ژل مرطوب کننده قوی اوره ۳۰ درصد ثمین یکی از محصولاتی است که به درمان خشکی پوست که باعث به زبری پوست شده است، کمک زیادی می‌کند. این ژل قابلیت از بین بردن لایه‌های شاخی و فلسی پوست را دارد، که با گذشت زمان سبب بهبود و حرف ضایعه‌هایی مثل میخچه، پینه و بخش‌های ضخیم شده پوست، می‌شود.

اوره چگونه به رطوبت پوست کمک می‌کند ؟

در ادامه ی معرفی این محصول اوره دارای ترکیباتی است که با نرم کردن کراتین (ماده سفتی که سلول‌های لایه بالای پوست را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد) وجود رطوبت در این کرم باعث افزایش رطوبت در پوست می شود. کرم‌های دارای اوره ثمین به پوست کمک می‌کنند تا به میزان بیشتری آب جذب کند به این ترتیب سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد. ژل یا کرم‌هایی که حاوی اوره می باشند رطوبت رسان بسیار قدرتمند هستند که به درمان اگزما و آلرژی‌های پوستی کمک زیادی می کنند.

میخچه چگونه به وجود می‌آید ؟

 معمولا میخچه ها در کف پا ایجاد می‌شوند و دلیل آن فشار کفش تنگ بر پوست و استخوان پا می باشد. هنگامی که پوست، بین فشار دو سطح قرار می گیرد، وجود مکانیزم های دفاعی که در قسمت کف پا شروع به ساختن لایه‌ شاخی موسوم به میخچه می‌کند. درمان میخچه با روش های مختلفی اتفاق می افتد که یکی از آنها جراحی کردن است. با استفاده از بعضی از داروها نیز می‌توانید به بهبود میخچه کمک کرد که ژل مرطوب کننده قدرتمند ثمین، یکی از آنها می باشد.

پینه پوست چیست و چرا به وجود می‌آید؟

پینه پوست در واقع بر اثر ضخیم‌شدگی‌ یا برجستگی‌ لایه‌های‌ خارجی‌ بدون‌ ایجاد درد پوست‌ ایجاد می شود. این عارضه‌ بر اثر فشار یا تحریک‌ دائمی پوست به‌ وجود می‌آید. پینه ها ‌ می‌توانند در هر بخشی‌ از بدن‌ به علی الخصوص‌ دست‌ها، پاها یا زانوها که‌ همیشه تحت‌ فشار یا تحریک‌ هستند، به وجود می آید. با  استفاده یک مرطوب کننده قدرتمند می‌توانید به مقابله با پینه ها بروید و آن را از بین ببرید. ژل مرطوب کننده ثمین، در واقع به صورت یک لایه بردار عمل می کند و در درمان پینه نقشی اساسی دارد.

ویژگی های ژل مرطوب کننده قوی اوره ۳۰ درصد ثمین

قابلیت درمانی تاثیرگذار برای بیماری‌های پوستی مانند: پسوریازیس، ایکتیوس، اگزما، کراتوزیس پیلاریس دارد.

قابلیت درمانی برای لایه‌های شاخی و فلسی پوست

مخصوص پوست خشک و زبر بدن

دارای خاصیت ضد التهاب

رطوبت رسان بسیار قوی

بهبود میخچه و پینه

چه چیزی باعث تاثیرگذاری کرم ترک پا می شود؟

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید، که با مشکل ترک پا مواجه هستید، برای درمان سریع ترک پا اقدام کرده اید لازم است مواردی را بدانید. مواد فعال مواد موجود در کرم های پا هستند که به طور خاص برای درمان پوست خشک و ترک خورده طراحی شده اند. آنها به اصطلاح لایه بردار هستند. آنها به اشکال مختلف از جمله ترکیبات شیمیایی، روغن ها و ویتامین ها وجود دارند که هر کدام به روش های منحصر به فردی در مرطوب کردن و ترمیم پوست پا نقش دارند.

از سوی دیگر، مواد ثانویه از مواد فعال پشتیبانی می کنند. آنها به قوام، ماندگاری و حتی رایحه کرم کمک می کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها اهمیت کمتری دارند. در واقع، آنها اغلب دارای مجموعه ای از خواص مفید برای پوست هستند.

از جمله مزیت های کرم های ترک پا موارد زیر می باشد

به طور خاص برای پاها طراحی شده و با اوره و سرامید فرموله شده است

 آبرسانی شدید را فراهم می کند و به صورت طبیعی پوست را بازیابی می کند

 بدون عطر و مناسب برای پوست های حساس

  فرمول غیر چسبنده و سریع جذب

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم محصولات مناسب درمان سریع ترک پا را به شکل محتصر معرفی کنیم. خانه دارو به عنوان ارائه کننده ی انواع محصولات مناسب ترک پا این امکان را به شما می دهد که بتوانید بهترین محصول را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. می توانید پیش از خرید از مشاوره های لازم در این زمینه برخوردار شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای درمان قطعی ترک پا می توانید از این محصول استفاده کنید.