افزایش قد با هومیوپاتی

افزایش قد با هومیوپاتی

ممکن است نام روش درمانی هومیوپاتی را شنیده باشید، این روش درمانی توسط یک پزشک آلمانی معرفی شد، امروزه کسانی هستند که اعتقاد دارند که می توانند از هومیوپاتی به عنوان یک روش مناسب برای درمان بیشتر بیماری ها استفاده کنند. یکی از این گزینه ها استفاده از داروهای هومیوپاتی برای افزایش قد است.

شما می توانید برای هدف افزایش قد با هومیوپاتی از داروهای این روش به عنوان یک جانشین مناسب برای استروئیدهای آنابولیک می باشد. استروئیدها به عنوان یکی از متداول ترین داروهایی شناخته می شوند، که برای افزایش قد مصرف می شوند. اما نکته ای که وجود دارد این است، که استروئیدها ممکن است برای همه ی افراد موثر نباشد، حتی در برخی موارد ممکن است برای سلامتی افراد خطراتی را به وجود بیاورد، که در برخی موارد باعث ایجاد اختلالات هورمونی می گردد.

به همین دلیل در سال های اخیر داروهای هومیوپاتی برای افزایش مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این داروها علاوه بر نداشتن عوارض جانبی، افزایش قد با هومیوپاتی به شکل ریشه ای امکان پذیر است. استفاده از این روش درمانی باعث می شود فرد افزایش قد محسوسی را تجربه کند.هومیوپاتی برخلاف روش های درمانی عمومی که تنها برای مدت زمان کوتاهی ماندگاری دارند، مشکل شما را برای دراز مدت حل خواهد کرد.

نکته ی مهم این است، که هیچ دارویی در درمان عمومی وجود ندارد، که به شکل اساسی کوتاهی قد را درمان کند. در مورد افزایش قد با هومیوپاتی نیز زمانی این موضوع اتفاق می افتد، که با توصیه های متخصص این امر انجام بگیرد.

درمان با هومیوپاتی بر اساس سن، شرایط میزان سلامت و سبک زندگی افراد انجام می گیرد. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

عملکرد هومیوپاتی و افزایش قد

درست است که کوتاهی قد یک نقص به شمار نمی رود، اما داشتن قد بلند و اندام متناسب باعث می شود، که افراد از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شوند. درمان های زیادی برای انجام این فرایند در طول تاریخ امتحان شده است. اما متخصصان در سال های اخیر معجزه هومیوپاتی برای قد را مطرح کرده اند.

همانطور که می دانید غضروف های بدن انسان نقش بسیار تاثیرگذاری در افزایش قد دارند. متخصصان عقیده دارند، که غضروف ها باید با تغذیه مناسب رشد هورمونی مطلوبی را تجربه کنند. آن ها اعتقاد دارند که غضروف ها به عنوان یک عنصر حیاتی در رشد افراد به شمار می روند. در صورتی که از غضروف ها حمایت کافی به عمل بیاید، در کنار آن عدم تعادل هورمونی برای افزایش قد کاهش پیدا کند می توانیم شاهد رشد آن ها باشیم.داروهای هومیوپاتی این قابلیت را دارند، که در ساختار غضروف ها استحکام و دوام بیشتری را ایجاد کنند. این امر موجب می شود تا ساختار مناسب بدن انسان شکل بگیرد.

همانطور که می دانید نخاع در قسمت بالا تنه ی انسان ها قرار دارد. این ساختار نقش بسیار تاثیرگذاری در رشد قد افراد دارد. هنگامی که افراد در سنین پایین تر هستند اگر به درمان هومیوپاتی و افزایش قد بپردازند، امکان چند اینچ افزایش قد ساده تر از سنین بالاتر وجود دارد. رشد نخاع  و طول دیسک طناب نخاعی بر روی رشد قد افراد تاثیر زیادی دارد. در صورتی که دیسک ها از ضخامت بیشتری برخوردار باشند، افراد قد بلندتری خواهند داشت.

مصرف داروهای هومیوپاتی باعث می شود که این شرایط ایجاد شود. داروهای افزایش قد با هومیوپاتی به سادگی با سیستم ایمنی بدن سازگاری پیدا می کنند، بنابراین برخلاف اکثر داروها که سیستم ایمنی را ضعیف می کنند، این داروها با هماهنگی فوق العاده یک اثر درمانی فوری را ایجاد می کند.

عملکرد هومیوپاتی و افزایش قد

در ادامه قصد داریم موارد مهمی را که بر روی این روش درمانی تاثیر می گذارد را به شما معرفی کنیم.برای اینکه بهترین نتیجه را از درمان هومیوپاتی دریافت کنید، لازم است که داروها را در زمان مناسبی بر اساس دستورالعمل مصرف کنید.

برخی از داروهایی که مصرف آن ها برای افزایش قد مرسوم است، شامل سیلیسیا، باریتا کرب و سمفیتوم می باشند.

میزان رشد قدی از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد،به این دلیل که به شرایط جسمانی، متابولیسم و علائم و قدرت دارو بستگی دارد. در صورتی که برای مدت زمان مشخصی به مصرف منظم آنها ادامه دهید، امکان دارد میزان قابل توجهی افزایش قد خود را مشاهده کنید.

در کل همه این درمان‌های طبیعی هومیوپاتی باعث بهبود رشد طبیعی بدن می شوند، اما یکی از تاثیرگذارترین داروها کربوهیدرات باریتا 30 می باشد، که برای افزایش قد در بین تمام گروه‌های سنی بسیار مؤثر شناخته شده است. باید بگوییم این دارو حداقل 70 درصد نتیجه بخش بوده است.

مصرف این دارو برای افراد بزرگسال در سنین بالای 20 سال هم موثر می باشد.

نکته ی مهمی که در مورد داروهای افزایش قد با هومیوپاتی وجود دارد، این است که این داروها به هیچ وجه اعتیاد آور نبوده و افراد می توانند پس درمان به سادگی آن ها را کنار بگذارند.روش درمانی هومیوپاتی برای قد یک روش کاملا بی خطر در سراسر دنیا می باشد. می توانید از این روش برای درمان نوزادان و خانم های باردار هم استفاده کنید.در واقع هومیوپاتی به عنوان یک روش درمانی جامع شناخته می شود، که با علل اصلی بیماری ها سروکار دارد.بهتر است داروهای هومیوپاتی برای افزایش قد را با معده ی خالی مصرف کنید، این امر باعث می شود، که تاثیرگذاری آن ها بیشتر شود.

مهمترین ویژگی درمان با هومیوپاتی این است که این داروها از مواد طبیعی مشتق شده اند، بنابراین این داروها رویکرد جامعی نسبت به درمان دارند. در صورتی که ملزم به مصرف داروهای دیگر هستید می توانید بدون ترس به درمان خود ادامه دهید.

فواید مصرف داروهای هومیوپاتی برای افزایش قد

داروهای هومیوپاتی را برای درمان اکثر بیماری ها استفاده می کنند، اما امروزه به عنوان یک جایگزین مناسب برای استروئیدها محسوب شده است. این داروها علاوه بر افزایش قد به شادابی و سرزندگی افراد نیز کمک زیادی می کنند.

مصرف این داروها بیشتر از استروئیدهای آنابولیک به افزایش قد افراد کمک می کند. برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب لازم است که دارو را به مقدار لازم و در زمان معین مصرف کنید. میزان افزایش شما بستگی به شرایط و سلامت جسمی شما دارد.

رشد قد و هومیوپاتی – شایعه ها و حقایق

هومیوپاتی به عنوان شاخه ای از دانش پزشکی  شناخته می شود، که نتایج خوبی در افزایش قد داشته است، مهمترین ویژگی این اثر این است که هیچ عارضه ای ندارد. در ادامه قصد داریم حقایقی را که در رابطه با افزایش قد به وسیله مومیوپاتی وجود دارد، مورد بررسی قرار دهیم.

روش های درمانی برای افزایش قد در هر فردی متفاوت است، یکی از مواردی که بر روی این روش های درمانی تاثیر می گذارد، ژنتیک، تغذیه، ورزش می باشد. نکته ی دیگر اینکه صفحه ی رشد در افراد پس از گذشت سنین خاصی بسته می شود. این در دختران و پسران متفاوت است.تاکنون افراد بسیاری وجود داشته اند که با استفاده از داروهای هومیوپاتی افزایش قد داشته اند. این روش درمانی را به عنوان یک روش جایگزین برای هورمون درمانی انتخاب می کنند.

داروی هومیوپاتی برای افزایش قد

در سال های اخیر با معجزه هومیوپاتی آشنا شده ایم. این روش درمانی تاکنون برای بیماری های مختلفی موثر بوده است. یکی از مشکلاتی که توسط این روش درمانی بهبود پیدا می کند، کوتاهی قد است. در ادامه قصد داریم لیست داروهای هومیوپاتی که برای افزایش قد موثر است را مورد بررسی قرار دهیم.

داروهایی که در روش هومیوپاتی تجویز می شوند، معمولا به صورت دوزهای بسیار کم و با استفاده از مواد تاثیرگذار طبیعی ساخته می شوند. این داروها باعث می شوند که فرد مصرف کننده یک پاسخ درمانی مناسب را دریافت کند. داروهای مورد نظر به شرح زیر می باشند.

هیدرات آمونیوم

آمونیوم فرمالد

آمونیوم

آکونیتین

استیک اسید

آگاو

آگرافیس

آگنوس کاستوس

ناپلوس ACONITUM

آدونیدین آدرنالین

آدونیس ورنالیس

اسکلوس هیپوکاست

اسکولوس گلابرا

آکانتوس

آبسینتیوم

کربوهیدرات آمونیوم.

بروم آمونیوم

آمونیوم کاستیکوم

استانیلید

آکاروس

سولفور الکل

بنزوئیکام آمونیوم

آلتریس فارینوسا

یک از مؤلفه های اساسی که نقش بسیار مهمی در قد و رشد افراد دارد هورمون رشد می باشد. این هورمون تاثیر زیادی در رشد قد در کودکان دارد، نکته ی مهم اینکه هورمون رشد تنها برای یک دوره خاص ترشح می شود. بنابراین ، حفظ تعادل مطلوب این هورمون ها در بدن مهم است. لازم است که افراد از یک رژیم غذایی سالم و متعادل برخوردار باشند تا بتوانند به خوبی از غضروف پشتیبانی کنند. هومیوپاتی نه تنها قادر است رشد قد را به عنوان یک علائم جسمی درمان کند، که می تواند این اختلال بلکه را ریشه یابی کرده و به شکل کامل به درمان آن بپردازد. داروهای هومیوپاتی توانایی تقویت رشد قد به شکل مداوم را دارند و به منظور حفظ ساختار مناسب خود ، تغییراتی را در غضروف ایجاد می کنند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم نخاع در افزایش و رشد قد افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. افرادی که در سنین پایین هستند، می توانند از این روش درمانی نتایج بهتری بگیرند.

داروی هومیوپاتی برای افزایش قد

درمان افزایش قد با هومیوپاتی برای چه کسانی موثر است

افزایش قد با هومیوپاتی  به عنوان یکی از ایمن ترین روش های درمانی را برای رشد قد شناخته می شود.رشد قد  در افراد تحت تاثیر عوامل زیادی نظیر سن فرد ، ترشح هورمون های جنسی ، میزان قد والدین ،جدول ژنتیکی فرد ، فرم ساختار بدن ،  تغذیه و عادت های غذایی ، سیستم ایمنی ، عوامل ارثی و غیره قرار می گیرد.

در واقع نقش اصلی فرایند رشد در انسان ها بر عهده ی غده هیپوفیز می باشد که هورمون رشد را ترشح می کند. پس از آن هورمون های تاثیرگذار مانند هورمون تیروئید ، تستوسترون و استروژن مکان نقش اساسی در رشد قد افراد را بر عهده دارند.

زمانی که داروهای هومیوپاتی برای بیماران تجویز می شود ، این داروها علت اصلی یعنی استخوان های مسئول افزایش قد را هدف قرار می دهند.در صورتی که درمان از سنین پایین شروع شود نتیجه ی بهتری را دریافت می کنید. بهترین نتیجه درمان افزایش قد با هومیوپاتی در سنین زیر 18 سال مشاهده می شود.

افرادی که پس از 18 سالگی اقدام به درمان با این روش می کنند، مقداری دیرتر نتیجه را مشاهده می کنند. تاکنون برای مصرف داروهای هومیوپاتی عوارض جانبی گزارش نشده است. افراد می توانند داروها را خریداری کرده با خیال راحت مصرف کنند. این داروها بیشتر از سایر روش ها برای افزایش قد افراد نتیجه بخش بوده است.

همانطور که می دانید عملکرد داروهای هومیوپاتی به سه شکل مختلف می باشد، که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

در اولین گام این داروها موجب افزایش هورمون رشد در افراد می شوند.

رشد قد همانقدر که به عوامل ژنتیکی بستگی دارد، به همان میزان به هورمون های رشد وابسته می باشد.

با توجه به اینکه پس از رسیدن افراد به دوره ی بلوغ فعالیت های  غده ی هیپوفیز به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. مصرف داروهای هومیوپاتی موجب می شود که افزایش تولید هورمون ها را افزایش می دهد، آن را از سطح عادی بالاتر می برد. این عملکرد باعث کی شود، که غضروف ها و بخشی از استخوان ها رشد کنند.

درست است که بیشتر استخوان ها پس از بلوغ رشد شان متوقف می شود، اما هنوز می توانیم به رشد غضروف ها که مفاصل و استخوان ها را به همدیگر متصل می کنند امیدوار باشیم.

استفاده از معجون دیستال به عنوان یکی از داروها می توانید غضروف ها را ضخیم تر کرده همچنین استخوان های درشت و انتهای ران هم می توانند تا یک اینچ رشد کنند. این تغییرات می توانند به اندازه ی دو اینچ به قد افراد اضافه کنند.

با توجه به اینکه 35 درصد از قد هر فرد به ستون فقرات مربوط می شود، این بخش از بدن دارای 33 مهره می باشد که در میان هر مهره یک دیسک قرار دارد، در کنار مواردی که در بالا اشاره کردیم می توانیم دیسک ها را نیز ضخیم تر کنیم. این موارد باعث می شود در حعملکدود 4 تا 6 اینچ به قد افراد اضافه شود.

اگر فرد در دوران ابتدایی بزرگسالی باشد این درمان تاثیرگذارتر خواهد بود. با رشد قسمت تحتانی فرد بلند قدتر به نظر خواهد رسید.

سخن پایانی

برای انجام درمان هومیوپاتی می توانید به خانه دارو مراجعه کرده و از مشاوره های لازم بهره بگیرید. خانه دارو با ارائه بهترین نمونه داروهای هومیوپاتی به شما این امکان را می دهد، که به سادگی هر چه تمام تر به نتیجه ی دلخواه در زمینه رشد قد خواهید رسید. دقت داشته باشید این داروها باید از مراکز معتبر نظیر خانه دارو تهیه شوند. در غیر این صورت ممکن است داروهای اصلی نباشند، مصرف آن ها بی فایده باشد.

سوالات متداول

آیا درمان هومیوپاتی برای قد واقعی است؟

با توجه به این که موضوع قد یک امر ژنتیکی و ارثی است، اما هومیوپاتی تاثیر زیادی در افزایش قد کودکان و حتی بزرگسالان در دوران پس از بلوغ دارد. این روش درمانی ابتدا یک اطلاعات کامل از سابقه ی بیمار می گیرد، سپس همه ی علائم را در نظر می گیرد، تنها بر روی یک موضوع تکیه نمی کند، بلکه به درمان ریشه ای می پردازد.در صورتی که فرد درمان را از دوران کودکی آغاز کند نتایج بهتری را دریافت خواهد کرد.

داروهای هومیوپاتی برای چه کسانی مناسب است؟

این داروها برخلاف داروهای عمومی به تضعیف سیستم دفاعی بدن نمی پردازد، بلکه با تقویت و سازگاری با بدن این سیستم را ارتقاء می دهد. همین امر موجب می شود همه ی افراد از بزرگسالان حتی نوزاد ها، خانم های باردار بتوانند با خیال راحت از این داروها نهایت استفاده را ببرند.

واقعیت ها در مورد داروهای هومیوپاتی چیست؟

هومیوپاتی به عنوان یک جایگزین مناسب و طبیعی برای درمان های گران قیمت و ریسک پذیر مانند هورمونهای رشد مصنوعی شناخته می شود. هومیوپاتی به عنوان دومین متد بزرگ و قابل قبول در سیستم پزشکی شناخته می شود.داروهای هومیوپاتی از لحاظ علمی دارای اعتبار هستند.اثربخشی داروهای هومیوپاتی برای بسیاری از افراد نتایج چشمگیری داشته است و این امر کاملا اثبات شده می باشد.

برخلاف باور بیشتر افراد که فکر می کنند، داروهای هومیوپاتی دارای عملکرد کندی هستند، این داروها از عملکرد سریعی برخوردارند و نتایج شگفت انگیزی را برای مصرف کنندگان داشته اند. نکته ی بسیار مهم در مورد داروهای هومیوپاتی این است، که این داروها فاقد هر نوع استروئیدی هستند.

محدودیت هایی که در هنگام مصرف هومیوپاتی وجود دارد چیست؟

مصرف کنندگان نباید 15 دقیقه قبل و بعد از مصرف دارو مواد غذایی مصرف نمایند. توصیه می شود در هنگام استفاده از داروهای هومیوپاتی ، از مصرف برخی مواد غذایی مانند  پیاز خام ، سیر ، نعنا و قهوه خودداری کنید. داروهای هومیوپاتی باید به شکل منظم در دوز صحیح مصرف شوند تا از مزایای آن برخوردار شوید. همه ی گروه های سنی می توانند از داروی افزایش قد هومیوپاتی استفاده کنند. این داروهای با هیچ نوع درمان و دارویی تداخل ندارند افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

چگونه داروهای هومیوپاتی قد را افزایش می دهند؟

این داروها بر روی برخی از استخوان ها، ستون فقرات، غضروف ها تاثیر می گذارند. با ضخیم سازی برخی از نقاط بدن و تحریک بعضی از استخوان ها امکان افزایش قد را به وجود می آورند. یکی از تاثیرگذارترین بخش ها برای افزایش قد ستون فقرات می باشد، که با ضخیم کردن دیسک ها چند اینچ به قد فرد تحت درمان اضافه می کنند.