سرم مو برای صافی مو

سرم مو برای صافی مو

سرم مو برای صافی مو به عنوان یکی از محصولات مراقبتی مو شناخته می شود مهمترین ویژگی این محصولات قابلیت نرم کنندگی و تقویت موها می باشد. امروزه سرم های زیادی در باز برای صافی مو وجود دارد افراد باید ابتدا نوع موی خود را تشخیص داده سپس اقدام بخرید سرم مو کنند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم استفاده از سرم مو نقش مهمی در سلامت و محافظت از ساقه های مو را به عهده دارد. در هنگام خرید سرم برای صافی مو دقت داشته باشید، که چه مدل سرمی برای چه نوع موهایی مناسب می باشد. انتخاب سرم مناسب باعث می شود بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرید. افرادی که دارای موهای چرب هستند می توانند از انواع سرم های مو استفاده کنند، اما باید مواظب این باشند که سرم را نزدیک ریشه ها و کف سر نمالند به این دلیل که موها تحریک شده و چرب تر از گذشته می شوند.

در صورتی که دارای موهای خشک و شکننده ای هستید مطمئنا برای انتخاب سرم مو شرایط سخت تری دارید، زیرا باید محصول مناسبی را انتخاب کنید تا متناسب با ساختار موی شما باشد. افراد دارای موهای خشک باید سرم مویی را انتخاب کنند که علاوه بر صاف کردن موها آن ها را به خوبی تغذیه کند. معمولا سرم مو برای موهای خشک و وز باید حاوی ترکیبات خاصی باشد. این ترکیبات که از بین مواد روغنی استفاده می شوند شامل روغن آرگان، بنفشه، کرچک، رزوود، مارولا می باشد. روغن مارولا حاوی مواد مغذی برای صافی مو می باشد این مواد عبارتند از مواد معدنی و ویتامین های E و C می باشد. استفاده از این محصولات در کنار نقش حفاظتی از آبرسانی هم برخوردار می باشد.

نکته ی بسیار مهمی که در رابطه با سرم برای صافی مو های خشک وجود دارد این است که باید این محصول را پیش از خواب استفاده کنید. استفاده از سرم مو به این شیوه باعث می شود که افراد با موهای خشک و وز شده از خواب برنخیزند.

در صورتی که دارای موهای معمولی یا طبیعی هستید می توانید از سرم مو برای صافی مو حاوی آرگان و سیلیکون استفاده کنید.

مزایای استفاده از سرم مو

ممکن است شما جزو آن دسته از افراد باشید که تا به حال از سرم مو برای صافی مو استفاده نکرده باشید و از مزیت های این محصول آرایشی بهداشتی اطلاعات دقیقی نداشته باشید. سرم مو یکی از محصولات شگفت انگیز مراقبت از موها است که علاوه بر قابلیت زیبایی از قابلیت محافظت کنندگی مو نیز برخوردار می باشد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این محصول اشاره خواهیم کرد.

مهار کردن وز موها

اولین فایده استفاده از سرم مو این است که به صافی موی شما کمک کرده و وز موها را مهار می کند. این فرایند بر اثر استفاده از مواد مغذی در ساختار سرم مو است.

افزایش درخشش موها

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرم مو برای صافی مو در کنار کنترل وز موها باعث درخشندگی آن می گردد. یکی از اهداف استفاده از سرم مو برخورداری از موهای درخشان می باشد. پس افراد می توانند در موارد مختلفی می توانند از موارد زیر استفاده کنند که این موارد شامل:

پیش از مدل دادن موها

  • برای درخشندگی و صیقل دادن ساقه ی موها
  • استفاده از این محصول باعث می شود موهای شما سبک و ابریشمین شود.
  • کمک رسانی به تغذیه ی موهای خشک

همانطور که می دانید داشتن موهای خشک بسیار آزاردهنده می باشند. موهای خشک نه تنها خشن به نظر می رسند، که کدر، بی جان و بی حالت نیز می باشند. مطمئنا این ویژگی ها برای هیچکس خوشایند نمی باشد. با استفاده از سرم موی مناسب می توانید کیفیت موهای خود را بیشتر کنید. نکته ی مهمتر اینکه استفاده از سرم مو برای موهای خشک موجب می شود، موهایی ابریشمین، نرم و درخشان داشته باشید، بدون اینکه چرب به نظر برسد.

نرم شدن ساقه ی موها

در صورتی که شما موهایی خشک و آسیب دیده داشته باشید، در هنگام لمس از حساسیت زیادی برخوردار هستند. می توانید با استفاده از کمی سرم مو برای صافی مو به دوام و حیات موها کمک زیادی کنید. استفاده از سرم موها باعث می شود که موهای شما از انعطاف و نرمی بیشتری برخوردار شود. استفاده از سرم موی مناسب باعث می شود، وز شدگی، زبری موهای شما کنترل شده و ساقه ی موهای شما عمیقا نرم شود. برخی از افراد ممکن است بگویند که استفاده از روغن مو ها همین نتیجه را دارد، اما باید توجه داشته باشید، روغن ها باعث می شوند که کف سر شما چرب شده در مقایسه با سرم مو از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

محافظت در برابر آسیب ها

موارد زیادی مانند گرد و غبار، آلودگی، استفاده از ابزار حرارتی، رطوبت هوا و …. امکان دارد، باعث شوند که موهای شما دچار آسیب دیدگی شوند. یکی از مهمترین فواید استفاده از سرم مو برای صافی مو محافظت از موهای شما می باشد. استفاده از این محصولات موجب می شود که یک لایه ی محافظتی بر روی موهای شما به وجود بیاید، افزایش رطوبت ناشی از مصرف سرم مو نیز موجب می شود که از خشک شدن موهای شما جلوگیری شود.

محافظت در مقابل رطوبت هوا

افرادی که دارای موهای وز شده هستند، نمی توانند از آب و هوای مطلوب لذت کافی را ببرند. قرار گرفتن در برابر رطوبت زیاد موجب می شود که وز شدگی موهای شما بیشتر شود. مطمئنا هیچکس نمی تواند نوع موهای خود را عوض کند، اما این امکان را دارد که واکنش آن را در برابر رطوبت تغییر دهد. در حقیقت با استفاده از سرم موها می توانید از موهای خود در مقابل گرمای مصنوعی و رطوبت هوا محافظت کنید. استفاده از سرم مو موجب می شود که موهای شما کمتر از گذشته وز شود.

افزایش جلوه ی موها

می توانید با انتخاب یک سرم مو برای صافی مو مناسب ظاهر موهای خود را زیبا و باشکوه تر کنید. استفاده از این سرم ها موجب می شود که موهای شما احیا شده و دیگر کدر نباشند. در کنار آن موهای شما دیگر دارای ظاهری ژولیده نیست و از درخشندگی و زیبایی خاصی برخوردار هستند.

محافظت در مقابل اشعه ی خورشید

یکی دیگر از مزیت های استفاده از سرم موها محافظت از موی افراد در مقابل اشعه ی فرابنفش خورشید می باشد. در صورتی که موهای شما به شکل دائمی در برابر اشعه آفتاب قرار دارید لازم است از سرم موی مناسب استفاده کنید. سرم های مخصوص مو با ایجاد یک لایه ی محافظتی بر روی موها موجب می شود که صدمه ی به موها به حداقل برسد.

روش استفاده از سرم مو

طرز استفاده از سرم مو دارای فرایند بسیار ساده ای می باشد. افراد می توانند در کوتاهترین زمان ممکن تاثیر استفاده از این محصول را مشاهده کنند. پیش از اینکه موهای خود را به سرم مو آغشته کنید باید مواردی را رعایت کنید که بسیار الزامی می باشند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

1- در ابتدای امر لازم است موهای خود را با شامپوی مناسب با دقت زیادی شستشو داده پس از آن از نرم کننده استفاده نمایید. اجازه دهید نرم کننده در مدت زمان مناسب بر روی موهای شما بماند پس از آن موهای خود را با دقت هر چه تمام تر آبکشی کنید.

2- بعد از اینکه فرایند شستشوی موهای خود را با دقت هر چه تمام تر انجام دادید، نوبت به خشک کردن موها می رسد، موهای خود را به حدی خشک کنید تا مقداری رطوبت بر روی آن باقی بماند.

3- موهای خود را به چند بخش مساوی تقسیم نمایید.

4- پس از تقسیم موها کمی سرم را در کف دست های خود بریزید، سپس هر دو دست خود را با دقت به همدیگر بمالید تا سرم به شکل کامل کف دست های شما پخش گردد.

5- در این مرحله لازم است دست های خود را به نوبت بر روی موهای تقسیم بندی خودتان بمالید سپس آن را از ساقه تا نوک موهای خود بمالید.

6- پس از اینکه کارتان به پایان رسید می توانید با یک برس دانه درشت از جنس بامبو یا چوبی موهای خود را شانه بزنید.

زمانی که همه ی این مراحل را انجام دادید، صبر کنید تا موهای شما کاملا خشک شود، در پایان می توانید از ابریشمی شدن موهای خود لذت ببرید.

دقت داشته باشید که سرم موها را به ریشه ی موها نزنید. از سرم موها بیش از اندازه استفاده نکنید، پیش از استفاده از سرم موها با دقت زیادی موهای خود را شستشو دهید. بعد از استعمال سرم مو موهای خود را نشویید. سرمی انتخاب کنید که با جنس موهای شما متناسب باشد.

روش استفاده از سرم مو

معرفی انواع سرم مو

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از برندهای معتبر سرم مو بپردازیم. می توانید این محصولات را از خانه دارو خریداری کنید.

معرفی سرم تقویت کننده موی سر پریم

یکی از سرم های مو که حاوی مواد طبیعی می باشد، سرم تقویت کننده موی سر پریم یکی از محصولاتی است که دارای ترکیبات ویتامین های D3 و بیوتین می باشد، این محصول را برای موهای آسیب دیده و جهت ترمیم و رشد موها به کار گرفته می شود. این سرم حاوی آنتی اکسیدان بسیار قدرتمندی می باشد، که از آن ها برای مقابله با رادیکال های آزاد استفاده می کنند. استفاده از این محصول باعث می شود که ضخامت موها افزایش یافته و الاستیسیته می شود. این سرم دارای بافت سبکی می باشد که استفاده ی آن به صورت روزانه بدون اینکه حس چربی بر روی موهای شما ایجاد کند احساس خوبی را در شما به وجود می آورد.

می توانید از این محصول برای محافظت برای انواع موها استفاده کنید. این محصول از قابلیت درمانی برخوردار است و می تواند موهای افراد را تقویت کند.

ویژگی های سرم تقویت کننده موی سر پریم

  • استفاده از این سرم تقویت کننده برای موهای در حال ریزش پیشنهاد می شود.
  • این سرم به تثبیت تراکم موهای شما کمک زیادی می کند.
  • فاقد تست حیوانی می باشد.

سرم موی سریتا دو فاز مناسب موهای خشک و آسیب دیده

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که موهای خشک و آسیب دیده ای دارید، می توانید برای ترمیم آن و ایجاد لطافت و درخشندگی موها از سرم موی دو فاز سریتا استفاده کنید. ترکیبات فوق العاده و ایده آل این سرم مو باعث می شود، که به عنوان یک محصول ترمیم کننده شناخته شود و از خشکی، آسیب دیدگی موهای شما جلوگیری کند. می توانید با استفاده از سرم دو فاز سریتا به راحتی فرایند شانه زدن موهای خود را انجام دهید. این محصول به حالت دهندگی موهای شما کمک خواهد کرد.

این سرم مو به صورت دو فاز طراحی شده است، لازم است قبل از مصرف آن را تکان دهید. این محصول به دلیل دو فاز بودن بسیار مقرون به صرفه می باشد. مواد تشکیل دهنده ی این محصول حاوی جلبک قرمز، روغن آرگان و اصلی ترین ماده ی آن کراتین می باشد.

خواص جلبک قرمز در سرم موی دو فاز سریتا

محافظت از موها باید از سنین پایین آموزش داده شوند. همانطور که می دانید یکی از کشورهایی که مردم آن دارای موهای زیبا و ابریشمین هستند کشور ژاپن می باشد. مردم این کشور موهای خود را به میزان زیادی شستشو نمی دهند، اما در کنار آن برای محافظت از موهای خود از مواد طبیعی مانند پودر جلبک دریایی قرمز استفاده می کنند. جلبک ها دارای انواع مختلفی می باشند که استفاده از آن ها برای موها مفید می باشد. جلبک دریایی قرمز به دلیل داشتن مواد معدنی مانند انواع ویتامین ها، کلسیم، اسیدهای آمینه، دیگر مواد غنی می باشد که به رشد موها کمک زیادی می کند.

استفاده از جلبک قرمز در سرم موی سریتا باعث می شود که مقاومت موهای آسیب دیده افزایش پیدا کند، همچنین از ریزش، خارش و شوره ی سر جلوگیری می کند. استفاده از این ماده در سرم موی دو فاز سریتا باعث می شود تا این محصول در دسته ی محصولات مراقبتی و درمانی قرار بگیرد.

ویژگی های سرم دو فاز سریتا

  • استفاده از این سرم به لطافت، حالت پذیری و درخشندگی موهای شما کمک زیادی می کند.
  • رطوبت رسانی فوق العاده موجب می شود که شانه پذیری موها بهبود پیدا کند.
  • می توانید از آن برای ترمیم موهای آسیب دیده، خشک، وز کرده استفاده کنید.
  • جلوگیری از خشک شدن موهای آسیب دیده
  • حاوی جلبک قرمز دریایی و کراتین می باشد.
  • استفاده از روغن آرگان در ترکیبات آن

سرم موی لافارر ضد وز

افرادی که قصد دارند از یک محصول حرفه ای برای ترمیم موها و پیشگیری از وز شدن آن ها استفاده کنند، می توانند از سرم موی ضد وز لافارر استفاده کنند. یا استفاده از این محصول می توانید به درخشندگی موهای خود به میزان زیادی بیافزایید. علاوه بر این استفاده از این سرم باعث تثبیت و دوام رنگ موهای شما خواهد شد. می توانید پیش از سشوار کردن موهای تان مقداری از این سرم را بر روی موهای خود بمالید، تا در مقابل حرارت بالای سشوار از موهای خود محافظت نمایید. می توانید با استفاده از این سرم مئی با کیفیت موهای خود را به حالت دلخواه در بیاورید، وجود عصاره ی گیاهی در این محصول باعث می شود که موهای شما تقویت گردد و حالت زیبایی به خود بگیرد. ترکیبات موثر در این محصول شامل روغن بادام ، جوانه گندم و ویتامین E می باشد.

خواص روغن جوانه گندم در سرم موی لافارر

روغن جوانه گندم یک ماده ی طبیعی است که از بوی ملایمی برخوردار می باشد، به رنگ نارنجی تیره می باشد. با توجه به خواص بسیار زیاد درمانی این متریال برای پوست و مو امروزه به عنوان یک گزینه ی مناسب برای استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. روغن جوانه گندم دارای انواع پروتئین ها، آنتی اکسیدان و منبع اسیدهای چرب ضروری می باشد. این مواد می تواند مشکلات پوست و مو را به میزان زیادی حل کند. استفاده از این روغن در ترکیب سرم لافارر موجب می شود که رشد موهای سالم و محکمی را تجربه کرده و در کنار آن از ریزش موها جلوگیری کنید. روغن جوانه ی گندم حاوی به دلیل وجود ویتامین های زیاد در بافت خود امکان آبرسانی قدرتمندی را برای مقابله با خشکی موها به وجود می آورد.

روغن جوانه ی گندم به عنوان یک نرم کننده ی کاملا طبیعی برای موها شناخته می شود. این محصول برای افرادی پیشنهاد می شود که از مشکل موخوره را درمان می کند. استفاده از جوانه ی گندم در محصولات مراقبتی مو به سلامت موهای شما کمک زیادی می کند.

ویژگی های فوق العاده سرم موی لافارر ضد وز شدن موها

  • این محصول از موهای شما در برابر حرارت سشوار محافظت می کند.
  • استفاده از سرم موی لافارر باعث درخشندگی و نرمی ها می شود.
  • این محصول حاوی عصاره های گیاهی می باشد.
  • استفاده از این محصول باعث بهبود حالت پذیری موها می شود.
  • افزایش دوام رنگ موها

سخن پایانی

در هنگام خرید محصولات مراقبت و زیبایی مو باید به این نکته توجه داشته باشید، که محصولات مورد نظر را از مکان های معتبر خریداری کنید. خانه دارو به عنوان یکی از اماکن معتبر در این زمینه است که انواع مختلف محصولات زیبایی و مراقبتی مو را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. می توانید برای تشخیص جنس موهای خود از کارشناسان خانه دارو کمک بگیرید.